Wij zaten zo'n beetje bij je om de hoek (wat zijn verklede kinderen toch de bom) en nu spant het erom of we het halen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef lezzer het volgende:
Ggd ik haal het gewoon niet meer naar de stembus.
Om de hoek?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij zaten zo'n beetje bij je om de hoek (wat zijn verklede kinderen toch de bom) en nu spant het erom of we het halen.
Ok, ws een half uur verderop. Hier ook net gelukt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Om de hoek?![]()
Ik ben onderweg, misschien hebben we elkaar wel net voorbij gereden
Wij gaan het toch nog proberen te halen.
WAt hebben jullie eigenlijk gedaan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Date voorbij. Phew. Nu maar hopen dat ie ook positief is. Ik wel namelijk
![]()
.
Niet zo veel. Eerst een beetje rondgelopen in Amsterdam, toen cappuccino, toen weer lopen (onderwijl natuurlijk kletsen), besloten een film te pakken, voordat die begon weer koffie, film en toen terug naar huis want hij voelde zich niet helemaal goed (was dit weekend ziek).quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
WAt hebben jullie eigenlijk gedaan?
Euh ja, dat wil mijn vrouw niet denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze bouwen hier aan de overkant een compleet nieuwe wereld lezzer! Er is vast wel een appartementje voor jou beschikbaar!!!
Inderdaad verdorie!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:48 schreef Vanyel het volgende:
Rijden onder t rijden mevrouwtje, niet fokken onder t rijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ik stond twee uur stil. Tijd zat om te postenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:48 schreef Vanyel het volgende:
Rijden onder t rijden mevrouwtje, niet fokken onder t rijden!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef lezzer het volgende:
@qebbel, enig idee waarom dat er in staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Ja lachen he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef Vanyel het volgende:
Wel leuk dat je vriendin nu een bondje heeft met de assistente
Ik heb een uur aan ed telefoon gehangen om mijn operatie vergoed te krijgen, dan kan ik niet fokken hoorquote:
Ja, boeken schrijven en voor mijn rechten opkomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had het niet tegen jou hoor. Jij hebt vast hele belangrijke dingen te doen.
Ik las het in The girl with the dragon tattooquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Fröken is volgens mij meer schooljuf. Dam of fru is meer in de richting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |