SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Nou, wat onschuldiger dan echtequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, wat onschuldiger dan echte-dromen
.
Jij gaat zo veel herkennen in deel 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij gaat zo veel herkennen in deel 3
Ja, dat welquote:
dat herken ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik herinner me mijn dromen niet. Ben ook te lui om 's nachts dingen op te schrijven (bovendien ben ik al genoeg wakker), dus dat zal voorlopig ook wel zo blijven.
..
weer zo'n belachelijke tijd.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij bent een droomvrouw?
Of heb je er eentje?
Vanavond trouwens L-Word op tv (half 12, net5).
En dan te bedenken dat ik soms al vind dat ik het allemaal wel wat eerder wat meer had mogen meemakenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat welEn wees blij dat je dit nu hebt en niet op Arthurs leeftijd
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij bent een droomvrouw?
Of heb je er eentje?
is het al beter nu dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef Vanyel het volgende:
Dat vind ik nou ook. Als nu mijn strawberry cheesecake ijs niet zo bevroren was, was mijn leven de bom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |