Geef maar aan mij.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:36 schreef lezzer het volgende:
cool![]()
Tofste volvo ooit![]()
Nou oké, de C70 mag er ook zijn![]()
[ afbeelding ]
Wel! Heus!quote:
Zeg popje, het duurt sowieso nog vier jaar voor je je rijbewijs mag gaan halen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik kom straks wel even langs, ja.Heb je de papieren?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg popje, het duurt sowieso nog vier jaar voor je je rijbewijs mag gaan halen hoor![]()
Net 100 x naar de recycle-unit geweest met al onze verbouwingszooi hier op kantoor. Ik ben bekaf
Moet je 'm elke week een keer van z'n plaats duwen....quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dan staat hij in ieder geval mooi voor het huis.
Da's toch geen Volvo. Da's gewoon een japanner met een Volvomerkje.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:36 schreef lezzer het volgende:
cool![]()
Tofste volvo ooit![]()
Nou oké, de C70 mag er ook zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ook leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moet je 'm elke week een keer van z'n plaats duwen....
ik heb hem al 4 jaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg popje, het duurt sowieso nog vier jaar voor je je rijbewijs mag gaan halen hoor![]()
Net 100 x naar de recycle-unit geweest met al onze verbouwingszooi hier op kantoor. Ik ben bekaf
En nou wil je een Volvo gesponsord door Lesbeau?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
En nou wil je een Volvo gesponsord door Lesbeau?Al bijna even lang als ik leef, gok ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Nee, dat net niet. Ik was een latequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Al bijna even lang als ik leef, gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ja wat was dat mooi en zieligquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:03 schreef Avey het volgende:
OMG ik moest bijna huilen bij Glee gisterenIk probeer de scene op youtube te vinden maar daar wordt alles natuurlijk geblokkeerd
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb 't niet gezien, omdat ik met Nederland meekijk, maar weet wel wat er aan de hand is.
En zo totaal onverwacht, ik vond de serie altijd wel geinig maar karakterontwikkeling was altijd vrijwel onzichtbaar voor iedereen behalve Kurtquote:
Aaaah niet zeggen! Ik moet het nog zien! D:quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Avey het volgende:
[..]
Excuseer, ik zal niet spoileren.
[..]
En zo totaal onverwacht, ik vond de serie altijd wel geinig maar karakterontwikkeling was altijd vrijwel onzichtbaar voor iedereen behalve KurtEn dan dit
Ik hoop alleen maar dat ze het nu niet weer gewoon naar de achtergrond laten verdwijnen voor 10 afleveringen zoals zo veel issues
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef skunkasaur het volgende:
Dan via PM? Ik wil het heus echt niet weten, ook niet perongeluk
Gleeeeeee
Ik begrijp er nog niks van, dus allesj isj okeequote:
Ik was helemaal ontroerd gisteren.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Running gag popjequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Is fiets trouwens pas 14 jaar oud? Of begrijp ik deze post niet:
[..]
Kom je met m'n Barbies spelen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Is fiets trouwens pas 14 jaar oud? Of begrijp ik deze post niet:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |