Dan zou ze dus alleen een automaatrijbewijs hebben en dan mag je niet eens in een schakelauto rijden, dus dat denk ik niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:22 schreef RingBewoner het volgende:
Esther heeft misschien wel gelest in een automaat.
Na een paar jaar mag je dan toch in een schakelwagen rijden ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zou ze dus alleen een automaatrijbewijs hebben en dan mag je niet eens in een schakelauto rijden, dus dat denk ik niet.
Nee, mag niet meer, was vroeger wel zo. Andersom mag welquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na een paar jaar mag je dan toch in een schakelwagen rijden ?
Andersom mag welquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, mag niet meer, was vroeger wel zo. Andersom mag wel
die opa wist er nauwelijks watquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij raakt gewoon meteen in paniek als er iets gebeurt, dat kun je hem niet afleren denk ik (plus dat hij zich meer zorgen maakt om zijn kapsel dan om het verkeer).
De meest trieste vind ik dat meisje dat elke keer moet vragen wat het gaspedaal is en wat de rem. Hoe KAN dat? Heeft ze nooit meer gereden nadat ze haar rijbewijs had gehaald?
Ook wel erg dat de meesten ook niet veel van de verkeersborden wisten te benoemen, die opa deed dat nog het best!
Opa had er wel een paar goed hoor! Hij beeldde het zelfs uit wat de borden betekenden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Meddo het volgende:
[..]
die opa wist er nauwelijks watesther was hier juist weer goed in
Opa had er twee goed ofzo. Hij was daarbij echt ronduit de slechtste.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Opa had er wel een paar goed hoor! Hij beeldde het zelfs uit wat de borden betekenden.
Dan zag ik zeker net de twee die hij goed hadquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Opa had er twee goed ofzo. Hij was daarbij echt ronduit de slechtste.
Dat is op zich begrijpelijk, zeker als je wat ouder bent, dat je na een zwaar ongeluk onzeker wordt of bang.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:42 schreef tong80 het volgende:
Mijn overleden vader kreeg ooit een ongeluk, werd aangereden door een vrachtwagen.
Was ie zo onzeker door geworden dat ie ook veel te langzaam ging rijden.
Ha! Ik wou je net zeggen dat jij ook wel opnieuw aan de theorie mocht, als je de regels rondom schakelauto en automaat niet kent! Schaam jequote:
Hij zat ook zo leuk met z'n hoofd tegen de voorruit om het beter te zien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:42 schreef Apotheose het volgende:
die opa kon zich toch ook niet zo goed meer omdraaien in de auto... Dus om ff achter zich te kijken (bijv bij t achteruit inparkeren).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |