in 2012 pas hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!Wanneer gaan we?
In juni krijg ik vakantiegeld
[..]
Niet iedereen alleen Fles en die doet dat bij iedereen![]()
meestal zijn het dan geen eilanden.. maar gewoone boorinstallaties.. en jah.. er komt olie uit de grond in rijswijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een booreiland in Rijswijk, dat kan best
Weer iets geleerdquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
meestal zijn het dan geen eilanden.. maar gewoone boorinstallaties.. en jah.. er komt olie uit de grond in rijswijk
kijk maar eens op de website van de Nam.. staat een heleboel over boren en productiequote:
het is bewezen dat scada ook gewoon gehacked kan wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja hoor.. hack de bedening maar
al geloof ik dat je niet in het DCS systeem zou moeten kunnen komen :p
Woehoequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in 2012 pas hoordus kan je nog fijn sparen
maar naar berlijn nog wel ergens in 2011![]()
berlinerbolquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeKomt goed
Ja, leukIk ben dol op Berlijn
![]()
ja, ga eens wat doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu echt maar eens opstaanTot zo
![]()
Jij ligt ook lang in bedquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu echt maar eens opstaanTot zo
![]()
Ik ben nog nooit in berlijn geweestquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeKomt goed
Ja, leukIk ben dol op Berlijn
![]()
tja, het is en blijft lastig om mensen dat duidelijk te maken...quote:
en daarna begint ze zelf over boren en warmte....quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, het is en blijft lastig om mensen dat duidelijk te maken...
Ja, ik als planner in de olie en gas begrijp dat compleet... dat is juist logisch... het zou vreemd zijn als ze het niet in 1 zin zou noemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en daarna begint ze zelf over boren en warmte....
IN 1 ZIN![]()
Why so sad?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik zit eindelijk, en ik kan eindelijk eten en drinken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:18 schreef crv het volgende:
terug van weggeweest maar weet niet voor hoelang
Oh zo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik veel eerder had willen zitten en willen drinken en eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |