Waarschijnlijk moet'ie een dezer dagen 23 worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:47 schreef Tokus het volgende:
bij zo'n patsertje:
leeftijd: 22
aantal jaren rijbewijs: 5
eeeeeeeh?
In die beelden van volgende week doet ie het weer. Wat een faalhaas.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:12 schreef PG18 het volgende:
Die nicht laat z'n stuur los en doet z'n handen voor z'n gezicht...
... op een groot terrein waar niets of niemand staat
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:13 schreef RingBewoner het volgende:
Damn, dan ziet ze er erg goed uit. Iemand die haar kent?
1 en 2 ben ik met je eens, maar ik mag toch hopen dat 3 niet klopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:05 schreef hooibaal het volgende:
1) Dit soort verkeersidioten bestaan
2) Dit zooitje is getypecast óf compleet geënsceneerd
3) Met die opdrachten heeft minstens de helft van de chauffeurs moeite.
Dat parkeervak is écht klein. Het kan wel, maar het is krap.
Dat joch van 18, daar herken ik veel van zijn leeftijd wel in. Denken dat ze de hele wereld aan kunnen zodra ze meer dan 100km/h rijden. Ervaring is 0,0. Voor dat soort lui mag alles wel strenger, dat puntensysteem, alcohol en agressief rijgedrag. Aanpakken, wees maar streng.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
1 en 2 ben ik met je eens, maar ik mag toch hopen dat 3 niet klopt.
Of wordt tegenwoordig een rijbewijs als een soort bonuskaart bij de zoveelste McDonaldburger afgegeven?
Het merendeel van die deelnemers zou nooit een rijbewijs gehaald mogen hebben. Vooral dat a-sociale jochie van 18 niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |