Ja echt hilarischquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef tong80 het volgende:
Rijdt ze twee mensen semi dood :
'Oh m'n haar.'
*Hardop Lacht*quote:
Maar het klonkt ook echt zo. Echt van, tja als je haar maar goed zit.quote:
quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:04 schreef Blue Thunder het volgende:
Nou, petje verstappen zometeen met mach 4 blazen natuurlijk
jah, en je hebt maar 2 benen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
dr zitten wel drie pedalen in een auto!
Lekkerquote:
verkeerd programma lul!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:15 schreef markna het volgende:
koos we zagen net een aso in het verkeer is dat nou echt zo gevaarlijk
inderdaad, van die meerijders die voor van alles waarschuwen onderweg... die gooi ik er ook uitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef RingBewoner het volgende:
Dat een paar van die lui het ook fijn vinden als de bijrijder loopt te schreeuwen wat ze moeten doen. Dat is voor mij dus echt reden om je op de vluchtstrook af te zetten. Tenzij je natuurlijk waarschuwt voor een idioot die aan zijn handrem trekt.
vind ik eigenlijk ook wel...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Esther is toch veruit de slechtste chauffeur?
die moet ff voor de lol op cursus bij het CBR... op die cursus van 750 euro...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef ddx het volgende:
Petje doet ook meer voor de lol mee, weinig serieus aan.
De werkelijkheid is soms erger dan je kunt verzinnen Golfert.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef golfer het volgende:
Het kan toch niet anders dan dat dit acteurs zijn?
Opa is denk ik wel echt...Esther kan gewoon geen rijbewijs hebben, die kan niet eens zelfstandig wegrijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef golfer het volgende:
Het kan toch niet anders dan dat dit acteurs zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |