Lol, welke ? Bert Woudenberg of z'n opvolger die precies hetzelfde deed?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:31 schreef Beardy het volgende:
Ik nomineer die meneer van Veilig Verkeer Nederland (intussen daar weg) die alle snelheidsregels aan zijn reet lapte (was mooie televisie).
Dit, ja. Z'n zelfbewustzijn evenals z'n inschattings- en beoordelingsvermogen is totaal weg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef Axia het volgende:
Maar die arme man moet gewoon niet meer rijden.
oi!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef Dekatria het volgende:
Die Davey is volgens mij alleen Russische auto's gewend, waar het gaspedaal enkel AAN en UIT kan. De tering.
iedere idioot kan op de snelweg rijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef RabbitHeart het volgende:
En ik dacht dat ik een gevaar op de weg was.
Rijbewijs in Engeland gehaald en tijdens het lessen nooit op de snelweg geweest, dat kwam pas in Nederland.
Kennelijk niet dus als ik dit programma zo zie... of die mensen zijn geen idioten natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
iedere idioot kan op de snelweg rijden
hoezo ? snelheid maken , invoegen en dan met verkeer mee. Rijden in kleine dorpen is gevaarlijker overal zijstraten , voegangers , scooters etc/quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:18 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Kennelijk niet dus als ik dit programma zo zie... of die mensen zijn geen idioten natuurlijk.
Was wel even vreemd hoor, voor het eerst op een snelweg.
Ik kreeg mijn moeders Fiat Panda niet snel genoeg op de gewenste snelheidquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoezo ? snelheid maken , invoegen en dan met verkeer mee. Rijden in kleine dorpen is gevaarlijker overal zijstraten , voegangers , scooters etc/
Ik hoop veeeeeeeeeeeeeeel. Dan is de situatie wellicht niet zo dramatisch als mijn vorige reactie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Aardig, alleen de vraag hoeveel er geacteerd is.
Waarschijnlijk moet'ie een dezer dagen 23 worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:47 schreef Tokus het volgende:
bij zo'n patsertje:
leeftijd: 22
aantal jaren rijbewijs: 5
eeeeeeeh?
In die beelden van volgende week doet ie het weer. Wat een faalhaas.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:12 schreef PG18 het volgende:
Die nicht laat z'n stuur los en doet z'n handen voor z'n gezicht...
... op een groot terrein waar niets of niemand staat
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:13 schreef RingBewoner het volgende:
Damn, dan ziet ze er erg goed uit. Iemand die haar kent?
1 en 2 ben ik met je eens, maar ik mag toch hopen dat 3 niet klopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:05 schreef hooibaal het volgende:
1) Dit soort verkeersidioten bestaan
2) Dit zooitje is getypecast óf compleet geënsceneerd
3) Met die opdrachten heeft minstens de helft van de chauffeurs moeite.
Dat parkeervak is écht klein. Het kan wel, maar het is krap.
Dat joch van 18, daar herken ik veel van zijn leeftijd wel in. Denken dat ze de hele wereld aan kunnen zodra ze meer dan 100km/h rijden. Ervaring is 0,0. Voor dat soort lui mag alles wel strenger, dat puntensysteem, alcohol en agressief rijgedrag. Aanpakken, wees maar streng.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
1 en 2 ben ik met je eens, maar ik mag toch hopen dat 3 niet klopt.
Of wordt tegenwoordig een rijbewijs als een soort bonuskaart bij de zoveelste McDonaldburger afgegeven?
Het merendeel van die deelnemers zou nooit een rijbewijs gehaald mogen hebben. Vooral dat a-sociale jochie van 18 niet.
Inderdaad ja, Ik kan me niet voorstellen dat het CBR mensen die zo rijden laat slagen voor hun praktijk examen..quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Aardig, alleen de vraag hoeveel er geacteerd is.
Dat ja, ik geloof nooit dat dit echt is. Deels moet dit geënsceneerd zijn, en daarnaast passen ze in dit programma van die trucjes toe waardoor het allemaal wat slechter lijkt, zoals dus de auto's nét iets te dicht bij elkaar parkeren, in de vorige aflevering was het dat ze de kandidaten in een Rolls Royce op pad stuurden op een parcours waar ze de betonblokken en de velgen nét even te dicht bij elkaar hadden gezet waardoor de draaicirkel nauwelijks haalbaar was.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:04 schreef PG18 het volgende:
Wtf dat zeiden ze zojuist ook bij haar
Lijkt wel een herhaling
En bij hem hebben ze die andere auto's te dicht op elkaar staan
De gemiddelde chauffeur vindt dat ie beter rijdt dan de gemiddelde chauffeurquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef RabbitHeart het volgende:
Die opa doet me een beetje denken aan mijn opa.
Het verschil is dat mijn opa beter rijdt dan de gemiddelde chauffeur.
Ik mag hopen dat je kleindochter bedoelt?quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je kleindochter bedoelt?
Ja echt hilarischquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef tong80 het volgende:
Rijdt ze twee mensen semi dood :
'Oh m'n haar.'
*Hardop Lacht*quote:
Maar het klonkt ook echt zo. Echt van, tja als je haar maar goed zit.quote:
quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:04 schreef Blue Thunder het volgende:
Nou, petje verstappen zometeen met mach 4 blazen natuurlijk
jah, en je hebt maar 2 benen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
dr zitten wel drie pedalen in een auto!
Lekkerquote:
verkeerd programma lul!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:15 schreef markna het volgende:
koos we zagen net een aso in het verkeer is dat nou echt zo gevaarlijk
inderdaad, van die meerijders die voor van alles waarschuwen onderweg... die gooi ik er ook uitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef RingBewoner het volgende:
Dat een paar van die lui het ook fijn vinden als de bijrijder loopt te schreeuwen wat ze moeten doen. Dat is voor mij dus echt reden om je op de vluchtstrook af te zetten. Tenzij je natuurlijk waarschuwt voor een idioot die aan zijn handrem trekt.
vind ik eigenlijk ook wel...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Esther is toch veruit de slechtste chauffeur?
die moet ff voor de lol op cursus bij het CBR... op die cursus van 750 euro...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef ddx het volgende:
Petje doet ook meer voor de lol mee, weinig serieus aan.
De werkelijkheid is soms erger dan je kunt verzinnen Golfert.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef golfer het volgende:
Het kan toch niet anders dan dat dit acteurs zijn?
Opa is denk ik wel echt...Esther kan gewoon geen rijbewijs hebben, die kan niet eens zelfstandig wegrijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef golfer het volgende:
Het kan toch niet anders dan dat dit acteurs zijn?
Die Esther kan de meest elementaire bediening van een auto niet eens en moet elke keer vragen waar de pedalen voor zijn. Die kan toch nooit een rijbewijs hebben gehaald?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Esther kan gewoon geen rijbewijs hebben, die kan niet eens zelfstandig wegrijden.
Ze kan toch de examinator hebben gepijpt ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Die Esther kan de meest elementaire bediening van een auto niet eens en moet elke keer vragen waar de pedalen voor zijn. Die kan toch nooit een rijbewijs hebben gehaald?
Pim en Davey toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef WinnieWana het volgende:
Pim heeft ook nog niet eens zelfinzicht.
Nikolai: " Wie zit er bij de slechtste twee?"
Pim: " Opa natuurlijk. Ja sorry hoor."
Nikolai: " Pim en Esther "
Haha
Feli.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:34 schreef WinnieWana het volgende:
Maar dan denk ik hou gewoon je mond als je alleen een ander kan aanwijzen als allerslechtste.
Leuk programma om te volgen, omdat ik vandaag voor het eerst alleen heb gereden zonder instructeur. Vorige week mijn rijbewijs gehaald
En daarna ook dat halve lachje!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef WinnieWana het volgende:
Pim heeft ook nog niet eens zelfinzicht.
Nikolai: " Wie zit er bij de slechtste twee?"
Pim: " Opa natuurlijk. Ja sorry hoor."
Nikolai: " Pim en Esther "
Haha
EMG lijkt mij inderdaad een heel goed plan, en dan na de cursus alsnog zijn rijbewijs door de shredderquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
die moet ff voor de lol op cursus bij het CBR... op die cursus van 750 euro...
Ha dan ben ik niet gemiddeld. Ik rij echt wel slechter dan gemiddeld, aangezien ik net een half jaar mijn rijbewijs heb. Ervaring komt welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
De gemiddelde chauffeur vindt dat ie beter rijdt dan de gemiddelde chauffeur
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:02 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb ook nieuws over Esther:
http://www.112groningen.n(...)gas-bij-farmsum.html
Hij raakt gewoon meteen in paniek als er iets gebeurt, dat kun je hem niet afleren denk ik (plus dat hij zich meer zorgen maakt om zijn kapsel dan om het verkeer).quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:35 schreef RingBewoner het volgende:
Pim is niet zozeer triest, hij is gewoon een auto nodig die voor hem stuurt als hij het stuur loslaat. Want je bent toch echt wel een dikke loser als je je stuur loslaat met een gangetje van 60-70 km/u.
Sowieso, dat je daar bij na moet denken. Stel ze moet een noodstop maken en trapt dan op het gas i.p.v. op de rem...quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:02 schreef Magnificat het volgende:
Die Esther ook elke keer met zit de rem in het midden he?
Alsof het in elke auto op een andere plaats zit
Dan zou ze dus alleen een automaatrijbewijs hebben en dan mag je niet eens in een schakelauto rijden, dus dat denk ik niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:22 schreef RingBewoner het volgende:
Esther heeft misschien wel gelest in een automaat.
Na een paar jaar mag je dan toch in een schakelwagen rijden ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zou ze dus alleen een automaatrijbewijs hebben en dan mag je niet eens in een schakelauto rijden, dus dat denk ik niet.
Nee, mag niet meer, was vroeger wel zo. Andersom mag welquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na een paar jaar mag je dan toch in een schakelwagen rijden ?
Andersom mag welquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, mag niet meer, was vroeger wel zo. Andersom mag wel
die opa wist er nauwelijks watquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij raakt gewoon meteen in paniek als er iets gebeurt, dat kun je hem niet afleren denk ik (plus dat hij zich meer zorgen maakt om zijn kapsel dan om het verkeer).
De meest trieste vind ik dat meisje dat elke keer moet vragen wat het gaspedaal is en wat de rem. Hoe KAN dat? Heeft ze nooit meer gereden nadat ze haar rijbewijs had gehaald?
Ook wel erg dat de meesten ook niet veel van de verkeersborden wisten te benoemen, die opa deed dat nog het best!
Opa had er wel een paar goed hoor! Hij beeldde het zelfs uit wat de borden betekenden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Meddo het volgende:
[..]
die opa wist er nauwelijks watesther was hier juist weer goed in
Opa had er twee goed ofzo. Hij was daarbij echt ronduit de slechtste.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Opa had er wel een paar goed hoor! Hij beeldde het zelfs uit wat de borden betekenden.
Dan zag ik zeker net de twee die hij goed hadquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Opa had er twee goed ofzo. Hij was daarbij echt ronduit de slechtste.
Dat is op zich begrijpelijk, zeker als je wat ouder bent, dat je na een zwaar ongeluk onzeker wordt of bang.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:42 schreef tong80 het volgende:
Mijn overleden vader kreeg ooit een ongeluk, werd aangereden door een vrachtwagen.
Was ie zo onzeker door geworden dat ie ook veel te langzaam ging rijden.
Ha! Ik wou je net zeggen dat jij ook wel opnieuw aan de theorie mocht, als je de regels rondom schakelauto en automaat niet kent! Schaam jequote:
Hij zat ook zo leuk met z'n hoofd tegen de voorruit om het beter te zien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:42 schreef Apotheose het volgende:
die opa kon zich toch ook niet zo goed meer omdraaien in de auto... Dus om ff achter zich te kijken (bijv bij t achteruit inparkeren).
Met de handrem eropquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
Verschrikkelijk, twee duimen krijgen als je na 9 jaar rijbewijs 5 meter vooruit kunt rijden.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef muzas het volgende:
Dit is dus het type mens wat je kleine dochtertje morsdood rijdt in de straat.
Inderdaad jaquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef RingBewoner het volgende:
Kut man, heb het eerste halfuur gemist. Heb ik daadwerkelijk iets gemist?
Leees de blog van Marianne eens over hun:quote:
quote:Aflevering 1: De Relnicht & De Rolls
In Kaapstad kreeg ik het goede nieuws dat Eef en ik waren geselecteerd voor ‘De Allerslechtste Chauffeur’, en ik sprong een gat in de lucht. ‘I’m gonna be on TEEEVEEEE!!!!’ Reacties uit mijn omgeving of het niet leuker zou zijn om op TV te komen met iets waar je góed in bent, lachte ik schamper weg. Dit was mijn kans om te leren rijden én er nog een auto aan over te houden ook!
Want schaamtegevoel, tja, dat bestaat nu eenmaal niet echt in mijn vocabulaire…We kregen voor vertrek een mailtje van Raymon, onze personal Leco Zadelhoff, dat we het niet moesten wágen om in een joggingbroek te verschijnen. Uiterst verontwaardigd vroeg ik hem de limousine naar Katwijk te sturen, voor mijn koffers met meer dan 30 kledingsetjes. Helaas werd mijn divagedrag een halt toegeroepen en werd het ordinair sjouwen met koffers naar
vliegbasis Enschede.
Daar aangekomen druppelden de andere kandidaten binnen. (Zie: http://sites.bnn.nl/page/dacvn/slechtste-chauffeurs) Oma Elly , een rasechte Rotterdamse ex-kettingrookster, vroeg met haar gevleugelde uitspraak vaak om bevestiging. ‘In wezen is dat zo, ja toch, niet dan?’ Na een paar uur bleken de laatste twee kandidaten nog steeds in geen velden of wegen te bekennen. Opa en oma, een stel van 82 met een LAT-relatie zorgden met hun rijgedrag nu al voor een levensgevaarlijke situatie : Met 50 kilometer per uur op de snelweg waren ze pal voor een afslag stil gaan staan!! Niet minder hartelijk werden ze echter verwelkomd door Pim, de grappigste en tevens grootste relnicht die ik ooit had ontmoet. ‘Opa en oma, doen jullie ook mee met strippoker?’ Zijn extraverte karakter werd pijnlijk zichtbaar toen hij avances begon te maken op ongeveer elk lid van het mannelijk geslacht. Zelfs de oudste man van het gezelschap had het zwaar te voorduren. ‘Nog een plakje cake, opa?’ Dat het mannetje in Bussum woonde en dat Pim graag in zijn testament opgenomen wilde worden, stak hij niet onder stoelen of banken.
De enige die in wezen niks te vrezen had was Kornelis, Pims bijrijder en tevens een hilarische homo. “Kor is een schat op afstand. Zelfs met een zak over z’n kop zou ik hem nog niet doen!”’ Op de set waren we allemaal een beetje onder de indruk dat de enige echte Ruben Nicolai een toast op ons uitbracht. Niet dat we veel de kans kregen om met hem te integreren, want hij had een pittige donkerharige bodyguard van 1 meter 60 bij zich die haar lengte compenseerde door ons verbaal veilig op afstand te houden.
Al snel moesten we ons mentaal gaan voorbereiden op de eerste proef. Een schattig klein kaboutermannetje, die we Brad Pitt doopten vanwege zijn goed gelijkende voorhoofd, pendelde ons naar de eerste proef. Het werd nu echt spannend, aangezien het dwergje samenzweerderig in zijn walkie talkie bromde: ‘Wij zijn in positie!’ Van die codetaal kreeg ik het op m’n lachspieren, maar mijn gehinnik verging me al snel toen ik bij het uitstappen een hele, lange, glimmende zwarte auto zag staan. (Door vele mensen direct herkend als Rolls Royce).
Te midden van een angstaanjagende hoeveelheid oranje pionnen en opgestapelde velgen stond Ruben. Met zijn mysterieuze glimlach deed hij me even aan Mr. Big van Sex & The City denken. Enig verschil was dat we niet als Carry & Big achterin doken, maar dat ik plaats moest nemen achter het stuur met een panische Eef naast me. Het begon al pittig, want er zaten allemaal rare knoppen in plaats van de versnellingspook. “Mar, dit is de parkeerstand!” Eef begon haar geduld als bijrijder aardig te verliezen, en hardhandig greep ze het stuur, luide “Ooh-My-Góóód”-kreten slakende. Hoe voorzichtig en ‘zen’ ik ook deed, ik raakte toch wat velgen, reed cameramensen voor de sokken en maakte een paar flinke krassen in de Rolls. (“Eef, dat hebben wij toch niet gedaan? Moet ik nu betalen?”)
Toen ik mijn eindtijd van 22 minuten en 6 seconden hoorde, slaakte ik een blij verraste uitroep. Ik wist immers niet dat het op tijd ging en nu had ik toch een goede prestatie neergezet…dacht ik zelf. Helaas hoorde ik dat Ruben het in 3 minuten had volbracht en ter vergelijkingsmateriaal, opa in 28 minuten… Toch is het leuke van meedoen aan ‘De Allerslechtste’ dat je lotgenoten treft: er was altijd wel iemand die slechter reed dan ik. Zo scheurde Jarno een betonblok van 600 kilogram omver en reed Davey een piepschuim-Ruben aan – een slecht voorteken…
Onze relnicht heeft zelfs een vogeltje geschept, een hele prestatie met een grammafoonplaat naast je die blijft hangen op “pas nou op”! En niet te spreken over opa, die het zelf allemaal príma vond gaan en met pretoogjes uitriep: “Meid, wat een belevenis!” Kijk, dat doet dan toch weer wonderen voor mijn chauffeurs-egootje;-) Na de proef was het tijd voor het eerste jury-beraad. De jury vond ik een tikkeltje kil en weinig complimenteus: “Ze wordt veel te onzeker van haar bijrijder!” Hmmmm, misschien dat de kijker zich toch niet meer zo goed met Eef kan identificeren? ;-)
Gelukkig. Dankje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja,, falende automobilisten, maar niet erger dan gewoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |