quote:
Jaaquote:
Fijne dagquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef summer2bird het volgende:
Dames, heren, ik ga er vandoor![]()
Enjoy your day!
Wou je die hebben?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Geen koffie of theemaker kopen bij Ikea dus![]()
Oeh, je had beter politie-agente kunnen doen, kon je em in de boeien slaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
klaar met carnavalsshoppen, vriendje wordt n boefje, en ik n piraat
ik doe niet aan carnaval dit jaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, je had beter politie-agente kunnen doen, kon je em in de boeien slaan![]()
Nee joh, zag het en vond het wel leuk nieuws voor hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Jaa
[..]
Fijne dag
[..]
Wou je die hebben?dan mag je blij zijn dat je hem nog niet gekocht hebt
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, zag het en vond het wel leuk nieuws voor hier
Kom, gaan wij als boefje en agentquote:
Ach, ik heb hetzelfde probleemquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow dan ben ik in de war met iemand die hem wel wou hebben
*warhoofd*
Is zeker niks aan te doen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ik heb hetzelfde probleem![]()
coolquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
http://www.avogel.nl/passiflora/quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is zeker niks aan te doen?
En ik moet iets homeopathisch hebben om meer rust te hebben eigenlijk
mag ik dan agent zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, gaan wij als boefje en agent
heb ik dat op tijd binnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.avogel.nl/passiflora/
Kun je gratis proberen
Okquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag ik dan agent zijn![]()
een boef ben ik altijd al
whehehequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef Panda72 het volgende:
Waarom waarom leer ik het toch nooit *beukt met haar hoofd tegen haar buro*
Deed weer eens heel enthousiast een dansje in mijn kamer want er was toch niemand in de buurt en de deur van mijn kamer was dicht. Ik stond met mijn rug naar het raam en toen ik mij met een soort van sprong omdraaide stond daar de glazenwasser.
Ik zou denken dat je dat met een weekje wel in huis zou moeten hebbenquote:
ahja dat zit vlakbij hans anders, en ik denk dat ik vanavond mijn bril ga ophalenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je dat met een weekje wel in huis zou moeten hebbenMaar beloven kan ik niet
Anders even langs de Tuinen en je laten adviseren?
quote:
op klikken en dan DEL doen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Weet iemand hoe ik een contactpersoon uit mijn delegates van outlook kan halen? Het is een oud collega die geen kantoor emailadres heeft maar die nog wel in mijn lijst met delegates voorkomt.
Had ik al gezegd dat ik je een stoere vrouw vindquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef Barretje80 het volgende:
Filmpje!
en dan nooooit meer vragen wat ik doe
Ah, alleen maar gas dus...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef Barretje80 het volgende:
Filmpje!
en dan nooooit meer vragen wat ik doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |