Dat is wel wat zij er van maken trouwens.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vind ik toch niet helemaal gelijk aan 50% met een negatieve houding.
Dit soort onderzoeken zijn er juist voor de hetero's. Die vinden meestal dat homo's (m/v) niet zo moeten zeiken want "ze kunnen toch trouwen" en dit soort onderzoeken bewijst dat het zo makkelijk nog niet is.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:03 schreef lezzer het volgende:
En toch hecht ik niet zo vreselijk veel waarde aan dat soort onderzoeken.
Volgens mij weet je als homo/lesbo heus wel hoe het met de tolerantie in je omgeving gesteld is.
Dat had je vorige maand moeten roepen tegen Vanyel. Stop het persen!quote:
Nou, meer woorden danquote:
Dikke pech, ik heb geen foto's van voor t trauma dus je kunt niet vergelijken.quote:
Nee, dat kan je iemand toch niet aandoen?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had je vorige maand moeten roepen tegen Vanyel. Stop het persen!
En ik dacht nog wel dat jij de grote activist wasquote:Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, meer woorden dan
Wat heb ik er aan, als hetero's waar ik toch niks mee te maken heb misschien niet zo tolerant zijn tegenover mij?
Liefje het gaat om beeldvorming. Zo realiseert Trees van de buren zich misschien dat ons soort nog redelijk onbegrepen is. Sommige mensen snappen dan wellicht ook dat bijv. homokroegen en gay pride geen overbodige luxe/rariteit zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, meer woorden dan
Wat heb ik er aan, als hetero's waar ik toch niks mee te maken heb misschien niet zo tolerant zijn tegenover mij?
Dank je welquote:Op zondag 6 maart 2011 21:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Liefje het gaat om beeldvorming. Zo realiseert Trees van de buren zich misschien dat ons soort nog redelijk onbegrepen is. Sommige mensen snappen dan wellicht ook dat bijv. homokroegen en gay pride geen overbodige luxe/rariteit zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |