Woehoequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahja dat zit vlakbij hans anders, en ik denk dat ik vanavond mijn bril ga ophalen
Nee dat is het niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op klikken en dan DEL doen?
Alweerquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef Toekito het volgende:
en gewoon nog niet gegeten ivm werkdruk enzo
Mijn rooster voor de week dat ik naar het ziekenhuis moet, 1 dagje in die week, is de hele week f*cked up. Ben er echt zo klaar mee.
heb je een doos nodig??quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
nou, ik heb gesprek gehad met de manager....
Ja ik ga wel eens even op zoek en de tuinen zit tegenover hans dus kleine moeite om even daar naar binnen te stappenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeMisschien van te voren even een beetje rondneuzen op internet, wat de ervaringen zijn?
Of maak een topic in LIF (evt onder een kloon
)
En?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
vertelquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
Dezelfde als die van mij?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
Dat zou niet zo best wezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
volgens mij moest Wok meteen z'n computer inleveren
en je bent nu de UWV aan het bellen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
quote:
quote:
ze willen me niet kwijtquote:
blijkbaar nietquote:
Woah, je bent onmisbaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
ze willen me niet kwijt![]()
dus de ochtend dienst is voor mij en ik heb me beschikbaat gesteld als backup om vanuit thuis eventueel bij te staan.
[..]
blijkbaar niet
dus geen werk in zwolle voorlopigquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
ze willen me niet kwijt![]()
dus de ochtend dienst is voor mij en ik heb me beschikbaat gesteld als backup om vanuit thuis eventueel bij te staan.
[..]
blijkbaar niet
Tenzij je huis daar staatquote:
I did it again...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, je bent onmisbaar![]()
Al wist ik dat natuurlijk al
Alleen jammer dat je dan niet vanuit Zwolle komt werken
![]()
quote:
Zolder huren?quote:
Ja dat is wel jammer. Maar leuk dat je onmisbaar bentquote:
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem wisten wij dit allang al
wok in rode latex...quote: