Ik heb getraind(dus nee).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:52 schreef lezzer het volgende:
Interessante insteek
* lezzer wacht antwoord Fietske af
Intussen ben je nog even bevallen, dus het zal wel niet zijn blijven hangenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geklaag, msn? Heb je wel de goeie in gedachten?
Ik geef er zelf eigenlijk niet zoveel (meer) om.quote:Die 22% PVV is wel erg, maar toch, Carnaval
Ah, het geklaag ging niet over carnaval. Dan weet ik t welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Intussen ben je nog even bevallen, dus het zal wel niet zijn blijven hangen
Psiesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ah, het geklaag ging niet over carnaval. Dan weet ik t wel
Hier niet, het was vannacht -23...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:14 schreef DeLuna het volgende:
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het zomer was.
Gewoon mee over een half jaartje. Dat is zo over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef Avey het volgende:
Hmm, vriendin heeft een aanbod gekregen om in Boston te gaan studeren en overweegt het aan te nemen. Voelt net of we in een of andere sitcom zijn beland, vrij cliché
Goede nieuws is dat ik eventueel mee zou kunnen.
Oh als het doorgaat ga ik dat zeker doen. Was toch al van plan niet al te lang meer in Nederland te blijven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gewoon mee over een half jaartje. Dat is zo over.
Dat overleef je heus wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh als het doorgaat ga ik dat zeker doen. Was toch al van plan niet al te lang meer in Nederland te blijven.
Maar nu moet ik weer het lange-afstandsgedoe doen.
Ik doe het ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |