Geef maar aan mij.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:36 schreef lezzer het volgende:
cool![]()
Tofste volvo ooit![]()
Nou oké, de C70 mag er ook zijn![]()
[ afbeelding ]
Wel! Heus!quote:
Zeg popje, het duurt sowieso nog vier jaar voor je je rijbewijs mag gaan halen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik kom straks wel even langs, ja.Heb je de papieren?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg popje, het duurt sowieso nog vier jaar voor je je rijbewijs mag gaan halen hoor![]()
Net 100 x naar de recycle-unit geweest met al onze verbouwingszooi hier op kantoor. Ik ben bekaf
Moet je 'm elke week een keer van z'n plaats duwen....quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dan staat hij in ieder geval mooi voor het huis.
Da's toch geen Volvo. Da's gewoon een japanner met een Volvomerkje.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:36 schreef lezzer het volgende:
cool![]()
Tofste volvo ooit![]()
Nou oké, de C70 mag er ook zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ook leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moet je 'm elke week een keer van z'n plaats duwen....
ik heb hem al 4 jaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg popje, het duurt sowieso nog vier jaar voor je je rijbewijs mag gaan halen hoor![]()
Net 100 x naar de recycle-unit geweest met al onze verbouwingszooi hier op kantoor. Ik ben bekaf
En nou wil je een Volvo gesponsord door Lesbeau?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
En nou wil je een Volvo gesponsord door Lesbeau?Al bijna even lang als ik leef, gok ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Nee, dat net niet. Ik was een latequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Al bijna even lang als ik leef, gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |