abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:31:44 #101
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93806725
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:27 schreef lezzer het volgende:
Een embolie.
Maar gewoon überhaupt het idee dat je in een ader gaat spuiten natuurlijk. :Y
Ik zou hem ook knijpen hoor ;)
Ik werd vlak daarna even duizelig, maar volgens mij was dat meer dat mijn brein al bang was geworden voor ik me daar bewust van was dan dat er iets aan de hand was. Zo'n flauwvalgevoel.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_93806747
Ja, zo heel raar is het niet dat je er even nerveus van wordt lijkt me :D
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:35:01 #103
71919 wonderer
pi_93806813
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:32 schreef lezzer het volgende:
Ja, zo heel raar is het niet dat je er even nerveus van wordt lijkt me :D
Ja. brr.

Ik heb trouwens mooie nieuwe ringen: Een zwarte met zilveren mars/volvo/mannetje-symbolen, een zwarte met "EQUALITY" en een met een regenboog. En er komt er nog eentje met het eeuwigheidssymbool.

Dus nu heb ik twee ringen om mijn duimen :) De regenboog bewaar ik voor de pride.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:38:02 #104
71919 wonderer
pi_93806887
Overigens droeg ik al standaard een ring om elke middelvinger maar die zijn gewoon roestvrijstaal zonder verder iets.

En mijn trouwring natuurlijk.
pi_93806935
Ik heb gewoon maar één ring.
Een hele simpele om m'n linker ringvinger.
Wel witgoud. Dan dan wel.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:40:16 #106
71919 wonderer
pi_93806965
Mijn trouwring is van zilver en kostte $10 :')

Ik heb lastige vingers met dikke knokkels en dunne kootjes.
pi_93807018
Echt, een klassiekere trouwring dan die wij dragen kun je volgens mij niet vinden.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:43:52 #108
71919 wonderer
pi_93807073
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:42 schreef lezzer het volgende:
Echt, een klassiekere trouwring dan die wij dragen kun je volgens mij niet vinden.
[ afbeelding ]
Wel heel mooi :Y Mijne is dunner.2 mm of zo. Brad heeft dezelfde.

Ik wil eigenlijk titanium (of nog liever Tungsten) ringen maar dat vindt Brad eng.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:46:10 #109
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_93807138
quote:
[ afbeelding ]
Wel mooi :Y.

Het oneindigheidsteken O+, als in de lemniscaat O+.

Zolang ik me kan herinneren is mijn geluksgetal ook 8 :D. Vind het een mooi getal, ook qua vorm.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_93807148
Ik heb trouwens nou net geen knokkels (helaas, want ik vind dat mooi), maar daardoor blijft die ring dus ook niet hangen. Dus hij zit best strak. Als in, ik doe 'm nooit af, want dat gaat bijna niet :')

Titanium heb ik gehad voor m'n 18e verjaardag van mijn ouders. En die ring ben ik helaas kwijt :(
Mijn zus en haar man hebben hele toffe ringen met morsecode er in. Ook van een ander soort spul. Ik weet niet wat :@
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:49:08 #111
71919 wonderer
pi_93807217
http://www.funkytownmall.(...)Stainless-Steel-Ring
http://www.funkytownmall.(...)esign-Gay-Pride-Ring
http://www.funkytownmall.(...)Stainless-Steel-Ring

Die plus de regenboog die ik even niet kan vinden.

Tungsten? Da's Wolfraam geloof ik. Nog harder dan titanium en donkergrijs, keimooi.

Brad is bang dat ze zo'n ring in het ziekenhuis niet kunnen doorknippen.
pi_93807428
Ik vind ze wel mooi hoor! ^O^
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:04:50 #113
71919 wonderer
pi_93807624
Ik ook :Y En lekker goedkoop :D $26 voor vier stuks plus gratis verzenden.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:09:44 #114
71919 wonderer
pi_93807756
Ik ga slapen :W
pi_93807809
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:09 schreef wonderer het volgende:
Ik ga slapen :W
Welterusten!
pi_93809096
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:28 schreef Nizno het volgende:

[..]

Was inderdaad een zeer geslaagde avond :)
Jammer dat je zo snel weg was! Ik had nog wel even een biertje willen drinken :)
En je hebt Sarah gemist! :o
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_93809409
Hoe slecht een mens kan lezen... Ik dacht dat je een foto van Nizno met Sarah had 8)7
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_93809428
ik dacht dat Nizno de foto gemaakt had :')
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 8 maart 2011 @ 13:22:15 #119
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_93811997
Niet zo veel denken dames ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_93812476
Niks anders te doen ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:55:11 #121
71919 wonderer
pi_93817502
Ik leef nog!

Omdat de Volvo op Brads naam staat, denken ze bij de garage dat ik Brad heet. Geloof niet dat dat vorig jaar ook het geval was :')

Oh well.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:11:19 #122
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_93818166
quote:
[ afbeelding ]
Die hebben mijn ouders ook. In het witgoud. Ik twijfel nog steeds of je mijn moeder niet bent. :D
Ikzelf draag nooit ringen. Ik heb dikke worstjes en daar wil ik de aandacht niet naar toe trekken. :N
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_93818472
:) :% :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :% :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :% :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :% :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :( :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
pi_93818516
:) :% :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :% :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :% :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :% :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :( :% :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :% :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :( :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:26:35 #125
71919 wonderer
pi_93818859
Lekker wakkerworden :') Mijn site is down omdat Wordpress te veel resources trok. Zit nu met de helpdesk aan de telefoon, kan ie mijn adminpanel niet lezen omdat ie op Nederlands stond :')

Maar hij is nu een plugin aan het installeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')