Ik was even bang dat ik en mijn warhoofd het gewoon gemist haddenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zaterdag![]()
om kwart voor 3 moet hij afzwemmen
Ik ben zooo trots
nouja.. als de heli's vliegen jahquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan pas![]()
Maandagochtend gaat Koen een extra ochtendje naar de PSZwat zal het stil zijn in huis
Tuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ik en mijn warhoofd het gewoon gemist haddenWoah, spannend man
Laat je weten hoe het ging?
het schijnt dat het gaat vriezen over 3 dagenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Rustig aan
morgen is het al weer vrijdag
en over 3 dagen mag ik weer naar huis!
Dan zit ik hier nog wel evenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het schijnt dat het gaat vriezen over 3 dagen
Jeetje, dat is wel lastig aan jouw baan, of niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja.. als de heli's vliegen jah
anders zit ik hier nog wel even
Zondag avond naar den helder gegaan.. maandag hele dag op vliegveld gewacht, dinsdag middag gevlogen, nu op het juiste platform en volgens planning zit ik hier tot zaterdga.. maar dat kan ook best een dagje langer duren..
hihih en de compressor start weer eens niet op
Cute!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zaterdag![]()
om kwart voor 3 moet hij afzwemmen
Ik ben zooo trots
luchtdruk FTWquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel lastig aan jouw baan, of niet?En ik hoop dat je zaterdag dan terug kunt
Wat doet een compressor en is dat iets wat jij gebruikt voor je werk?![]()
Chili con carne in de compressor gooienquote:
Turboquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Chili con carne in de compressor gooien
Ik niet. Maar goed, ik ben ook inwisselbaar.quote:
inruilwaarde, dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet. Maar goed, ik ben ook inwisselbaar.
bij je eerste tripje leer je flexibiliteitquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel lastig aan jouw baan, of niet?En ik hoop dat je zaterdag dan terug kunt
Wat doet een compressor en is dat iets wat jij gebruikt voor je werk?![]()
Ik ook niet, ik kreeg korting door het niet inruilen van een auto.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inruilwaarde, dat heb ik dan weer niet
ziet er gaaf uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef Barretje80 het volgende:
Filmpje!
en dan nooooit meer vragen wat ik doe
Alleen het blokje om, is even lastigquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dan zit ik hier nog wel even
maar.. genoeg thee, eten is goed, m'n was wordt gedaan.. Prima te doen hoor
Ja precies, vooral voor het thuisfront lijkt me ook dat die daar mee om moeten kunnen gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij je eerste tripje leer je flexibiliteit
en gelukkig kan BarMan daar heeel goed mee omgaan
en ik denk dat je idd een bepaald "type" mens moet zijn om het te kunnen doen .. maar als ik langer moet blijven vind ik dat ook wel eens niet leuk hoor.. maar.. je kunt er niks aan doen.. dus je gaat dan wel weer door..
en een compressor die drukt het gas samen zodat de druk van het gas omhoog gaat..
(P1*V1=P2*V2) en we moeten het gas op een bepaalde druk in de pijplijn stoppen.. dus we moeten het op een bepaalde druk brengen..
opeens zijn het er weer ehm.. meer dan 200quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef Pheno het volgende:
Zo, nog 13 werkdagen en een uur. Aftellen
Op een bootjequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alleen het blokje om, is even lastig
Een valbootje wordt het dan denk ik...quote:
Met een touwladderquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een valbootje wordt het dan denk ik...
die heeft ook een kutstemquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben gelukkig niet de enige die het accent van sonja bakker niet kan uitstaan
sowieso amsterdams ook, ik vind veel accenten en dialecten wel wat hebben, maar amsterdams en dat wat ze in almeloooo enzo spreken, daar gaat mn nekhaar echt van overeind staanquote:
Zachte G ftwquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso amsterdams ook, ik vind veel accenten en dialecten wel wat hebben, maar amsterdams en dat wat ze in almeloooo enzo spreken, daar gaat mn nekhaar echt van overeind staan
nou lekker dan, laten wij maar niet meeten dan wijfiequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso amsterdams ook, ik vind veel accenten en dialecten wel wat hebben, maar amsterdams en dat wat ze in almeloooo enzo spreken, daar gaat mn nekhaar echt van overeind staan
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Toekito het volgende:
Amsterdams brengt bij mij moordneigingen naar boven!
gelukkigquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
had ik al verteld dat ik niet kan de 12de
amsterdams gaat nog wel ik vind haags ergerquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik vind de dialecten uit het Zuiden van het land altijd heel dom klinkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Eindhoven de Gekstequote:
Zo'n Amsterdams accent heb jij niet hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou lekker dan, laten wij maar niet meeten dan wijfie
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:06 schreef MPG het volgende:
Hee, trev, wou je nog coooooooolaaaaaaaaaaaa?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind de dialecten uit het Zuiden van het land altijd heel dom klinkenIk kom zelf uit Drenthe en mijn vaders familie komt uit de achterhoek, dus dat is iets wat ik gewend ben. Bij mannen kan ik Twents en Drents enzo wel waarderen, vind ik wel stoer
Verder maakt het me eigenlijk weinig uit
Zie hierboven, je komt gewoonquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
had ik al verteld dat ik niet kan de 12de
Noem je mij nu domquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind de dialecten uit het Zuiden van het land altijd heel dom klinkenIk kom zelf uit Drenthe en mijn vaders familie komt uit de achterhoek, dus dat is iets wat ik gewend ben. Bij mannen kan ik Twents en Drents enzo wel waarderen, vind ik wel stoer
Verder maakt het me eigenlijk weinig uit
Ach, man, je had die domme Limburgse wijven van de bank moeten horen, de een nog dommer dan de anderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |