SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anne Hathaway
Dat is wel eventjes genoeg, geloof ik.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bakfiets. op 02-03-2011 00:13:26 ]Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Neer.quote:
ja lekkerquote:
Watchmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Kusje op de vroege morgen!
Gewoon doen! (en dan iemand laten filmen)quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach. Megamooi appt., geile locatie, uitverkoopprijsje, werk op tijden dak toch op moet staan om naar m'n werk te gaan. Ik overleef het wel!!
(Toch? GFTDMM het is pas dag 1 en ik moet nu al vechten tegen de aandrang om de bouwvakkers in mijn badjas met mijn ochtendhaar te gaan vertellen dat 7 uur de kleine wijzer op de 7 en de grote wijzer op de twaalluf betekent)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon doen! (en dan iemand laten filmen)
Ternauwernood.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach. Megamooi appt., geile locatie, uitverkoopprijsje, werk op tijden dak toch op moet staan om naar m'n werk te gaan. Ik overleef het wel!!
(Toch? GFTDMM het is pas dag 1 en ik moet nu al vechten tegen de aandrang om de bouwvakkers in mijn badjas met mijn ochtendhaar te gaan vertellen dat 7 uur de kleine wijzer op de 7 en de grote wijzer op de twaalluf betekent)
Tijd om een megafoon aan te schaffen dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mjaaaaaaaaaaaaaaaaa, nogal niet hoe mijn ochtendhaar eruit ziet
Plus ik moet 10 trappen af voor ik beneden ben, dus genoeg bedenktijd mocht ik de impuls niet meer kunnen weerstaan en wel zo mijn appt. uitstorm
OMG, en ze gaan over een paar maanden alle huizen hier renoverenquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oei. Aan de overkant van de straat gaan ze een hele nieuwe wereld bouwen. Geen idee wat er allemaal gaat komen. Het terrein is huuuuuuhuuuuuuuuuuge.
Brief gekregen. Helahola, we gaan een nieuwe wereld bouwen, dus beetje overlast. We werken van zeven tot zeven. DANK VOOR UW BEGRIP!
Nu vind ik het aanmatigend dat maar direct wordt aangenomen dat ik er wel begrip voor zal hebben, maar wat ik nog stuitender vind is dat ze er niet bijzetten dat ze weliswaar om 7 uur gaan beginnen, maar dat ze om half 7 al volop achteruit aan het rijden zijn met trekkers, betonwagens, icecreamvans, opleggers en bouwvakkerslunchpakketten! ALLEMAAL MET HUN EINGEN UNIEKE ACHTERUITRIJ PIEPJE!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ghihihi, gelukkig is het over 2 jaar wel klaar
We kunnen eigenlijk wel een tribune bouwen ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik kom kijken hoor, naar dat hysterische DP schouwspel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:42 schreef skunkasaur het volgende:
Stom.
Ik ben vanochtend aangereden toen ik naar mijn werk fietste. Een mevrouw die uit een woonwijk kwam keek niet uit en reed zo het fietspad op en ik schoot over haar motorkap heen. Ik dacht dat ik geen schade had, niet aan mijn fiets maar ook niet aan mezelf. Maar nu heb ik wel schade.Ik knalde op de stang van mijn fiets (racemodel) en nu bloed ik
Het is heul naar.
Ze stopte wel hoor, en was zelf ook heel erg geschrokken. We hebben nog even gepraat en ik dacht dat alles in orde was. Maar ik weet uit welke oprit ze kwam dus als ik wel een whiplash heb weet ik d'r te vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Arme, arme Skunk! Heb je d'r kentekenplaat? Dan rijd ik even op d'r in met het rallykarretje van m'n neef.
een lotgenoot!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom moeten zenuwen altijd zo'n effect hebben op mijn lichaam en dan met name mijn buik?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga iemand ontmoeten. Als in, een date ...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga iemand ontmoeten. Als in, een date ...
Als je het antwoord weet... daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom moeten zenuwen altijd zo'n effect hebben op mijn lichaam en dan met name mijn buik?
Gewoon een kusje op mijn bolletje is niet erg, hoorquote:
Ik dacht dat het morgen wasquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef lezzer het volgende:
Ggd ik haal het gewoon niet meer naar de stembus.
Wij zaten zo'n beetje bij je om de hoek (wat zijn verklede kinderen toch de bom) en nu spant het erom of we het halen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef lezzer het volgende:
Ggd ik haal het gewoon niet meer naar de stembus.
Om de hoek?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij zaten zo'n beetje bij je om de hoek (wat zijn verklede kinderen toch de bom) en nu spant het erom of we het halen.
Ok, ws een half uur verderop. Hier ook net gelukt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Om de hoek?![]()
Ik ben onderweg, misschien hebben we elkaar wel net voorbij gereden
Wij gaan het toch nog proberen te halen.
WAt hebben jullie eigenlijk gedaan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Date voorbij. Phew. Nu maar hopen dat ie ook positief is. Ik wel namelijk
![]()
.
Niet zo veel. Eerst een beetje rondgelopen in Amsterdam, toen cappuccino, toen weer lopen (onderwijl natuurlijk kletsen), besloten een film te pakken, voordat die begon weer koffie, film en toen terug naar huis want hij voelde zich niet helemaal goed (was dit weekend ziek).quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
WAt hebben jullie eigenlijk gedaan?
Euh ja, dat wil mijn vrouw niet denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze bouwen hier aan de overkant een compleet nieuwe wereld lezzer! Er is vast wel een appartementje voor jou beschikbaar!!!
Inderdaad verdorie!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:48 schreef Vanyel het volgende:
Rijden onder t rijden mevrouwtje, niet fokken onder t rijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ik stond twee uur stil. Tijd zat om te postenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:48 schreef Vanyel het volgende:
Rijden onder t rijden mevrouwtje, niet fokken onder t rijden!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef lezzer het volgende:
@qebbel, enig idee waarom dat er in staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Ja lachen he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef Vanyel het volgende:
Wel leuk dat je vriendin nu een bondje heeft met de assistente
Ik heb een uur aan ed telefoon gehangen om mijn operatie vergoed te krijgen, dan kan ik niet fokken hoorquote:
Ja, boeken schrijven en voor mijn rechten opkomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had het niet tegen jou hoor. Jij hebt vast hele belangrijke dingen te doen.
Ik las het in The girl with the dragon tattooquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Fröken is volgens mij meer schooljuf. Dam of fru is meer in de richting.
Wel meer dan een iemand.quote:
Die Spanjaard? Heeft ie gebeld/gemaild etc? Vertel!quote:
Smscontact was al hoopgevend, msngesprek net was vrij eenduidig dat ie me nog wel wil zien, en dat ie me leuk vond enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die Spanjaard? Heeft ie gebeld/gemaild etc? Vertel!
Dan zal het meer meesteres zijn, maar dat kan ook niet want ik ben mijn zweepje kwijt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik las het in The girl with the dragon tattoo
Nou willen wij natuurlijk weten hoe dat dan komtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:50 schreef Bakfiets. het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb spierpijn op plaatsen waar ik niet wist dat ik ledematen had.
Omg!quote:HAPPY SHOE DAY!SHOE DAY 4th March: The global coming out with your flip flops, Sneakers and Birkenstocks Yes, its that time of the year again when lesbians from every corner of the world hang their shoes outside their window on March 4th to promote lesbian visibility on SHOE DAY 2011. SHOE DAY is an annual Event promoting Lesbian Visibility. Since 2004 lesbians from all over the world polish their shoes before hanging them outside their window to promote lesbian visibility.
Haha! Ik ben de hele dag aan het werk, thoughquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:00 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Omg!Hebben jullie de schoenen al buiten hangen?
![]()
[ afbeelding ]
Dawillikook!quote:
Geklaag, msn? Heb je wel de goeie in gedachten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:26 schreef lezzer het volgende:
Laat je er voor al niet in meeslepen. En anders haal je je mijn geklaag via msn maar voor de geest.
22% PVV hier he....
Ik heb getraind(dus nee).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:52 schreef lezzer het volgende:
Interessante insteek
* lezzer wacht antwoord Fietske af
Intussen ben je nog even bevallen, dus het zal wel niet zijn blijven hangenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geklaag, msn? Heb je wel de goeie in gedachten?
Ik geef er zelf eigenlijk niet zoveel (meer) om.quote:Die 22% PVV is wel erg, maar toch, Carnaval
Ah, het geklaag ging niet over carnaval. Dan weet ik t welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Intussen ben je nog even bevallen, dus het zal wel niet zijn blijven hangen
Psiesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ah, het geklaag ging niet over carnaval. Dan weet ik t wel
Hier niet, het was vannacht -23...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:14 schreef DeLuna het volgende:
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het zomer was.
Gewoon mee over een half jaartje. Dat is zo over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef Avey het volgende:
Hmm, vriendin heeft een aanbod gekregen om in Boston te gaan studeren en overweegt het aan te nemen. Voelt net of we in een of andere sitcom zijn beland, vrij cliché
Goede nieuws is dat ik eventueel mee zou kunnen.
Oh als het doorgaat ga ik dat zeker doen. Was toch al van plan niet al te lang meer in Nederland te blijven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gewoon mee over een half jaartje. Dat is zo over.
Dat overleef je heus wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh als het doorgaat ga ik dat zeker doen. Was toch al van plan niet al te lang meer in Nederland te blijven.
Maar nu moet ik weer het lange-afstandsgedoe doen.
Ik doe het ookquote:
Heb je de rest nog nooit gezien!?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Seizoen 1 Friends zit er op! Nog 9 te gaan!
De wat hoe waar?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bakfiets? Kom jij wel eens op IRC?
das dus gewoon een neequote:
Hoeven, ja. Ik ben een centaur.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:42 schreef Vanyel het volgende:
Hoeven? Moet ik nu op zoek naar een ander voor Dottir?
joh doe eens even de HemelbedPolka.. Stukken beterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:01 schreef lezzer het volgende:
"wem misse we nog?"
"Beppie! Beppie! Beppie!
En daar is Beppie
Alleen leuk voor Limburgers dit, I know
Wij waren geheel toevallig bij t afscheid jubileum van Beppie in Maastricht. Dat was echt zooo de bom!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:01 schreef lezzer het volgende:
"wem misse we nog?"
"Beppie! Beppie! Beppie!
En daar is Beppie
Alleen leuk voor Limburgers dit, I know
Ben je nu net pas wakker geworden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:09 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
CentaursHoewel ik me afvraag of dat onder bestiality valt
Misschien pas als je lager gaat dan het torsoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:09 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
CentaursHoewel ik me afvraag of dat onder bestiality valt
Hoe kwam het zo dat jij daar bij was dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef Vanyel het volgende:
Dit dus. Geen topfilm (zacht gezegd), t feestje was beter.
Ik stond rond kwart over elf op. Fok is de laatste site die ik check als ik wakker word, dus dat duurt evenquote:
Well, yeah, maar zodra het seks wordt, moet je wel lager.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien pas als je lager gaat dan het torso.
Weekendje Maastricht. Komen ons bed uiten staan praktisch op de markt waar het festijn plaatsvindt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe kwam het zo dat jij daar bij was dan?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef lezzer het volgende:
OMG bij EHET echt zo'n ontzettende woonhomo....
En dat shirt kan gewoon echt niet hoor![]()
En dat gekantkloste kleedje is geen vintage Kwintie, dat is gewoon juinsmaak.
Mannenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Weekendje Maastricht. Komen ons bed uiten staan praktisch op de markt waar het festijn plaatsvindt.
Hele dag dus daar gestaan, bier gedronken, meegezongen en ons de tyfus geergerd aan die sukkel die dacht mrs. V. te kunnen versieren met vragen als 'scheer je je' en opmerkingen over de onaantrekkelijkheid van ondergetekende.
Jij bent toch juist heel erg knap?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:40 schreef Vanyel het volgende:
opmerkingen over de onaantrekkelijkheid van ondergetekende.
Natuurlijk, maar ik had kort haar en waarschijnlijk een iets te lesbische uitstraling (gok wit hemd) voor meneer..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Oh shit, jij woont niet in NL. Was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik stond rond kwart over elf op. Fok is de laatste site die ik check als ik wakker word, dus dat duurt even
Oh wacht. Het is nu half een hier, niet half zeven![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik had kort haar en waarschijnlijk een iets te lesbische uitstraling (gok wit hemd) voor meneer..
Dit heb ik er eerder al eens over geschreven trouwensDat zulke mannen bestaan zeg, echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
ik sla je relaas in ieder geval even opquote:
quote:
Oh wat ergquote:Dit heb ik er eerder al eens over geschreven trouwens [..knip...]
Ik zal haar vriendin Vanyelsdottir noemenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef Vanyel het volgende:
Dan maak je haar vriendin tommy
En credits he!
Truth like a cow.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:28 schreef wonderer het volgende:
The whole shebang, maar, he? Als je iets doet, moet je het goed doen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:47 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Truth like a cow.
Maar is dat je nieuwe boek? Waarover gaat dat? Hoe ver ben je al? Wanneer komt het uit?
Whaa cool!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
![]()
Ja. Over een man die nachtmerries heeft en besluit daar een boek over te schrijven om ze kwijt te raken. Ik heb nu ongeveer 5500 woorden. Geen idee, eerst maar eens afmaken, ik ben 1 maart begonnen.
hoe is het met je knie?
Ja, ik doe mee met een marathon, een maand lang elke dag 1000 woorden. Bikkelen, maar na een maand heb ik dan wel een goede kapstok om mee verder te werken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Whaa cool!En 1 maart, 5500 woorden, da's dik 1000 per dag? Neat.
![]()
Mijn knie doet nog een beetje moeilijk. Traplopen enzo is kut. En een tweepersoons hoogslaper opmaken ook
Ah, dat ken ik. Dat wou mijn vriendin ook doen, maar dat was afgelopen November en iets van internationaal geloof ik. Weet je wat dat is? Maar dit lijkt me iets anders, toch? *lekker vaag*quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik doe mee met een marathon, een maand lang elke dag 1000 woorden. Bikkelen, maar na een maand heb ik dan wel een goede kapstok om mee verder te werken.
Heb je je knie verdraaid of zo tijdens het voetballen?
Ohja, Nanowrimo! Is ook zo. Ff weer opzoeken ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ja, nanowrimo. Dit is iets anders, in zoverre dat de druk wat minder hoog ligt (30k in plaats van 50k) en je krijgt elke dag meteen feedback op wat je geschreven hebt, zodat je dat eventueel tijdens het schrijven nog kunt gebruiken.
En da's kut. Kreeg je tegenstander wel een gele kaart?
quote:Op zondag 6 maart 2011 06:08 schreef Vanyel het volgende:
En ik word niet eens boos maar vind het nog steeds zielig.
Nu al niet meer...quote:Op zondag 6 maart 2011 06:09 schreef wonderer het volgende:
Dat kleutertje kan ook niks doen aan kramp natuurlijk. Gelukkig weet ze er straks niks meer van.
Schaatsen kijken, Ireen Wüst enzoquote:Op zondag 6 maart 2011 16:50 schreef lezzer het volgende:
Zeg, heeft iedereen hier een sociaal leven ofzo?
Niet op zondagquote:Op zondag 6 maart 2011 16:50 schreef lezzer het volgende:
Zeg, heeft iedereen hier een sociaal leven ofzo?
I lol'edquote:Op zondag 6 maart 2011 17:49 schreef Avey het volgende:
Oh ja, toen m'n zusje m'n ouders vertelde dat ze bi is zei m'n moeder zoiets van 'het zit blijkbaar in de genen, misschien moet ik ook eens wat gaan experimenteren!' En m'n vader keek zo op van achter de krant met een verschrikte blik op z'n gezicht
Ah, ik hou van mijn familie
Ik weet het niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:29 schreef DeLuna het volgende:
Ben ik terecht verbaasd of niet?
http://www.coc.nl/dopage.(...)ikel&artikel_id=4067
Waarover ben je precies verbaasd?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:29 schreef DeLuna het volgende:
Ben ik terecht verbaasd of niet?
http://www.coc.nl/dopage.(...)ikel&artikel_id=4067
Dat wel 50% een negatieve houding heeft, ik vind dat vrij veel voor een "tolererend land' als Nederland.quote:
Vind ik toch niet helemaal gelijk aan 50% met een negatieve houding.quote:De helft van de jongeren (50 procent) beschouwt dit als normaal, 37 procent vindt dit een beetje raar, 6 procent vindt dit erg raar en 6 procent vindt dit verkeerd.
Dat is wel wat zij er van maken trouwens.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vind ik toch niet helemaal gelijk aan 50% met een negatieve houding.
Dit soort onderzoeken zijn er juist voor de hetero's. Die vinden meestal dat homo's (m/v) niet zo moeten zeiken want "ze kunnen toch trouwen" en dit soort onderzoeken bewijst dat het zo makkelijk nog niet is.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:03 schreef lezzer het volgende:
En toch hecht ik niet zo vreselijk veel waarde aan dat soort onderzoeken.
Volgens mij weet je als homo/lesbo heus wel hoe het met de tolerantie in je omgeving gesteld is.
Dat had je vorige maand moeten roepen tegen Vanyel. Stop het persen!quote:
Nou, meer woorden danquote:
Dikke pech, ik heb geen foto's van voor t trauma dus je kunt niet vergelijken.quote:
Nee, dat kan je iemand toch niet aandoen?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had je vorige maand moeten roepen tegen Vanyel. Stop het persen!
En ik dacht nog wel dat jij de grote activist wasquote:Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, meer woorden dan
Wat heb ik er aan, als hetero's waar ik toch niks mee te maken heb misschien niet zo tolerant zijn tegenover mij?
Liefje het gaat om beeldvorming. Zo realiseert Trees van de buren zich misschien dat ons soort nog redelijk onbegrepen is. Sommige mensen snappen dan wellicht ook dat bijv. homokroegen en gay pride geen overbodige luxe/rariteit zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, meer woorden dan
Wat heb ik er aan, als hetero's waar ik toch niks mee te maken heb misschien niet zo tolerant zijn tegenover mij?
Dank je welquote:Op zondag 6 maart 2011 21:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Liefje het gaat om beeldvorming. Zo realiseert Trees van de buren zich misschien dat ons soort nog redelijk onbegrepen is. Sommige mensen snappen dan wellicht ook dat bijv. homokroegen en gay pride geen overbodige luxe/rariteit zijn.
Je weet toch dat ik niet zo'n voorstander ben van het in de blote kont op boten door grachten varen hè?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Liefje het gaat om beeldvorming. Zo realiseert Trees van de buren zich misschien dat ons soort nog redelijk onbegrepen is. Sommige mensen snappen dan wellicht ook dat bijv. homokroegen en gay pride geen overbodige luxe/rariteit zijn.
Niet? Jammer.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet zo'n voorstander ben van het in de blote kont op boten door grachten varen hè?
9 van de 10 keer zijn het mannen, heterovrouwen van het uitzendbureau, en een enkele keer een uitgezakte lelijke butch die zichzelf bevrijd heeft van het juk van de maatschappij ofzo.quote:
M'n ma vond het anders wel leuk, toen ze met me meeging.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het mannen, heterovrouwen van het uitzendbureau, en een enkele keer een uitgezakte lelijke butch die zichzelf bevrijd heeft van het juk van de maatschappij ofzo.
Nee dank u.
En bovendien heeft het geen reet (hihi) met activisme te maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij hoeven die blote konten door de grachten ook niet zo. Niks mis met blote konten, maar ik vind ze mooier in een iets intiemere setting.
Is zij zo'n aapjeskijk hetero aan de kant dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
M'n ma vond het anders wel leuk, toen ze met me meeging.Die was aan het dansen.
Nee hoor. Die vind dat gewoon gezellig. Dat kun je aapjeskijk hetero noemen, maar zo bedoelt ze dat in ieder geval niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef lezzer het volgende:
Is zij zo'n aapjeskijk hetero aan de kant dan?
Pshgkdjhkjdgd en waarom was jij ook alweer nog niet uit die kast?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:56 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee hoor. Die vind dat gewoon gezellig. Dat kun je aapjeskijk hetero noemen, maar zo bedoelt ze dat in ieder geval niet.
Of beroemde hetero sporters die voor het beeld op de boot gaan staan.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het mannen, heterovrouwen van het uitzendbureau, en een enkele keer een uitgezakte lelijke butch die zichzelf bevrijd heeft van het juk van de maatschappij ofzo.
Nee dank u.
Politici zijn daar ook goed inquote:Op zondag 6 maart 2011 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Of beroemde hetero sporters die voor het beeld op de boot gaan staan.
Jawohl, Frau Skunk.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:18 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Pshgkdjhkjdgd en waarom was jij ook alweer nog niet uit die kast?
Lijkt me dat je ouders het ook helemaal geen punt gaan vinden, dus klim er maar uit nu
Ik wil nu iets over je likkepot zeggen, maar dat doe ik toch maar niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |