Je weet toch dat ik niet zo'n voorstander ben van het in de blote kont op boten door grachten varen hè?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Liefje het gaat om beeldvorming. Zo realiseert Trees van de buren zich misschien dat ons soort nog redelijk onbegrepen is. Sommige mensen snappen dan wellicht ook dat bijv. homokroegen en gay pride geen overbodige luxe/rariteit zijn.
Niet? Jammer.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet zo'n voorstander ben van het in de blote kont op boten door grachten varen hè?
9 van de 10 keer zijn het mannen, heterovrouwen van het uitzendbureau, en een enkele keer een uitgezakte lelijke butch die zichzelf bevrijd heeft van het juk van de maatschappij ofzo.quote:
M'n ma vond het anders wel leuk, toen ze met me meeging.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het mannen, heterovrouwen van het uitzendbureau, en een enkele keer een uitgezakte lelijke butch die zichzelf bevrijd heeft van het juk van de maatschappij ofzo.
Nee dank u.
En bovendien heeft het geen reet (hihi) met activisme te maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij hoeven die blote konten door de grachten ook niet zo. Niks mis met blote konten, maar ik vind ze mooier in een iets intiemere setting.
Is zij zo'n aapjeskijk hetero aan de kant dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
M'n ma vond het anders wel leuk, toen ze met me meeging.Die was aan het dansen.
Nee hoor. Die vind dat gewoon gezellig. Dat kun je aapjeskijk hetero noemen, maar zo bedoelt ze dat in ieder geval niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef lezzer het volgende:
Is zij zo'n aapjeskijk hetero aan de kant dan?
Pshgkdjhkjdgd en waarom was jij ook alweer nog niet uit die kast?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:56 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee hoor. Die vind dat gewoon gezellig. Dat kun je aapjeskijk hetero noemen, maar zo bedoelt ze dat in ieder geval niet.
Of beroemde hetero sporters die voor het beeld op de boot gaan staan.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het mannen, heterovrouwen van het uitzendbureau, en een enkele keer een uitgezakte lelijke butch die zichzelf bevrijd heeft van het juk van de maatschappij ofzo.
Nee dank u.
Politici zijn daar ook goed inquote:Op zondag 6 maart 2011 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Of beroemde hetero sporters die voor het beeld op de boot gaan staan.
Jawohl, Frau Skunk.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:18 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Pshgkdjhkjdgd en waarom was jij ook alweer nog niet uit die kast?
Lijkt me dat je ouders het ook helemaal geen punt gaan vinden, dus klim er maar uit nu
Ik wil nu iets over je likkepot zeggen, maar dat doe ik toch maar niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |