Dit, ja. Z'n zelfbewustzijn evenals z'n inschattings- en beoordelingsvermogen is totaal weg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef Axia het volgende:
Maar die arme man moet gewoon niet meer rijden.
oi!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef Dekatria het volgende:
Die Davey is volgens mij alleen Russische auto's gewend, waar het gaspedaal enkel AAN en UIT kan. De tering.
iedere idioot kan op de snelweg rijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef RabbitHeart het volgende:
En ik dacht dat ik een gevaar op de weg was.
Rijbewijs in Engeland gehaald en tijdens het lessen nooit op de snelweg geweest, dat kwam pas in Nederland.
Kennelijk niet dus als ik dit programma zo zie... of die mensen zijn geen idioten natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
iedere idioot kan op de snelweg rijden
hoezo ? snelheid maken , invoegen en dan met verkeer mee. Rijden in kleine dorpen is gevaarlijker overal zijstraten , voegangers , scooters etc/quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:18 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Kennelijk niet dus als ik dit programma zo zie... of die mensen zijn geen idioten natuurlijk.
Was wel even vreemd hoor, voor het eerst op een snelweg.
Ik kreeg mijn moeders Fiat Panda niet snel genoeg op de gewenste snelheidquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoezo ? snelheid maken , invoegen en dan met verkeer mee. Rijden in kleine dorpen is gevaarlijker overal zijstraten , voegangers , scooters etc/
Ik hoop veeeeeeeeeeeeeeel. Dan is de situatie wellicht niet zo dramatisch als mijn vorige reactie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Aardig, alleen de vraag hoeveel er geacteerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |