Geklaag, msn? Heb je wel de goeie in gedachten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:26 schreef lezzer het volgende:
Laat je er voor al niet in meeslepen. En anders haal je je mijn geklaag via msn maar voor de geest.
22% PVV hier he....
Ik heb getraind(dus nee).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:52 schreef lezzer het volgende:
Interessante insteek
* lezzer wacht antwoord Fietske af
Intussen ben je nog even bevallen, dus het zal wel niet zijn blijven hangenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geklaag, msn? Heb je wel de goeie in gedachten?
Ik geef er zelf eigenlijk niet zoveel (meer) om.quote:Die 22% PVV is wel erg, maar toch, Carnaval
Ah, het geklaag ging niet over carnaval. Dan weet ik t welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Intussen ben je nog even bevallen, dus het zal wel niet zijn blijven hangen
Psiesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ah, het geklaag ging niet over carnaval. Dan weet ik t wel
Hier niet, het was vannacht -23...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:14 schreef DeLuna het volgende:
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het zomer was.
Gewoon mee over een half jaartje. Dat is zo over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef Avey het volgende:
Hmm, vriendin heeft een aanbod gekregen om in Boston te gaan studeren en overweegt het aan te nemen. Voelt net of we in een of andere sitcom zijn beland, vrij cliché
Goede nieuws is dat ik eventueel mee zou kunnen.
Oh als het doorgaat ga ik dat zeker doen. Was toch al van plan niet al te lang meer in Nederland te blijven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gewoon mee over een half jaartje. Dat is zo over.
Dat overleef je heus wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh als het doorgaat ga ik dat zeker doen. Was toch al van plan niet al te lang meer in Nederland te blijven.
Maar nu moet ik weer het lange-afstandsgedoe doen.
Ik doe het ookquote:
Heb je de rest nog nooit gezien!?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Seizoen 1 Friends zit er op! Nog 9 te gaan!
De wat hoe waar?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bakfiets? Kom jij wel eens op IRC?
das dus gewoon een neequote:
Hoeven, ja. Ik ben een centaur.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:42 schreef Vanyel het volgende:
Hoeven? Moet ik nu op zoek naar een ander voor Dottir?
joh doe eens even de HemelbedPolka.. Stukken beterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:01 schreef lezzer het volgende:
"wem misse we nog?"
"Beppie! Beppie! Beppie!
En daar is Beppie
Alleen leuk voor Limburgers dit, I know
Wij waren geheel toevallig bij t afscheid jubileum van Beppie in Maastricht. Dat was echt zooo de bom!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:01 schreef lezzer het volgende:
"wem misse we nog?"
"Beppie! Beppie! Beppie!
En daar is Beppie
Alleen leuk voor Limburgers dit, I know
Ben je nu net pas wakker geworden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:09 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
CentaursHoewel ik me afvraag of dat onder bestiality valt
Misschien pas als je lager gaat dan het torsoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:09 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
CentaursHoewel ik me afvraag of dat onder bestiality valt
Hoe kwam het zo dat jij daar bij was dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef Vanyel het volgende:
Dit dus. Geen topfilm (zacht gezegd), t feestje was beter.
Ik stond rond kwart over elf op. Fok is de laatste site die ik check als ik wakker word, dus dat duurt evenquote:
Well, yeah, maar zodra het seks wordt, moet je wel lager.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien pas als je lager gaat dan het torso.
Weekendje Maastricht. Komen ons bed uiten staan praktisch op de markt waar het festijn plaatsvindt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe kwam het zo dat jij daar bij was dan?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef lezzer het volgende:
OMG bij EHET echt zo'n ontzettende woonhomo....
En dat shirt kan gewoon echt niet hoor![]()
En dat gekantkloste kleedje is geen vintage Kwintie, dat is gewoon juinsmaak.
Mannenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Weekendje Maastricht. Komen ons bed uiten staan praktisch op de markt waar het festijn plaatsvindt.
Hele dag dus daar gestaan, bier gedronken, meegezongen en ons de tyfus geergerd aan die sukkel die dacht mrs. V. te kunnen versieren met vragen als 'scheer je je' en opmerkingen over de onaantrekkelijkheid van ondergetekende.
Jij bent toch juist heel erg knap?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:40 schreef Vanyel het volgende:
opmerkingen over de onaantrekkelijkheid van ondergetekende.
Natuurlijk, maar ik had kort haar en waarschijnlijk een iets te lesbische uitstraling (gok wit hemd) voor meneer..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Oh shit, jij woont niet in NL. Was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik stond rond kwart over elf op. Fok is de laatste site die ik check als ik wakker word, dus dat duurt even
Oh wacht. Het is nu half een hier, niet half zeven![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik had kort haar en waarschijnlijk een iets te lesbische uitstraling (gok wit hemd) voor meneer..
Dit heb ik er eerder al eens over geschreven trouwensDat zulke mannen bestaan zeg, echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
ik sla je relaas in ieder geval even opquote:
quote:
Oh wat ergquote:Dit heb ik er eerder al eens over geschreven trouwens [..knip...]
Ik zal haar vriendin Vanyelsdottir noemenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef Vanyel het volgende:
Dan maak je haar vriendin tommy
En credits he!
Truth like a cow.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:28 schreef wonderer het volgende:
The whole shebang, maar, he? Als je iets doet, moet je het goed doen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:47 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Truth like a cow.
Maar is dat je nieuwe boek? Waarover gaat dat? Hoe ver ben je al? Wanneer komt het uit?
Whaa cool!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
![]()
Ja. Over een man die nachtmerries heeft en besluit daar een boek over te schrijven om ze kwijt te raken. Ik heb nu ongeveer 5500 woorden. Geen idee, eerst maar eens afmaken, ik ben 1 maart begonnen.
hoe is het met je knie?
Ja, ik doe mee met een marathon, een maand lang elke dag 1000 woorden. Bikkelen, maar na een maand heb ik dan wel een goede kapstok om mee verder te werken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Whaa cool!En 1 maart, 5500 woorden, da's dik 1000 per dag? Neat.
![]()
Mijn knie doet nog een beetje moeilijk. Traplopen enzo is kut. En een tweepersoons hoogslaper opmaken ook
Ah, dat ken ik. Dat wou mijn vriendin ook doen, maar dat was afgelopen November en iets van internationaal geloof ik. Weet je wat dat is? Maar dit lijkt me iets anders, toch? *lekker vaag*quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik doe mee met een marathon, een maand lang elke dag 1000 woorden. Bikkelen, maar na een maand heb ik dan wel een goede kapstok om mee verder te werken.
Heb je je knie verdraaid of zo tijdens het voetballen?
Ohja, Nanowrimo! Is ook zo. Ff weer opzoeken ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ja, nanowrimo. Dit is iets anders, in zoverre dat de druk wat minder hoog ligt (30k in plaats van 50k) en je krijgt elke dag meteen feedback op wat je geschreven hebt, zodat je dat eventueel tijdens het schrijven nog kunt gebruiken.
En da's kut. Kreeg je tegenstander wel een gele kaart?
quote:Op zondag 6 maart 2011 06:08 schreef Vanyel het volgende:
En ik word niet eens boos maar vind het nog steeds zielig.
Nu al niet meer...quote:Op zondag 6 maart 2011 06:09 schreef wonderer het volgende:
Dat kleutertje kan ook niks doen aan kramp natuurlijk. Gelukkig weet ze er straks niks meer van.
Schaatsen kijken, Ireen Wüst enzoquote:Op zondag 6 maart 2011 16:50 schreef lezzer het volgende:
Zeg, heeft iedereen hier een sociaal leven ofzo?
Niet op zondagquote:Op zondag 6 maart 2011 16:50 schreef lezzer het volgende:
Zeg, heeft iedereen hier een sociaal leven ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |