SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anne Hathaway
Dat is wel eventjes genoeg, geloof ik.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bakfiets. op 02-03-2011 00:13:26 ]Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Neer.quote:
ja lekkerquote:
Watchmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Kusje op de vroege morgen!
Gewoon doen! (en dan iemand laten filmen)quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach. Megamooi appt., geile locatie, uitverkoopprijsje, werk op tijden dak toch op moet staan om naar m'n werk te gaan. Ik overleef het wel!!
(Toch? GFTDMM het is pas dag 1 en ik moet nu al vechten tegen de aandrang om de bouwvakkers in mijn badjas met mijn ochtendhaar te gaan vertellen dat 7 uur de kleine wijzer op de 7 en de grote wijzer op de twaalluf betekent)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon doen! (en dan iemand laten filmen)
Ternauwernood.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach. Megamooi appt., geile locatie, uitverkoopprijsje, werk op tijden dak toch op moet staan om naar m'n werk te gaan. Ik overleef het wel!!
(Toch? GFTDMM het is pas dag 1 en ik moet nu al vechten tegen de aandrang om de bouwvakkers in mijn badjas met mijn ochtendhaar te gaan vertellen dat 7 uur de kleine wijzer op de 7 en de grote wijzer op de twaalluf betekent)
Tijd om een megafoon aan te schaffen dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mjaaaaaaaaaaaaaaaaa, nogal niet hoe mijn ochtendhaar eruit ziet
Plus ik moet 10 trappen af voor ik beneden ben, dus genoeg bedenktijd mocht ik de impuls niet meer kunnen weerstaan en wel zo mijn appt. uitstorm
OMG, en ze gaan over een paar maanden alle huizen hier renoverenquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oei. Aan de overkant van de straat gaan ze een hele nieuwe wereld bouwen. Geen idee wat er allemaal gaat komen. Het terrein is huuuuuuhuuuuuuuuuuge.
Brief gekregen. Helahola, we gaan een nieuwe wereld bouwen, dus beetje overlast. We werken van zeven tot zeven. DANK VOOR UW BEGRIP!
Nu vind ik het aanmatigend dat maar direct wordt aangenomen dat ik er wel begrip voor zal hebben, maar wat ik nog stuitender vind is dat ze er niet bijzetten dat ze weliswaar om 7 uur gaan beginnen, maar dat ze om half 7 al volop achteruit aan het rijden zijn met trekkers, betonwagens, icecreamvans, opleggers en bouwvakkerslunchpakketten! ALLEMAAL MET HUN EINGEN UNIEKE ACHTERUITRIJ PIEPJE!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ghihihi, gelukkig is het over 2 jaar wel klaar
We kunnen eigenlijk wel een tribune bouwen ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik kom kijken hoor, naar dat hysterische DP schouwspel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:42 schreef skunkasaur het volgende:
Stom.
Ik ben vanochtend aangereden toen ik naar mijn werk fietste. Een mevrouw die uit een woonwijk kwam keek niet uit en reed zo het fietspad op en ik schoot over haar motorkap heen. Ik dacht dat ik geen schade had, niet aan mijn fiets maar ook niet aan mezelf. Maar nu heb ik wel schade.Ik knalde op de stang van mijn fiets (racemodel) en nu bloed ik
Het is heul naar.
Ze stopte wel hoor, en was zelf ook heel erg geschrokken. We hebben nog even gepraat en ik dacht dat alles in orde was. Maar ik weet uit welke oprit ze kwam dus als ik wel een whiplash heb weet ik d'r te vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Arme, arme Skunk! Heb je d'r kentekenplaat? Dan rijd ik even op d'r in met het rallykarretje van m'n neef.
een lotgenoot!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom moeten zenuwen altijd zo'n effect hebben op mijn lichaam en dan met name mijn buik?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga iemand ontmoeten. Als in, een date ...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga iemand ontmoeten. Als in, een date ...
Als je het antwoord weet... daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom moeten zenuwen altijd zo'n effect hebben op mijn lichaam en dan met name mijn buik?
Gewoon een kusje op mijn bolletje is niet erg, hoorquote:
Ik dacht dat het morgen wasquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef lezzer het volgende:
Ggd ik haal het gewoon niet meer naar de stembus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |