omdat het mandarijnenseizoen wel een beetje afgelopen isquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh zo.
Waarom zitten er pitjes in mandarijnen
Tofquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Panda72 het volgende:
Heb je 's morgens een cursus gehad, kom je weer op kantoor om tot de conclusie te komen dat je collega zo vriendelijk is geweest zijn rotzooi op jouw buro te dumpen.Duhus heb ik een grote doos gepakt, zijn rotzooi in de doos geveegd. Geirriteerd naar zijn kamer gestampt, deur opengegooid en de rotzooi op zijn buro gedumpt met de woorden. VOLGENS MIJ IS DIT VAN JOU. Daarna zijn kamer weer uitgestampt.
![]()
En nu heb ik een lekkere doos bonbons van hem gekregen van Leonidas.
Eet zequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Toekito het volgende:
zo even eten, want dat heb ik nog niet gedaan!
et is een mooie stad in ieder gevalquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in berlijn geweest
we moeten binnenkort eens een inventarisatie maken van de mensen die daadwerkelijk meewillen/kunnen
volgens mij zijn het nu 2 heren en 3 dames, toch Fles??
Jazeker.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Panda72 het volgende:
Heb je 's morgens een cursus gehad, kom je weer op kantoor om tot de conclusie te komen dat je collega zo vriendelijk is geweest zijn rotzooi op jouw buro te dumpen.Duhus heb ik een grote doos gepakt, zijn rotzooi in de doos geveegd. Geirriteerd naar zijn kamer gestampt, deur opengegooid en de rotzooi op zijn buro gedumpt met de woorden. VOLGENS MIJ IS DIT VAN JOU. Daarna zijn kamer weer uitgestampt.
![]()
eet smakelijk beidequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Toekito het volgende:
zo even eten, want dat heb ik nog niet gedaan!
Dank jequote:
leonidasquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Panda72 het volgende:
![]()
Nee, Berlijn en Duitse broodjesquote:
quote:
Ja, vandaag welquote:
Is echt MOOIquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in berlijn geweest
we moeten binnenkort eens een inventarisatie maken van de mensen die daadwerkelijk meewillen/kunnen
volgens mij zijn het nu 2 heren en 3 dames, toch Fles??
Ik zou niet weten inderdaad wat het verschil is, al kan ik me er wel een voorstelling van makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, het is en blijft lastig om mensen dat duidelijk te maken...
Woahquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Panda72 het volgende:
![]()
Mooi, ben je gelijk in de buurt voor een bakkiequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, Berlijn en Duitse broodjes![]()
[..]
[..]
Ja, vandaag wel![]()
Maar ik ben gedoucht en aangekleed en nu maar eens wat etenHad witte vlekken voor de ogen toen ik opstond en ging douchen
![]()
[..]
Is echt MOOI![]()
Alleen na een dag rondlopen had ik wel zoiets, hoeveel geld kun je proberen te verdienen van alle ellende uit het verleden
![]()
Oeh wie dan?
[..]
Ik zou niet weten inderdaad wat het verschil is, al kan ik me er wel een voorstelling van makenMaar ik wist ook niet dat dat op een eiland gebeurde net als boren enzo
[..]
WoahIk kom er aan
![]()
Gezelligquote:
Vooral knuffelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi, ben je gelijk in de buurt voor een bakkieen een knuffie
Oeh groepsknuffelquote:
hoezo? is ze aan het zingen geslagen dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:38 schreef summer2bird het volgende:
Zusterlief is thuis... ze verjaagd alle musjes
Ach, ja iedere vakidioot heeft zo zn trekjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zou niet weten inderdaad wat het verschil is, al kan ik me er wel een voorstelling van makenMaar ik wist ook niet dat dat op een eiland gebeurde net als boren enzo
laters zomerquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef summer2bird het volgende:
Dames, heren, ik ga er vandoor![]()
Enjoy your day!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |