Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
En kruimels van de koekjes!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEr is niets beters dan thee in bed
![]()
Daar houd ik dan weer minder vanquote:
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar houd ik dan weer minder van
quote:
Welke baardmans en topic?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
En wat voor probleem heeft die baardmansHij neemt het halve topic over zo
![]()
Koffie na de seksquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEr is niets beters dan koffie in bed
![]()
mis ik watquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
En wat voor probleem heeft die baardmansHij neemt het halve topic over zo
![]()
zijn dag is weer goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
noest appartement recht tegenover t mijne staat al anderhalf jaar leeg, dus ik doe nooit echt de gordijnen dicht. Sta ik net ff te beslissen welke bh ik aan zal trekken, staat er ineens n breedgrijnzende bouwvakker in het huis tegenover me
![]()
![]()
![]()
![]()
damnik heb m ff heel boos aangekeken en heb toen mn gordijnen maar weer dichtgedaan... godver..
You just made someone's dayquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
noest appartement recht tegenover t mijne staat al anderhalf jaar leeg, dus ik doe nooit echt de gordijnen dicht. Sta ik net ff te beslissen welke bh ik aan zal trekken, staat er ineens n breedgrijnzende bouwvakker in het huis tegenover me
![]()
![]()
![]()
![]()
damnik heb m ff heel boos aangekeken en heb toen mn gordijnen maar weer dichtgedaan... godver..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
geef die toch ook zijn pleziertjequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg je dat ook als een vrouw je per ongeluk in de blote kont ziet?quote:
Mijn vriend had dat dinsdag nog toen hij Sander naar zwemles brachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als een vrouw je per ongeluk in de blote kont ziet?Ik snap dat ze dat vervelend vindt, in mijn oude huis is me dat ook een keer overkomen, maar dan met kantoorpersoneel
Niet tof gewoon...
ach als dat per ongeluk gebeurt, so be it. Maar deze was erbij op de vensterbank gaan zitten en zwaaide toen ik m zagquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als een vrouw je per ongeluk in de blote kont ziet?Ik snap dat ze dat vervelend vindt, in mijn oude huis is me dat ook een keer overkomen, maar dan met kantoorpersoneel
Niet tof gewoon...
nou dat weet je niet. Dan zou je eerst zelf moeten beoordelen wat er zoal te zien isquote:
Er zijn ergere dingen om naar te kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet tof gewoon...
Oke, dat gaat wel ver jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach als dat per ongeluk gebeurt, so be it. Maar deze was erbij op de vensterbank gaan zitten en zwaaide toen ik m zag
precies, dat was mijn puntquote:
Ziek? Kater? Verliefd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef Joysa het volgende:
Ik moet nog ontbijten maar krijg geen hap door mn strot
Ik heb vandaag al weer 8 boterhammen op, hoezo krijg je er dan geen hap door?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef Joysa het volgende:
8 boterhammen! 4 in de ochtend en 4 met de lunch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al weer 8 boterhammen op, hoezo krijg je er dan geen hap door?
quote:
Zal hij leuk gevonden hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt wel weer goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:43 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
Had ik eindelijk een fatsoenlijk eet ritme..
niet helemaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
8 boterhammen! 4 in de ochtend en 4 met de lunch?
Werk zequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
niet helemaal2 vanmorgen, 3 in de pauze en net nog 3
ik ben weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
Werk zequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
niet helemaal2 vanmorgen, 3 in de pauze en net nog 3
ik ben weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
zeg ehm... kan ik misschien bij jou indienst komenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Barretje80 het volgende:
De lunh was weer heerlijk
gebakken kipfiletjes met patatjes
Ik had toast met filet American met uitjes, ik wil ook patat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Barretje80 het volgende:
ja hoor.. hack de bedening maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg ehm... kan ik misschien bij jou indienst komen
zoveelquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al weer 8 boterhammen op, hoezo krijg je er dan geen hap door?
regel een boot en vaar naar 53N, 04Equote:Op donderdag 3 maart 2011 12:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik had toast met filet American met uitjes, ik wil ook patat!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef Joysa het volgende:
Ik eet waarschijnlijk al patatjes vanavondquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
regel een boot en vaar naar 53N, 04E
misschien dat we vanavond ook patat hebben
Ik kom d'r aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die vliegt wederom vandaag nog nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom d'r aanOf mag ik ook met de heli?
waar de fuck woon jij ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die vliegt wederom vandaag nog niet
hehehe ik denk dat je beter verse kan bestellen/halen/makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Bewaar je dan wat patatjes voor me
![]()
Denk aan de lijn, geef die friet maar aan mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Barretje80 het volgende:
Ja, maar is minder leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe ik denk dat je beter verse kan bestellen/halen/maken
gewoon.. in Rijswijk..quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waar de fuck woon jij ?met je heli en je boot
Proeftijd? Reclassering?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef summer2bird het volgende:
Verdeuri, zusje is nu weer vrij. Nu is het gedaan met de rust
quote:
Joah!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
MZ.. ga je trouwens nog mee naar berlijn / oekraine?
Niet iedereen alleen Fles en die doet dat bij iedereenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee school![]()
Waarom vat iedereen alles hier van mij verkeerd op?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar je werkt op een booreiland ofzo? Ik snap t niet
in 2012 pas hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!Wanneer gaan we?
In juni krijg ik vakantiegeld
[..]
Niet iedereen alleen Fles en die doet dat bij iedereen![]()
meestal zijn het dan geen eilanden.. maar gewoone boorinstallaties.. en jah.. er komt olie uit de grond in rijswijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een booreiland in Rijswijk, dat kan best
Weer iets geleerdquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
meestal zijn het dan geen eilanden.. maar gewoone boorinstallaties.. en jah.. er komt olie uit de grond in rijswijk
kijk maar eens op de website van de Nam.. staat een heleboel over boren en productiequote:
het is bewezen dat scada ook gewoon gehacked kan wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja hoor.. hack de bedening maar
al geloof ik dat je niet in het DCS systeem zou moeten kunnen komen :p
Woehoequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in 2012 pas hoordus kan je nog fijn sparen
maar naar berlijn nog wel ergens in 2011![]()
berlinerbolquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeKomt goed
Ja, leukIk ben dol op Berlijn
![]()
ja, ga eens wat doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu echt maar eens opstaanTot zo
![]()
Jij ligt ook lang in bedquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu echt maar eens opstaanTot zo
![]()
Ik ben nog nooit in berlijn geweestquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeKomt goed
Ja, leukIk ben dol op Berlijn
![]()
tja, het is en blijft lastig om mensen dat duidelijk te maken...quote:
en daarna begint ze zelf over boren en warmte....quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, het is en blijft lastig om mensen dat duidelijk te maken...
Ja, ik als planner in de olie en gas begrijp dat compleet... dat is juist logisch... het zou vreemd zijn als ze het niet in 1 zin zou noemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en daarna begint ze zelf over boren en warmte....
IN 1 ZIN![]()
Why so sad?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik zit eindelijk, en ik kan eindelijk eten en drinken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:18 schreef crv het volgende:
terug van weggeweest maar weet niet voor hoelang
Oh zo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik veel eerder had willen zitten en willen drinken en eten
omdat het mandarijnenseizoen wel een beetje afgelopen isquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh zo.
Waarom zitten er pitjes in mandarijnen
Tofquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Panda72 het volgende:
Heb je 's morgens een cursus gehad, kom je weer op kantoor om tot de conclusie te komen dat je collega zo vriendelijk is geweest zijn rotzooi op jouw buro te dumpen.Duhus heb ik een grote doos gepakt, zijn rotzooi in de doos geveegd. Geirriteerd naar zijn kamer gestampt, deur opengegooid en de rotzooi op zijn buro gedumpt met de woorden. VOLGENS MIJ IS DIT VAN JOU. Daarna zijn kamer weer uitgestampt.
![]()
En nu heb ik een lekkere doos bonbons van hem gekregen van Leonidas.
Eet zequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Toekito het volgende:
zo even eten, want dat heb ik nog niet gedaan!
et is een mooie stad in ieder gevalquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in berlijn geweest
we moeten binnenkort eens een inventarisatie maken van de mensen die daadwerkelijk meewillen/kunnen
volgens mij zijn het nu 2 heren en 3 dames, toch Fles??
Jazeker.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Panda72 het volgende:
Heb je 's morgens een cursus gehad, kom je weer op kantoor om tot de conclusie te komen dat je collega zo vriendelijk is geweest zijn rotzooi op jouw buro te dumpen.Duhus heb ik een grote doos gepakt, zijn rotzooi in de doos geveegd. Geirriteerd naar zijn kamer gestampt, deur opengegooid en de rotzooi op zijn buro gedumpt met de woorden. VOLGENS MIJ IS DIT VAN JOU. Daarna zijn kamer weer uitgestampt.
![]()
eet smakelijk beidequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Toekito het volgende:
zo even eten, want dat heb ik nog niet gedaan!
Dank jequote:
leonidasquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Panda72 het volgende:
![]()
Nee, Berlijn en Duitse broodjesquote:
quote:
Ja, vandaag welquote:
Is echt MOOIquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in berlijn geweest
we moeten binnenkort eens een inventarisatie maken van de mensen die daadwerkelijk meewillen/kunnen
volgens mij zijn het nu 2 heren en 3 dames, toch Fles??
Ik zou niet weten inderdaad wat het verschil is, al kan ik me er wel een voorstelling van makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, het is en blijft lastig om mensen dat duidelijk te maken...
Woahquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Panda72 het volgende:
![]()
Mooi, ben je gelijk in de buurt voor een bakkiequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, Berlijn en Duitse broodjes![]()
[..]
[..]
Ja, vandaag wel![]()
Maar ik ben gedoucht en aangekleed en nu maar eens wat etenHad witte vlekken voor de ogen toen ik opstond en ging douchen
![]()
[..]
Is echt MOOI![]()
Alleen na een dag rondlopen had ik wel zoiets, hoeveel geld kun je proberen te verdienen van alle ellende uit het verleden
![]()
Oeh wie dan?
[..]
Ik zou niet weten inderdaad wat het verschil is, al kan ik me er wel een voorstelling van makenMaar ik wist ook niet dat dat op een eiland gebeurde net als boren enzo
[..]
WoahIk kom er aan
![]()
Gezelligquote:
Vooral knuffelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi, ben je gelijk in de buurt voor een bakkieen een knuffie
Oeh groepsknuffelquote:
hoezo? is ze aan het zingen geslagen dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:38 schreef summer2bird het volgende:
Zusterlief is thuis... ze verjaagd alle musjes
Ach, ja iedere vakidioot heeft zo zn trekjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zou niet weten inderdaad wat het verschil is, al kan ik me er wel een voorstelling van makenMaar ik wist ook niet dat dat op een eiland gebeurde net als boren enzo
laters zomerquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef summer2bird het volgende:
Dames, heren, ik ga er vandoor![]()
Enjoy your day!
quote:
Jaaquote:
Fijne dagquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef summer2bird het volgende:
Dames, heren, ik ga er vandoor![]()
Enjoy your day!
Wou je die hebben?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Geen koffie of theemaker kopen bij Ikea dus![]()
Oeh, je had beter politie-agente kunnen doen, kon je em in de boeien slaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
klaar met carnavalsshoppen, vriendje wordt n boefje, en ik n piraat
ik doe niet aan carnaval dit jaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, je had beter politie-agente kunnen doen, kon je em in de boeien slaan![]()
Nee joh, zag het en vond het wel leuk nieuws voor hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Jaa
[..]
Fijne dag
[..]
Wou je die hebben?dan mag je blij zijn dat je hem nog niet gekocht hebt
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, zag het en vond het wel leuk nieuws voor hier
Kom, gaan wij als boefje en agentquote:
Ach, ik heb hetzelfde probleemquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow dan ben ik in de war met iemand die hem wel wou hebben
*warhoofd*
Is zeker niks aan te doen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ik heb hetzelfde probleem![]()
coolquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
http://www.avogel.nl/passiflora/quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is zeker niks aan te doen?
En ik moet iets homeopathisch hebben om meer rust te hebben eigenlijk
mag ik dan agent zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, gaan wij als boefje en agent
heb ik dat op tijd binnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.avogel.nl/passiflora/
Kun je gratis proberen
Okquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag ik dan agent zijn![]()
een boef ben ik altijd al
whehehequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef Panda72 het volgende:
Waarom waarom leer ik het toch nooit *beukt met haar hoofd tegen haar buro*
Deed weer eens heel enthousiast een dansje in mijn kamer want er was toch niemand in de buurt en de deur van mijn kamer was dicht. Ik stond met mijn rug naar het raam en toen ik mij met een soort van sprong omdraaide stond daar de glazenwasser.
Ik zou denken dat je dat met een weekje wel in huis zou moeten hebbenquote:
ahja dat zit vlakbij hans anders, en ik denk dat ik vanavond mijn bril ga ophalenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je dat met een weekje wel in huis zou moeten hebbenMaar beloven kan ik niet
Anders even langs de Tuinen en je laten adviseren?
quote:
op klikken en dan DEL doen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Weet iemand hoe ik een contactpersoon uit mijn delegates van outlook kan halen? Het is een oud collega die geen kantoor emailadres heeft maar die nog wel in mijn lijst met delegates voorkomt.
Had ik al gezegd dat ik je een stoere vrouw vindquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef Barretje80 het volgende:
Filmpje!
en dan nooooit meer vragen wat ik doe
Ah, alleen maar gas dus...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef Barretje80 het volgende:
Filmpje!
Woehoequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahja dat zit vlakbij hans anders, en ik denk dat ik vanavond mijn bril ga ophalen
Nee dat is het niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op klikken en dan DEL doen?
Alweerquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef Toekito het volgende:
en gewoon nog niet gegeten ivm werkdruk enzo
Mijn rooster voor de week dat ik naar het ziekenhuis moet, 1 dagje in die week, is de hele week f*cked up. Ben er echt zo klaar mee.
heb je een doos nodig??quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
nou, ik heb gesprek gehad met de manager....
Ja ik ga wel eens even op zoek en de tuinen zit tegenover hans dus kleine moeite om even daar naar binnen te stappenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeMisschien van te voren even een beetje rondneuzen op internet, wat de ervaringen zijn?
Of maak een topic in LIF (evt onder een kloon
)
En?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
vertelquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
Dezelfde als die van mij?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
Dat zou niet zo best wezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
volgens mij moest Wok meteen z'n computer inleveren
en je bent nu de UWV aan het bellen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
quote:
quote:
ze willen me niet kwijtquote:
blijkbaar nietquote:
Woah, je bent onmisbaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
ze willen me niet kwijt![]()
dus de ochtend dienst is voor mij en ik heb me beschikbaat gesteld als backup om vanuit thuis eventueel bij te staan.
[..]
blijkbaar niet
dus geen werk in zwolle voorlopigquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
ze willen me niet kwijt![]()
dus de ochtend dienst is voor mij en ik heb me beschikbaat gesteld als backup om vanuit thuis eventueel bij te staan.
[..]
blijkbaar niet
Tenzij je huis daar staatquote:
I did it again...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, je bent onmisbaar![]()
Al wist ik dat natuurlijk al
Alleen jammer dat je dan niet vanuit Zwolle komt werken
![]()
quote:
Zolder huren?quote:
Ja dat is wel jammer. Maar leuk dat je onmisbaar bentquote:
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem wisten wij dit allang al
wok in rode latex...quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem wisten wij dit allang al
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb jij al foto's gezien dan van mij?
quote:
Sorry, ik had ze doorgestuurdquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou zegquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, ik had ze doorgestuurd
Een knuffel per dag en af en toe eens koken en poetsenquote:
quote:
Ik moest ze delen, ze waren te geweldig voor alleen mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou zegdie waren exclusief voor jou
dat kan ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een knuffel per dag en af en toe eens koken en poetsenOh, en de ketel bijvullen en dingen bouwen enzo
![]()
Dan mag je beginnen met de zolder isoleren en een kamer te bouwenquote:
neem ik mijn decoupeerzagen meequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan mag je beginnen met de zolder isoleren en een kamer te bouwen![]()
Je vergeet de massagequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan mag je beginnen met de zolder isoleren en een kamer te bouwen![]()
Oh en meebetalen aan de boodschapjes enzoZeg 400 euro per maand voor de huur,gwl en boodschapjes?
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Toch niet die ene he?
![]()
[..]![]()
Oh ja
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef Panda72 het volgende:
Waarom waarom leer ik het toch nooit *beukt met haar hoofd tegen haar buro*
Deed weer eens heel enthousiast een dansje in mijn kamer want er was toch niemand in de buurt en de deur van mijn kamer was dicht. Ik stond met mijn rug naar het raam en toen ik mij met een soort van sprong omdraaide stond daar de glazenwasser.
Warhoofdjequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Toch niet die ene he?
![]()
[..]![]()
Oh ja
Jaquote:
Ik heb echt schandalig weinig gedaan vandaagquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHeb een beetje hoofdpijn
Ik wil eigenlijk niets doen vandaag
Maar moet nog wel even stofzuigen
Oh en de kattenbak doen
Rustig aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHeb een beetje hoofdpijn
Ik wil eigenlijk niets doen vandaag
Maar moet nog wel even stofzuigen
Oh en de kattenbak doen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt schandalig weinig gedaan vandaag
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Rustig aan
morgen is het al weer vrijdag
en over 3 dagen mag ik weer naar huis!
Dan pasquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Rustig aan
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan pas![]()
Maandagochtend gaat Koen een extra ochtendje naar de PSZwat zal het stil zijn in huis
Zaterdagquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe wat wanneer, wanneer ging Sander ook alweer afzwemmen?
![]()
Ik was even bang dat ik en mijn warhoofd het gewoon gemist haddenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zaterdag![]()
om kwart voor 3 moet hij afzwemmen
Ik ben zooo trots
nouja.. als de heli's vliegen jahquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan pas![]()
Maandagochtend gaat Koen een extra ochtendje naar de PSZwat zal het stil zijn in huis
Tuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ik en mijn warhoofd het gewoon gemist haddenWoah, spannend man
Laat je weten hoe het ging?
het schijnt dat het gaat vriezen over 3 dagenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Rustig aan
Dan zit ik hier nog wel evenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het schijnt dat het gaat vriezen over 3 dagen
Jeetje, dat is wel lastig aan jouw baan, of niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja.. als de heli's vliegen jah
anders zit ik hier nog wel even
Zondag avond naar den helder gegaan.. maandag hele dag op vliegveld gewacht, dinsdag middag gevlogen, nu op het juiste platform en volgens planning zit ik hier tot zaterdga.. maar dat kan ook best een dagje langer duren..
hihih en de compressor start weer eens niet op
Cute!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zaterdag![]()
om kwart voor 3 moet hij afzwemmen
Ik ben zooo trots
luchtdruk FTWquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel lastig aan jouw baan, of niet?En ik hoop dat je zaterdag dan terug kunt
Wat doet een compressor en is dat iets wat jij gebruikt voor je werk?![]()
Chili con carne in de compressor gooienquote:
Turboquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Chili con carne in de compressor gooien
Ik niet. Maar goed, ik ben ook inwisselbaar.quote:
inruilwaarde, dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet. Maar goed, ik ben ook inwisselbaar.
bij je eerste tripje leer je flexibiliteitquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel lastig aan jouw baan, of niet?En ik hoop dat je zaterdag dan terug kunt
Wat doet een compressor en is dat iets wat jij gebruikt voor je werk?![]()
Ik ook niet, ik kreeg korting door het niet inruilen van een auto.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inruilwaarde, dat heb ik dan weer niet
ziet er gaaf uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef Barretje80 het volgende:
Filmpje!
Alleen het blokje om, is even lastigquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dan zit ik hier nog wel even
maar.. genoeg thee, eten is goed, m'n was wordt gedaan.. Prima te doen hoor
Ja precies, vooral voor het thuisfront lijkt me ook dat die daar mee om moeten kunnen gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij je eerste tripje leer je flexibiliteit
en gelukkig kan BarMan daar heeel goed mee omgaan
en ik denk dat je idd een bepaald "type" mens moet zijn om het te kunnen doen .. maar als ik langer moet blijven vind ik dat ook wel eens niet leuk hoor.. maar.. je kunt er niks aan doen.. dus je gaat dan wel weer door..
en een compressor die drukt het gas samen zodat de druk van het gas omhoog gaat..
(P1*V1=P2*V2) en we moeten het gas op een bepaalde druk in de pijplijn stoppen.. dus we moeten het op een bepaalde druk brengen..
opeens zijn het er weer ehm.. meer dan 200quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef Pheno het volgende:
Zo, nog 13 werkdagen en een uur. Aftellen
Op een bootjequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alleen het blokje om, is even lastig
Een valbootje wordt het dan denk ik...quote:
Met een touwladderquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een valbootje wordt het dan denk ik...
die heeft ook een kutstemquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben gelukkig niet de enige die het accent van sonja bakker niet kan uitstaan
sowieso amsterdams ook, ik vind veel accenten en dialecten wel wat hebben, maar amsterdams en dat wat ze in almeloooo enzo spreken, daar gaat mn nekhaar echt van overeind staanquote:
Zachte G ftwquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso amsterdams ook, ik vind veel accenten en dialecten wel wat hebben, maar amsterdams en dat wat ze in almeloooo enzo spreken, daar gaat mn nekhaar echt van overeind staan
nou lekker dan, laten wij maar niet meeten dan wijfiequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso amsterdams ook, ik vind veel accenten en dialecten wel wat hebben, maar amsterdams en dat wat ze in almeloooo enzo spreken, daar gaat mn nekhaar echt van overeind staan
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Toekito het volgende:
Amsterdams brengt bij mij moordneigingen naar boven!
gelukkigquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
had ik al verteld dat ik niet kan de 12de
amsterdams gaat nog wel ik vind haags ergerquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik vind de dialecten uit het Zuiden van het land altijd heel dom klinkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Eindhoven de Gekstequote:
Zo'n Amsterdams accent heb jij niet hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou lekker dan, laten wij maar niet meeten dan wijfie
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:06 schreef MPG het volgende:
Hee, trev, wou je nog coooooooolaaaaaaaaaaaa?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind de dialecten uit het Zuiden van het land altijd heel dom klinkenIk kom zelf uit Drenthe en mijn vaders familie komt uit de achterhoek, dus dat is iets wat ik gewend ben. Bij mannen kan ik Twents en Drents enzo wel waarderen, vind ik wel stoer
Verder maakt het me eigenlijk weinig uit
Zie hierboven, je komt gewoonquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
had ik al verteld dat ik niet kan de 12de
Noem je mij nu domquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind de dialecten uit het Zuiden van het land altijd heel dom klinkenIk kom zelf uit Drenthe en mijn vaders familie komt uit de achterhoek, dus dat is iets wat ik gewend ben. Bij mannen kan ik Twents en Drents enzo wel waarderen, vind ik wel stoer
Verder maakt het me eigenlijk weinig uit
Ach, man, je had die domme Limburgse wijven van de bank moeten horen, de een nog dommer dan de anderquote:
mij ook alquote:
ik hep et ardig afgeleertquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo'n Amsterdams accent heb jij niet hoor
Het zuiden van het land is Mestreech, ik vind niet dat wij daar bij horenquote:
Jij praat niet overdreven Limburgsquote:
is has itquote:
bankenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, man, je had die domme Limburgse wijven van de bank moeten horen, de een nog dommer dan de ander![]()
Daardoor heb ik een heel verkeerd beeld gekregen
Alles is de schuld van banken
![]()
quote:
Heb 2 jaar in A'dam gewoond, toen hoorde ze niet meer dat ik uit Limburg kwam.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is has iticm met een onvervalst rotterdams accent
Ja en nu?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is has iticm met een onvervalst rotterdams accent
Slim tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
banken![]()
ze laten je betalen voor je eigen geld wat ze ondertussen weer uitlenen aan een ander
Braojbanderquote:
Grappig... ik lees elke g in dit soort posten meteen zacht...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb 2 jaar in A'dam gewoond, toen hoorde ze niet meer dat ik uit Limburg kwam.
Maar die harde g heb ik er nu weer kei hard uit geknald
uitschakelen die hapquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het zuiden van het land is Mestreech, ik vind niet dat wij daar bij horen
Dat doe ik dus ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Grappig... ik lees elke g in dit soort posten meteen zacht...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou echt boodschappen halen anders wordt het hier vanavond wel erg koud
laters
toen ik in zwolle ging studeren heb ik mn accent helemaal afgeleerdquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb 2 jaar in A'dam gewoond, toen hoorde ze niet meer dat ik uit Limburg kwam.
Maar die harde g heb ik er nu weer kei hard uit geknald
Ach, is alleen maar goed voor business toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou echt boodschappen halen anders wordt het hier vanavond wel erg koud
laters
wil jij dat wijfie? dat ik als Mokumer ga ouwehoeren tegen een provinciaal met een saffie an me lip?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij mag dan wel eens Amsterdams gaan praten tegen me
Maar Rotterdams en Brabants lijkt toch heul niet op elkaar?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toen ik in zwolle ging studeren heb ik mn accent helemaal afgeleerdtoen ging ik in rotterdam wonen en met t rotterdams sloop ook t brabants er weer in
Dat heb ik met alles in de randstad.quote:
kloptquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar Rotterdams en Brabants lijkt toch heul niet op elkaar?
* Joysa is nog nooit in R'dam geweest
Ja, vooral de g in geknald was echt vreemdquote:
schandalig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar Rotterdams en Brabants lijkt toch heul niet op elkaar?
* Joysa is nog nooit in R'dam geweest
Ik riep altijd dat ik later in A'dam wilde wonen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik met alles in de randstad.
Gooi er wat nerdigs bij en ik bespring jequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wil jij dat wijfie? dat ik als Mokumer ga ouwehoeren tegen een provinciaal met een saffie an me lip?
Ik heb er nooit gewoond en ik wil het ook niet. De sfeer is er anders.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik riep altijd dat ik later in A'dam wilde wonen.
2 jaar is genoeg. Nooit meer dat ik daar heen ga
Ik praat tegen klanten in de winkel ook dialect, maar zodra ze Nederlands terug praten kan ik toch echt geen dialect meer praten. Hoe goed ze het ook verstaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:16 schreef Giertje het volgende:
ik praat vaak met mijn pa plat dialect en met mijn oma ook
Precies dat! Allemaal dat gestresste en drukke.. prima als je er van houdt, maar niets voor mij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er nooit gewoond en ik wil het ook niet. De sfeer is er anders.
concat('Amsterdams accent', 'STENV.TARGET')quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gooi er wat nerdigs bij en ik bespring je
oow mja nou ja soms doe ik het onbewustquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik praat tegen klanten in de winkel ook dialect, maar zodra ze Nederlands terug praten kan ik toch echt geen dialect meer praten. Hoe goed ze het ook verstaan.
[..]
Precies dat! Allemaal dat gestresste en drukke.. prima als je er van houdt, maar niets voor mij.
heb jij ook een kassie ipv een kastje, en doppertjes ipv doperwtjes?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
concat('Amsterdams accent', 'STENV.TARGET')
de hele boel ligt plat en ik krijg hem niet meer omhoogquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de hele boel ligt plat en ik krijg hem niet meer omhoog![]()
De Exchange Information Store dan he
Als iemand dat zo zegt met dat echte accent klinkt het stiekem toch wel fucking geilquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
heb jij ook een kassie ipv een kastje, en doppertjes ipv doperwtjes?
Mooi, das wel leukquote:
ik zal je wat tips mailenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De manier waarop je het zegt. Dat het niet lukt is rot natuurlijk.quote:
klinkt in eerste instantie fout flesquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Homoquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal je wat tips mailen
ohw wacht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |