SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anne Hathaway
Dat is wel eventjes genoeg, geloof ik.
Damn, ik kan mobiel de OP niet meer auoten
[ Bericht 65% gewijzigd door kanovinnie op 07-03-2011 06:37:18 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Tuulk. Misschien kan ik het nog eens gebruiken voor een verhaalquote:Op maandag 7 maart 2011 04:10 schreef Vanyel het volgende:
Ja en nee. Dat kan invloed hebben, maar ze worden ook gewoon geboren met niet volledig ontwikkelde darmen. Die moeten opeens al dat eten verteren en slaan op tilt. Ook iets met voor- en achtermelk, maar of je die details nou per se wil weten?
Dank je!quote:
Je bent een heldquote:
Ontzettend. Heb vanavond nog iemand opengeknipt met een heggenschaarquote:Op maandag 7 maart 2011 06:41 schreef Vanyel het volgende:
Kan allemaal, maar voor mij was je idd te laat. Hier is het buffet weer geopend, dus....
Leuke verhalen schrijf jij
Moedermelk is vet als ie wordt geproduceerd. Hoe langer die melk in de borst blijft, hoe meer vet er wordt onttrokken. Die magere melk komt er t eerste uit, lekker zoete (:r) voormelk. Daarna komt de versere, vettere achtermelk, die is voedzamer. Krijgt baby te veel voor- en te weinig achtermelk, krijgt ie meer kramp.
Met als nadeel dat je daarmee ook je productie opkrikt (je vraagt structureel meer dan nodig) en alleen maar meer melk en dus voormelk ga maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:14 schreef wonderer het volgende:
Maar bedankt! Dat zou je eventueel kunnen oplossen met kolven, toch? Dan haal je eerst de voormelk eruit.
Ik denk dat de apenkijkers geen doelgroepgezelschap hebben, de supporters wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh en hoe maakt men onderscheid tussen de apenkijkers en de supporters for the cause?
Jezus, dom wijf (die vrouw, niet jij). En nu?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:34 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ben gewoon weer aangereden
Zelfde plek, zelfde vrouw.
Hoe krijg je (kijgt ZIJ!) het voor elkaarquote:Op maandag 7 maart 2011 09:34 schreef skunkasaur het volgende:
OMGquote:Op maandag 7 maart 2011 09:34 schreef skunkasaur het volgende:
Pff, wat een dom wicht zeg.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:34 schreef skunkasaur het volgende:
Ghehehe xDquote:Op maandag 7 maart 2011 10:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Pff, wat een dom wicht zeg.Ik vind het trouwens wel heel toevallig. Misschien wil ze je wel gewoon.
Of echt niet ideaal.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:03 schreef DeLuna het volgende:
Halverwege een hoorcollege binnenkomen is niet echt ideaal.
Oooooh!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef skunkasaur het volgende:
OHOHOHOHOH VANAVOND NAAR K'S CHOICE!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |