Nee, ik heb mijn eigenste.quote:
quote:
Ojee, heb ik je aangestoken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef lezzer het volgende:
Ik was even een beetje down, en toen ging ik gewoon naar damnyouautocorrect.
Ze hebben ook een afdeling "wrong number".
[ afbeelding ]
Nou, als ik even 10 minuten ongecompliceerd wil brullen van het lachen dan weet ik wel waar ik naar toe moet jaquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef lezzer het volgende:
Ik was even een beetje down, en toen ging ik gewoon naar damnyouautocorrect.
Ze hebben ook een afdeling "wrong number".
[ afbeelding ]
Toyota Camryquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Qebbel het volgende:
Beetje late reactie, maar ik wilde zeggen: is 't n vette auto? Pik 'm mee.
Rustig hier!
Awhquote:
Gewoon vroeg gaan, je moet wat voor je lesbonen overhebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Awh
Ik ben er om ongeveer 4 uur, jammer! Geen minimeet
Ik heb heel wat voor mijn boontjes over, maar ook voor mijn educatie en ik ga 's ochtends gewoon aan het werkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon vroeg gaan, je moet wat voor je lesbonen overhebben
Waddan??quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Nog steeds?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarwakker!! Geen enkel probleem, wekker gaat pas over 6 uur.
Hopelijk is ie in orde, crap zegquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:57 schreef lezzer het volgende:
Ik heb naar elk nummer dat ik van 'm heb gesms't en gemaild.
Hij zit in Osaka, dus dat is wel een stuk zuidelijker.
Ja, als ik zo een kaart bekijk dan zit ie in ieder geval niet in het gebied dat direct geraakt is door de tsunami, dus dat is (naar verhouding) goed nieuws. Maar ik weet niet hoe ver zo'n tsunami kan gaan, en of ie "om hoekjes" heen kan. En aangezien ze ook waarschuwen voor tsunami's in zuid-Amerika moet het toch wel verdomde krachtig zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:57 schreef lezzer het volgende:
Ja, als ik zo een kaart bekijk dan zit ie in ieder geval niet in het gebied dat direct geraakt is door de tsunami, dus dat is (naar verhouding) goed nieuws. Maar ik weet niet hoe ver zo'n tsunami kan gaan, en of ie "om hoekjes" heen kan. En aangezien ze ook waarschuwen voor tsunami's in Zuid-Amerika moet het toch wel verdomde krachtig zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:57 schreef lezzer het volgende:
Osaka ligt wel aan het water... ;'(quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als ik zo een kaart bekijk dan zit ie in ieder geval niet in het gebied dat direct geraakt is door de tsunami, dus dat is (naar verhouding) goed nieuws. Maar ik weet niet hoe ver zo'n tsunami kan gaan, en of ie "om hoekjes" heen kan. En aangezien ze ook waarschuwen voor tsunami's in Zuid-Amerika moet het toch wel verdomde krachtig zijn.
Hopelijk hoor je snel van 'm.
Gelukkig!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:14 schreef lezzer het volgende:
Net een sms gehad![]()
Alles is goed![]()
Pfff, wat voel ik me opgelucht zeg
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:14 schreef lezzer het volgende:
Net een sms gehad![]()
Alles is goed![]()
Pfff, wat voel ik me opgelucht zeg
Natuurlijk. Ik weet nog (stom voorbeeld misschien) dat mijn ouders in Tsjechië op vakantie waren en dat er toen een groot mijn-ongeluk was. En ik weet best dat mijn ouders geen Tsjechische mijnwerkers zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef lezzer het volgende:
Ja, stom is dat, dat je weet dat het echt zo'n beetje net zo ver is van hem als dat ik van Oostenrijk af zit, maar dat je je toch druk zit te maken.
Oh wat heerlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb vlinders in mijn buik
Over een dik uur ben ik vrij en begint de reis naar mijn lief!
En die duurt dan heeeeeel langquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb vlinders in mijn buik
Over een dik uur ben ik vrij en begint de reis naar mijn lief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |