sowieso amsterdams ook, ik vind veel accenten en dialecten wel wat hebben, maar amsterdams en dat wat ze in almeloooo enzo spreken, daar gaat mn nekhaar echt van overeind staanquote:
Zachte G ftwquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso amsterdams ook, ik vind veel accenten en dialecten wel wat hebben, maar amsterdams en dat wat ze in almeloooo enzo spreken, daar gaat mn nekhaar echt van overeind staan
nou lekker dan, laten wij maar niet meeten dan wijfiequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso amsterdams ook, ik vind veel accenten en dialecten wel wat hebben, maar amsterdams en dat wat ze in almeloooo enzo spreken, daar gaat mn nekhaar echt van overeind staan
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Toekito het volgende:
Amsterdams brengt bij mij moordneigingen naar boven!
gelukkigquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
had ik al verteld dat ik niet kan de 12de
amsterdams gaat nog wel ik vind haags ergerquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik vind de dialecten uit het Zuiden van het land altijd heel dom klinkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Eindhoven de Gekstequote:
Zo'n Amsterdams accent heb jij niet hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou lekker dan, laten wij maar niet meeten dan wijfie
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:06 schreef MPG het volgende:
Hee, trev, wou je nog coooooooolaaaaaaaaaaaa?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind de dialecten uit het Zuiden van het land altijd heel dom klinkenIk kom zelf uit Drenthe en mijn vaders familie komt uit de achterhoek, dus dat is iets wat ik gewend ben. Bij mannen kan ik Twents en Drents enzo wel waarderen, vind ik wel stoer
Verder maakt het me eigenlijk weinig uit
Zie hierboven, je komt gewoonquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
had ik al verteld dat ik niet kan de 12de
Noem je mij nu domquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind de dialecten uit het Zuiden van het land altijd heel dom klinkenIk kom zelf uit Drenthe en mijn vaders familie komt uit de achterhoek, dus dat is iets wat ik gewend ben. Bij mannen kan ik Twents en Drents enzo wel waarderen, vind ik wel stoer
Verder maakt het me eigenlijk weinig uit
Ach, man, je had die domme Limburgse wijven van de bank moeten horen, de een nog dommer dan de anderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |