ach als dat per ongeluk gebeurt, so be it. Maar deze was erbij op de vensterbank gaan zitten en zwaaide toen ik m zagquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als een vrouw je per ongeluk in de blote kont ziet?Ik snap dat ze dat vervelend vindt, in mijn oude huis is me dat ook een keer overkomen, maar dan met kantoorpersoneel
Niet tof gewoon...
nou dat weet je niet. Dan zou je eerst zelf moeten beoordelen wat er zoal te zien isquote:
Er zijn ergere dingen om naar te kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als een vrouw je per ongeluk in de blote kont ziet?Ik snap dat ze dat vervelend vindt, in mijn oude huis is me dat ook een keer overkomen, maar dan met kantoorpersoneel
Niet tof gewoon...
Oke, dat gaat wel ver jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach als dat per ongeluk gebeurt, so be it. Maar deze was erbij op de vensterbank gaan zitten en zwaaide toen ik m zag
precies, dat was mijn puntquote:
Ziek? Kater? Verliefd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef Joysa het volgende:
Ik moet nog ontbijten maar krijg geen hap door mn strot
Ik heb vandaag al weer 8 boterhammen op, hoezo krijg je er dan geen hap door?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef Joysa het volgende:
Ik moet nog ontbijten maar krijg geen hap door mn strot
8 boterhammen! 4 in de ochtend en 4 met de lunch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al weer 8 boterhammen op, hoezo krijg je er dan geen hap door?
quote:
Zal hij leuk gevonden hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
noest appartement recht tegenover t mijne staat al anderhalf jaar leeg, dus ik doe nooit echt de gordijnen dicht. Sta ik net ff te beslissen welke bh ik aan zal trekken, staat er ineens n breedgrijnzende bouwvakker in het huis tegenover me
![]()
![]()
![]()
![]()
damnik heb m ff heel boos aangekeken en heb toen mn gordijnen maar weer dichtgedaan... godver..
Komt wel weer goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:43 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
Had ik eindelijk een fatsoenlijk eet ritme..
niet helemaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
8 boterhammen! 4 in de ochtend en 4 met de lunch?
Werk zequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
niet helemaal2 vanmorgen, 3 in de pauze en net nog 3
ik ben weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |