SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anne Hathaway
Dat is wel eventjes genoeg, geloof ik.
Damn, ik kan mobiel de OP niet meer auoten
[ Bericht 65% gewijzigd door kanovinnie op 07-03-2011 06:37:18 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Tuulk. Misschien kan ik het nog eens gebruiken voor een verhaalquote:Op maandag 7 maart 2011 04:10 schreef Vanyel het volgende:
Ja en nee. Dat kan invloed hebben, maar ze worden ook gewoon geboren met niet volledig ontwikkelde darmen. Die moeten opeens al dat eten verteren en slaan op tilt. Ook iets met voor- en achtermelk, maar of je die details nou per se wil weten?
Dank je!quote:
Je bent een heldquote:
Ontzettend. Heb vanavond nog iemand opengeknipt met een heggenschaarquote:Op maandag 7 maart 2011 06:41 schreef Vanyel het volgende:
Kan allemaal, maar voor mij was je idd te laat. Hier is het buffet weer geopend, dus....
Leuke verhalen schrijf jij
Moedermelk is vet als ie wordt geproduceerd. Hoe langer die melk in de borst blijft, hoe meer vet er wordt onttrokken. Die magere melk komt er t eerste uit, lekker zoete (:r) voormelk. Daarna komt de versere, vettere achtermelk, die is voedzamer. Krijgt baby te veel voor- en te weinig achtermelk, krijgt ie meer kramp.
Met als nadeel dat je daarmee ook je productie opkrikt (je vraagt structureel meer dan nodig) en alleen maar meer melk en dus voormelk ga maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:14 schreef wonderer het volgende:
Maar bedankt! Dat zou je eventueel kunnen oplossen met kolven, toch? Dan haal je eerst de voormelk eruit.
Ik denk dat de apenkijkers geen doelgroepgezelschap hebben, de supporters wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh en hoe maakt men onderscheid tussen de apenkijkers en de supporters for the cause?
Jezus, dom wijf (die vrouw, niet jij). En nu?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:34 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ben gewoon weer aangereden
Zelfde plek, zelfde vrouw.
Hoe krijg je (kijgt ZIJ!) het voor elkaarquote:Op maandag 7 maart 2011 09:34 schreef skunkasaur het volgende:
OMGquote:Op maandag 7 maart 2011 09:34 schreef skunkasaur het volgende:
Pff, wat een dom wicht zeg.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:34 schreef skunkasaur het volgende:
Ghehehe xDquote:Op maandag 7 maart 2011 10:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Pff, wat een dom wicht zeg.Ik vind het trouwens wel heel toevallig. Misschien wil ze je wel gewoon.
Of echt niet ideaal.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:03 schreef DeLuna het volgende:
Halverwege een hoorcollege binnenkomen is niet echt ideaal.
Oooooh!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef skunkasaur het volgende:
OHOHOHOHOH VANAVOND NAAR K'S CHOICE!!!
Waar is het? Ga je slipjes gooien? Veel plezier.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:16 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
En ik ga ook vet vooraan staan JONGE.
Als jij meegaat ga ik rozen gooien.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Oeh, volgens de site zijn er nog kaartjes. Ik was even aan het denken.
Alsin, in het topic of vanavond bij K's Choice?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:53 schreef Nizno het volgende:
Zal ik skunk dan maar gezelschap gaan houden?
vanavond natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:53 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Alsin, in het topic of vanavond bij K's Choice?![]()
AWESOMEquote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanavond natuurlijk.
Hoef pas om half 2 te werken morgen dus het zou kunnen
Grijnz ik moet eerst nog nadenken of ik Sarah wel in t echt wil zienquote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
AWESOME
Heb je al een kaartje? Ik ken iemand met een extra die hij misschien wel wil doorverkopen
Ik zal er tijdens het shoppen nog even over nadenkenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef skunkasaur het volgende:
Ze is heul tof in het echt. Vorige keer stond ik tegen de dranghekken helemaal vooraan en ging ze naar me knipogen![]()
Natuurlijk wil je dat. Sarah is een popje!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Grijnz ik moet eerst nog nadenken of ik Sarah wel in t echt wil zien
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je dat. Sarah is een popje!
ow jij denkt meteen dat ik dan net als skunk ook nog vooraan ga staan?quote:
Opgelost!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:16 schreef Nizno het volgende:
Kan geen kaarten reserveren, alleen op goed geluk heen gaan.
Hmz dat trekt me dan weer iets minder...............
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef skunkasaur het volgende:
Heb je al een kaartje? Ik ken iemand met een extra die hij misschien wel wil doorverkopen
ow die extra toevoeging over het hoofd gezien....quote:
yep, krijg op een maandagavond toch geen andere gek meer meegesleeptquote:
DM mag ook?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:28 schreef skunkasaur het volgende:
Dan is het gerocheld. Ff mobiele nummers via PM? Ende een meetingpoint/herkenningsteken afspreken?
hahahaha oke oke jij wintquote:
een win-win situatie voor mij iddquote:Op maandag 7 maart 2011 17:35 schreef Vanyel het volgende:
Nee jij, jij ziet skunk én Sarah vanavond!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:46 schreef skunkasaur het volgende:
omgomgomgomgOMG WAT ZIJN ZE OOK GOED LIVE tering
Ik heb een grijns op mijn gezicht die er niet meer af wil
EN IK HEB EEN FOTO MET SARAH EN SKUNKASAUR!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff checken... jep, grijns zit er nog
Hoe vond jij het, Nizno?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:46 schreef skunkasaur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe vond jij het, Nizno?
WAt voor een? Is ie fijn? Ergonomisch? Doe es een plaatje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:01 schreef lezzer het volgende:
hoi goedemorgen
Ik heb een nieuw toetsenbord en moet even wennen
Nee, tweede. Maar ze zijn echt heus heul goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:39 schreef Vanyel het volgende:
Was t je eerste keer?
Ook eerste keer Sarah dan?
Ik koop nou net een toetsenbord voor als extra bij m'n laptopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:17 schreef wonderer het volgende:
Ik zou hem sowieso al niet kopen, denk ik. Ben helemaal verslaafd aan mijn laptoptoetsjes en ik kan die nieuwe indeling van de knoppen boven de pijltjes niet velen.
Ik denk dat ik Sarah solo leuker vind, maar ze zijn idd goed. Laatste keer was ik haske zwanger, deed toch af aan het plezier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:20 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, tweede. Maar ze zijn echt heus heul goed.
Maar de reacties dat dat normaal mannengedrag is vind ik vreemd hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:51 schreef lezzer het volgende:
Internationale vrouwendag.
Typisch dat ik dan weer zo'n column lees.
Ik was er even stil van.
Heftig ja...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:51 schreef lezzer het volgende:
Ik was er even stil van.
Misschien is het in dat soort uitgaanscirkels wel normaal?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar de reacties dat dat normaal mannengedrag is vind ik vreemd hoor.
Volgens mij schrijft ze dat op omdat ze dat zelf ook raar vindt dat mensen dat zeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar de reacties dat dat normaal mannengedrag is vind ik vreemd hoor.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:51 schreef lezzer het volgende:
Ik was er even stil van.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee. Ze bouwen een nieuwe wereld aan de overkantVolgens mij zijn ze al twee weken met de warpzones bezig, want het is een takkelawaai van jewelste en anders dan een pijp die uit de grond steekt zie ik nog niets!!!
[ afbeelding ]
Ik ook hoor. Ik zou zelfs ernstig aan de vriendschap twijfelen als mijn vriendinnen zoiets zouden zeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:08 schreef Vanyel het volgende:
Jamaar mensen zeggen het blijkbaar. Ik vind dat vreemd.
Ja, ik zou dat dus erg vinden als mijn vriendinnen dat normaal zouden vinden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:16 schreef Vanyel het volgende:
Nee ik bedoel dat er dus mensen zijn die dat gedrag normaal vinden of op zn minst verwachten
Je kunt er een embolism (wat is het nederlandse woord?) van krijgen, maar ik las ook op internet dat je wel 60 ml in je ader moet pompen om echt dood te gaan (en ik doe .4). Ik zit nu wat bodybuilder forums te lezen en daar moeten ze regelmatig keihard hoesten als ze injecteren wegens een microembolism (veel aders door het bodybuilden dus ze raken er makkelijker eentje). En ik hoefde niet te hoesten. En de kans dat ik subcutaan een ader raak is sowieso praktisch nul. Maar ik kneep hem wel even.quote:
Was inderdaad een zeer geslaagde avondquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:46 schreef skunkasaur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe vond jij het, Nizno?
Ik werd vlak daarna even duizelig, maar volgens mij was dat meer dat mijn brein al bang was geworden voor ik me daar bewust van was dan dat er iets aan de hand was. Zo'n flauwvalgevoel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:27 schreef lezzer het volgende:
Een embolie.
Maar gewoon überhaupt het idee dat je in een ader gaat spuiten natuurlijk.![]()
Ik zou hem ook knijpen hoor
Ja. brr.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:32 schreef lezzer het volgende:
Ja, zo heel raar is het niet dat je er even nerveus van wordt lijkt me
Wel heel mooiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:42 schreef lezzer het volgende:
Echt, een klassiekere trouwring dan die wij dragen kun je volgens mij niet vinden.
[ afbeelding ]
Wel mooiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:42 schreef lezzer het volgende:
Echt, een klassiekere trouwring dan die wij dragen kun je volgens mij niet vinden.
[ afbeelding ]
Jammer dat je zo snel weg was! Ik had nog wel even een biertje willen drinkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Was inderdaad een zeer geslaagde avond
Die hebben mijn ouders ook. In het witgoud. Ik twijfel nog steeds of je mijn moeder niet bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:42 schreef lezzer het volgende:
[ afbeelding ]
begin toch vraagtekens bij het merk Volvo te zettenquote:
Zelfde "probleem" als vorige keer. De vorige eigenaar is er niet zo lief voor geweest, ligt niet aan de auto zelf. Er zaten banden van verschillende merken onder waardoor hij raar reed.quote:
1997 850 Wagon GLTquote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind airco in auto's vaak vooral vervelend eigenlijk
O dat vind ik ook zo'n ramp! Ik vind het ook echt de HEL wanneer er iemand op me ademt! Dan krijg ik echt de rillingen!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:28 schreef wonderer het volgende:
Hm. Ik vind het ook niet fijn als de koude lucht direct op mijn gezicht of armen of zo staat, het moet wel van me af blazen.
Zo een heb ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Dus geen oldtimer? Jammer. Oldtimers zijn leuk.
[ afbeelding ]
Geef maar aan mij.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:36 schreef lezzer het volgende:
cool![]()
Tofste volvo ooit![]()
Nou oké, de C70 mag er ook zijn![]()
[ afbeelding ]
Wel! Heus!quote:
Zeg popje, het duurt sowieso nog vier jaar voor je je rijbewijs mag gaan halen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik kom straks wel even langs, ja.Heb je de papieren?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg popje, het duurt sowieso nog vier jaar voor je je rijbewijs mag gaan halen hoor![]()
Net 100 x naar de recycle-unit geweest met al onze verbouwingszooi hier op kantoor. Ik ben bekaf
Moet je 'm elke week een keer van z'n plaats duwen....quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dan staat hij in ieder geval mooi voor het huis.
Da's toch geen Volvo. Da's gewoon een japanner met een Volvomerkje.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:36 schreef lezzer het volgende:
cool![]()
Tofste volvo ooit![]()
Nou oké, de C70 mag er ook zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ook leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moet je 'm elke week een keer van z'n plaats duwen....
ik heb hem al 4 jaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg popje, het duurt sowieso nog vier jaar voor je je rijbewijs mag gaan halen hoor![]()
Net 100 x naar de recycle-unit geweest met al onze verbouwingszooi hier op kantoor. Ik ben bekaf
En nou wil je een Volvo gesponsord door Lesbeau?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
En nou wil je een Volvo gesponsord door Lesbeau?Al bijna even lang als ik leef, gok ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Nee, dat net niet. Ik was een latequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Al bijna even lang als ik leef, gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ja wat was dat mooi en zieligquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:03 schreef Avey het volgende:
OMG ik moest bijna huilen bij Glee gisterenIk probeer de scene op youtube te vinden maar daar wordt alles natuurlijk geblokkeerd
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb 't niet gezien, omdat ik met Nederland meekijk, maar weet wel wat er aan de hand is.
En zo totaal onverwacht, ik vond de serie altijd wel geinig maar karakterontwikkeling was altijd vrijwel onzichtbaar voor iedereen behalve Kurtquote:
Aaaah niet zeggen! Ik moet het nog zien! D:quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Avey het volgende:
[..]
Excuseer, ik zal niet spoileren.
[..]
En zo totaal onverwacht, ik vond de serie altijd wel geinig maar karakterontwikkeling was altijd vrijwel onzichtbaar voor iedereen behalve KurtEn dan dit
Ik hoop alleen maar dat ze het nu niet weer gewoon naar de achtergrond laten verdwijnen voor 10 afleveringen zoals zo veel issues
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef skunkasaur het volgende:
Dan via PM? Ik wil het heus echt niet weten, ook niet perongeluk
Gleeeeeee
Ik begrijp er nog niks van, dus allesj isj okeequote:
Ik was helemaal ontroerd gisteren.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Running gag popjequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Is fiets trouwens pas 14 jaar oud? Of begrijp ik deze post niet:
[..]
Kom je met m'n Barbies spelen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Is fiets trouwens pas 14 jaar oud? Of begrijp ik deze post niet:
Nee, ik heb mijn eigenste.quote:
quote:
Ojee, heb ik je aangestoken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef lezzer het volgende:
Ik was even een beetje down, en toen ging ik gewoon naar damnyouautocorrect.
Ze hebben ook een afdeling "wrong number".
[ afbeelding ]
Nou, als ik even 10 minuten ongecompliceerd wil brullen van het lachen dan weet ik wel waar ik naar toe moet jaquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef lezzer het volgende:
Ik was even een beetje down, en toen ging ik gewoon naar damnyouautocorrect.
Ze hebben ook een afdeling "wrong number".
[ afbeelding ]
Toyota Camryquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Qebbel het volgende:
Beetje late reactie, maar ik wilde zeggen: is 't n vette auto? Pik 'm mee.
Rustig hier!
Awhquote:
Gewoon vroeg gaan, je moet wat voor je lesbonen overhebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Awh
Ik ben er om ongeveer 4 uur, jammer! Geen minimeet
Ik heb heel wat voor mijn boontjes over, maar ook voor mijn educatie en ik ga 's ochtends gewoon aan het werkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon vroeg gaan, je moet wat voor je lesbonen overhebben
Waddan??quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Nog steeds?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarwakker!! Geen enkel probleem, wekker gaat pas over 6 uur.
Hopelijk is ie in orde, crap zegquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:57 schreef lezzer het volgende:
Ik heb naar elk nummer dat ik van 'm heb gesms't en gemaild.
Hij zit in Osaka, dus dat is wel een stuk zuidelijker.
Ja, als ik zo een kaart bekijk dan zit ie in ieder geval niet in het gebied dat direct geraakt is door de tsunami, dus dat is (naar verhouding) goed nieuws. Maar ik weet niet hoe ver zo'n tsunami kan gaan, en of ie "om hoekjes" heen kan. En aangezien ze ook waarschuwen voor tsunami's in zuid-Amerika moet het toch wel verdomde krachtig zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:57 schreef lezzer het volgende:
Ja, als ik zo een kaart bekijk dan zit ie in ieder geval niet in het gebied dat direct geraakt is door de tsunami, dus dat is (naar verhouding) goed nieuws. Maar ik weet niet hoe ver zo'n tsunami kan gaan, en of ie "om hoekjes" heen kan. En aangezien ze ook waarschuwen voor tsunami's in Zuid-Amerika moet het toch wel verdomde krachtig zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:57 schreef lezzer het volgende:
Osaka ligt wel aan het water... ;'(quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als ik zo een kaart bekijk dan zit ie in ieder geval niet in het gebied dat direct geraakt is door de tsunami, dus dat is (naar verhouding) goed nieuws. Maar ik weet niet hoe ver zo'n tsunami kan gaan, en of ie "om hoekjes" heen kan. En aangezien ze ook waarschuwen voor tsunami's in Zuid-Amerika moet het toch wel verdomde krachtig zijn.
Hopelijk hoor je snel van 'm.
Gelukkig!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:14 schreef lezzer het volgende:
Net een sms gehad![]()
Alles is goed![]()
Pfff, wat voel ik me opgelucht zeg
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:14 schreef lezzer het volgende:
Net een sms gehad![]()
Alles is goed![]()
Pfff, wat voel ik me opgelucht zeg
Natuurlijk. Ik weet nog (stom voorbeeld misschien) dat mijn ouders in Tsjechië op vakantie waren en dat er toen een groot mijn-ongeluk was. En ik weet best dat mijn ouders geen Tsjechische mijnwerkers zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef lezzer het volgende:
Ja, stom is dat, dat je weet dat het echt zo'n beetje net zo ver is van hem als dat ik van Oostenrijk af zit, maar dat je je toch druk zit te maken.
Oh wat heerlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb vlinders in mijn buik
Over een dik uur ben ik vrij en begint de reis naar mijn lief!
En die duurt dan heeeeeel langquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb vlinders in mijn buik
Over een dik uur ben ik vrij en begint de reis naar mijn lief!
Veel plezier!!!quote:
doen!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:42 schreef lezzer het volgende:
Ik krijg gratis online dating aangeboden.
Second Love heb je ook. Daar krijg ik continu reclame van.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vrouw daar problemen mee heeft
hoezo... alleen online daten is niets mis mee toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vrouw daar problemen mee heeft
Jij weet heul wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo... alleen online daten is niets mis mee toch?
dat doe je hier ook.
Dat vind ik toch wel ver gaan hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Second Love heb je ook. Daar krijg ik continu reclame van.
Ik vraag me af of mensen daar serieus profielen op hebben aangemaakt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel ver gaan hoor
Hoe is het eigenlijk met je projectpresentatie afgelopen?
quote:Op zondag 13 maart 2011 09:21 schreef Vanyel het volgende:
Goeiemorgen zeg. Net wakker, kind aan t buffet, tv aan.
2 vrouwen aan de wandel: "mijn eerste herinnering is dat mijn moeder me 's middags thuis hield van de kleuterschool met als reden dat ik een middagdutje moest doen. Ik moest dan mijn moeder bevredigen. Later ging ook mijn vader meedoen, vaak deden ze het samen voor ze gingen slapen."
WTF??quote:Op zondag 13 maart 2011 09:21 schreef Vanyel het volgende:
Goeiemorgen zeg. Net wakker, kind aan t buffet, tv aan.
2 vrouwen aan de wandel: "mijn eerste herinnering is dat mijn moeder me 's middags thuis hield van de kleuterschool met als reden dat ik een middagdutje moest doen. Ik moest dan mijn moeder bevredigen. Later ging ook mijn vader meedoen, vaak deden ze het samen voor ze gingen slapen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik droomde nog van Lezzer.leuke dromen heb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik droomde nog van Lezzer.Een busSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, jij hoorde gewoon bij het groepje, dus sleurde ik je mee de bus in. Ik was boos omdat ik niets te drinken kreeg.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat vond je daar van?
-dit is serieus hoor-
Mannetje van de garage, kende hem verder niet. ik ging mijn auto ophalen en hij gaf me de sleutels van de andere auto met zo'n grote grijns van "kijk eens hoe aardig wij zijn dat we dit doen".quote:
Jumjum?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dromen uitleggen. Mijn dromen zijn de laatste tijd erg dorzichtig qua betekenis
.
Een automonteur heeft namelijk nog een hele mooie (maar wel zweverige) betekenis. Daarom.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mannetje van de garage, kende hem verder niet. ik ging mijn auto ophalen en hij gaf me de sleutels van de andere auto met zo'n grote grijns van "kijk eens hoe aardig wij zijn dat we dit doen".
Nee, het was meer de salesperson, niet de monteur.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Een automonteur heeft namelijk nog een hele mooie (maar wel zweverige) betekenis. Daarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |