precies, dat was mijn puntquote:
Ziek? Kater? Verliefd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef Joysa het volgende:
Ik moet nog ontbijten maar krijg geen hap door mn strot
Ik heb vandaag al weer 8 boterhammen op, hoezo krijg je er dan geen hap door?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef Joysa het volgende:
8 boterhammen! 4 in de ochtend en 4 met de lunch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al weer 8 boterhammen op, hoezo krijg je er dan geen hap door?
quote:
Zal hij leuk gevonden hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
noest appartement recht tegenover t mijne staat al anderhalf jaar leeg, dus ik doe nooit echt de gordijnen dicht. Sta ik net ff te beslissen welke bh ik aan zal trekken, staat er ineens n breedgrijnzende bouwvakker in het huis tegenover me
![]()
![]()
![]()
![]()
damnik heb m ff heel boos aangekeken en heb toen mn gordijnen maar weer dichtgedaan... godver..
Komt wel weer goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:43 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
Had ik eindelijk een fatsoenlijk eet ritme..
niet helemaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
8 boterhammen! 4 in de ochtend en 4 met de lunch?
Werk zequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
niet helemaal2 vanmorgen, 3 in de pauze en net nog 3
ik ben weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
Werk zequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
niet helemaal2 vanmorgen, 3 in de pauze en net nog 3
ik ben weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
zeg ehm... kan ik misschien bij jou indienst komenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Barretje80 het volgende:
De lunh was weer heerlijk
gebakken kipfiletjes met patatjes
Ik had toast met filet American met uitjes, ik wil ook patat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Barretje80 het volgende:
De lunh was weer heerlijk
gebakken kipfiletjes met patatjes
ja hoor.. hack de bedening maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg ehm... kan ik misschien bij jou indienst komen
zoveelquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al weer 8 boterhammen op, hoezo krijg je er dan geen hap door?
regel een boot en vaar naar 53N, 04Equote:Op donderdag 3 maart 2011 12:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik had toast met filet American met uitjes, ik wil ook patat!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef Joysa het volgende:
Ik eet waarschijnlijk al patatjes vanavondquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
regel een boot en vaar naar 53N, 04E
misschien dat we vanavond ook patat hebben
Ik kom d'r aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
regel een boot en vaar naar 53N, 04E
misschien dat we vanavond ook patat hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |