SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Nou, wat onschuldiger dan echtequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, wat onschuldiger dan echte-dromen
.
Jij gaat zo veel herkennen in deel 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij gaat zo veel herkennen in deel 3
Ja, dat welquote:
dat herken ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik herinner me mijn dromen niet. Ben ook te lui om 's nachts dingen op te schrijven (bovendien ben ik al genoeg wakker), dus dat zal voorlopig ook wel zo blijven.
..
weer zo'n belachelijke tijd.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij bent een droomvrouw?
Of heb je er eentje?
Vanavond trouwens L-Word op tv (half 12, net5).
En dan te bedenken dat ik soms al vind dat ik het allemaal wel wat eerder wat meer had mogen meemakenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat welEn wees blij dat je dit nu hebt en niet op Arthurs leeftijd
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij bent een droomvrouw?
Of heb je er eentje?
is het al beter nu dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef Vanyel het volgende:
Dat vind ik nou ook. Als nu mijn strawberry cheesecake ijs niet zo bevroren was, was mijn leven de bom.
Ik moest echt drie keer lezenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:38 schreef lezzer het volgende:
Heb ik een draadloze router gekocht om een dongleverbinding te delen. Duurt eerst de verzending 2 weken, en dan zit er geen antenne bij. Wat een pauperbedrijf zeg...
Ik zuip al 12 jaar niet meer, dus dat zal wel meevallenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeg me al af wat je in hemelsnaam met je lever had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het ergste...quote:lezzer
wonderer
Claudia_x
Bakfiets.
skunkasaur
Tha_Erik
huuphuup
DancingPhoebe
Nizno
ieuw!quote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Er gebeurt te weinig in Lesbeau. Mijn beste forumvrinden van de afgelopen week zijn niet meer uitsluitend Lesbeauposters. Kijk maar
[..]
En het ergste...
Die andere twee zijn uit OUD
Het doet me deugd dat ik nog bovenaan sta in ieder geval.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Er gebeurt te weinig in Lesbeau. Mijn beste forumvrinden van de afgelopen week zijn niet meer uitsluitend Lesbeauposters. Kijk maar
[..]
En het ergste...
Die andere twee zijn uit OUD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt die ook buiten oud of ben jij een stiekeme burgerlurker?quote:
Ik ken 'r nog uit TTK, het slowchattopic daar (LPT). Ik voorspelde de geboortedatum van haar kind goedquote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Komt die ook buiten oud of ben jij een stiekeme burgerlurker?
Ik zou normaal altijd seks roepen, maar das ff niet zo handig..quote:Op maandag 14 maart 2011 14:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat ik nog bovenaan sta in ieder geval.![]()
Waar zullen we het eens over hebben?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet weggaan, dan wordt het nóg erger!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Van deze of de vorige?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken 'r nog uit TTK, het slowchattopic daar (LPT). Ik voorspelde de geboortedatum van haar kind goed.
De vorige. De eerste.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van deze of de vorige?
Ik vind haar ook wel fijn trouwens. Een van de prettigere OUDers.
Ze hebben daar vast ook wel free wifi.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:42 schreef Vanyel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Niet weggaan, dan wordt het nóg erger!
Niet in de kneuterige dorpjes waar ik altijd op wintersport ga...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast ook wel free wifi.
Al gaan we met een hoop gezellige mensen, dus wie weet ben ik jullie zo wel vergeten![]()
Ow kut. En het is nog Frankrijk ookquote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet in de kneuterige dorpjes waar ik altijd op wintersport ga...
Dat gebeurt ook niet hoor...quote:Ons vergeten is onaardig
Ja man, ik ben in mijn elementquote:Op maandag 14 maart 2011 15:28 schreef lezzer het volgende:
Ik hoop maar gewoon heel erg dat je het zelf ook leuk vindt
Je weet wel beter dan dat V...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat het weer heel is, heb nog niet in detail onderzocht.
Maar na zo'n bevalling krijg je ook issues waarover je geen details wil lezen..
Ik zie flink wat overeenkomstenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Intensief posten op een internetforum ook.
Ik niet eigenlijk.quote:
Ik speel geen rol hierquote:
Jij denkt dat lezzer wel details wil?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je weet wel beter dan dat V...
Ligt er aan waarover natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij denkt dat lezzer wel details wil?
Nee, niet alles is voor een boekquote:
Ik weet nog steeds niet waar het over gaat hoor...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef Vanyel het volgende:
Zie je (DP) nou dat lezzer t niet wilde weten....
Je mag een ander kanaal opzoeken hoor W als je niet bang bent voor TMI.
Dat wilde je ook juist niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar het over gaat hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens raar dat ik nu zelf helemaal van slag en huilerig ben, en ook totaal niet opgelucht of iets?Het voelt echt niet alsof er een 'last van mijn schouders af' is.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:24 schreef Bakfiets. het volgende:Ik weet niet of dat raar is, voor iedereen anders denk ik. Maar ik ben stiekem heus blij voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens raar dat ik nu zelf helemaal van slag en huilerig ben, en ook totaal niet opgelucht of iets?Het voelt echt niet alsof er een 'last van mijn schouders af' is.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Dankjulliewel.
Ben nog steeds misselijk.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef lezzer het volgende:
Lieve Fiets, ik ben waanzinnig trots op je!![]()
![]()
En echt, als het allemaal gezakt is wordt het echt leuk!
Oh echt geweldig
* lezzer denkt stiekem nog even aan de bus-droom van Fiets van gisteren en grijnst.
Zeg, ik ben Ellen niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef lezzer het volgende:
Waar kan ik trouwens mijn toaster oven ophalen?
Dankjewel lieve, lieve creeper.quote:
Nee, ik ben gewend dat ik mijn ontbijt niet bij de buren kan halenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:13 schreef Vanyel het volgende:
Want jij trekt 's ochtends ff een brood uit de grond in de tuin
Zo is het maar net.quote:Hoera voor Fietsjes eerste dag
Niet zo handig getimed, ik moet eerst voeden, dan drinken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:22 schreef lezzer het volgende:
Ja, zo word ik natuurlijk wel zat, als ik hier alleen met die fles zit....![]()
*plop*
Vertel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik was het vanochtend even vergeten, maar ik heb het nou wel nodig ja.Ik zit nog steeds met een raar gevoel.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou zo van Regina Spektor (ja, het is een Lennon-cover, en Lennonfans zullen het vast niet waarderen).
quote:
Nou, brul dan gewoon lekker effe.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:10 schreef Bakfiets. het volgende:
En nou moet ik huilen want ze stuurt me een heel zoetsappig mailtje met een mooie songtekst(m'n ma).
aggossssssquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:10 schreef Bakfiets. het volgende:
En nou moet ik huilen want ze stuurt me een heel zoetsappig mailtje met een mooie songtekst(m'n ma).
Dat ik nou heel mijn levensstijl thuis moet gaan veranderen en dat ik anders moet gaan doen tegen mijn ouders en andersom. Dat 'onomkeerbare'.quote:
Ben je gek, dat hoeft helemaal niet. En dat verwacht je ma toch ook niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat ik nou heel mijn levensstijl thuis moet gaan veranderen en dat ik anders moet gaan doen tegen mijn ouders en andersom. Dat 'onomkeerbare'.
Erg herkenbaar. Maar zo veel anders is het toch niet? Ik neem niet aan dat je helemaal een ander persona aangenomen hebt voordat je het verteldequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat ik nou heel mijn levensstijl thuis moet gaan veranderen en dat ik anders moet gaan doen tegen mijn ouders en andersom. Dat 'onomkeerbare'.
Daar nam mijn moeder me mee heen om te lunchen na mijn coming-outquote:
Wilook! Nieuwe matras scoren.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef lezzer het volgende:
hiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:D:D
En dan toch doen he...Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef lezzer het volgende:
Ik neem aan dat je van te voren ook je tiet nog ingepakt had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
ohquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik was niet duidelijk. Ze hing er niet aan, dus kon ik open doen.
Ik ben gewoon van mezelf heel gezelligquote:Ben je ook net uit de kast ofzo, je bent zo uitgelaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Mijn ooms en tantes hebben het zelf aan hun kinderen verteld. En op een gegeven moment bij een verjaardag was mijn vriendin er ook dus was het ook heel normaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het wel ingewikkeld hoe dat dan moest met de rest van de familie. Ooms en tantes en opa en oma enzo. Gelukkig (
) heeft mijn moeder een groepse-mail (
) verstuurd naar iedereen omdat ze niet langer haar mond wilde houden.
En nu merk ik zelf dat ik het wel ongemakkelijk vind als mijn nichtje (van een jaar of 9?) vraagt of ik een vriendinnetje heb. Dan weet ik nooit of ik het moet uitleggen, of er maar omheen moet praten.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef Vanyel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Vanyel op 15-03-2011 13:30:34 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik word ook balorig van jullie.
5 minuutjesahhhhhhhhhhhhhhhhhhh CUTE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef lezzer het volgende:
Dus ik lees dit zo voor aan de Mrs.
Zegt ze fluisterend "die vent zit in de kelder"
Ofwel, die hoort alles
Wil je m uit de quote halen zodat ik m zometeen kan verwijderen?quote:
staat ie heul nie in..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wil je m uit de quote halen zodat ik m zometeen kan verwijderen?
Heel goed....... Ik weet hoe het werkt schatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wil je m uit de quote halen zodat ik m zometeen kan verwijderen?
edit: nevermind, kijken voor je typt...
Ja en ze is nu nog meerquote:
Weet ik ook wel, maar je moet er bovenop blijven zitten hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heel goed....... Ik weet hoe het werkt schat
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja en ze is nu nog meerwant ze ligt al voor de tweede keer vandaag ergens anders te slapen dan op mij.
Dit klinkt raar zo na elkaar...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar je moet er bovenop blijven zitten he
ben je net zo blij dat Dottir eindelijk eens niet boven op jou ligt ga je op mij zitten.. tss grrr pffffquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar je moet er bovenop blijven zitten he
die interpretatie had ik eerst ook.. heb ik maar gelatenquote:
Maar zo was mijn eerste gedachte bij deze post ook dat de meneer in de kelder vast een stoere bouwvakker is die het helemaal geen probleem vindt om lezzer en de Mrs. de fijne kneepjes van de heteroseksualiteit/ MVV trio's bij te brengen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef lezzer het volgende:
Dus ik lees dit zo voor aan de Mrs.
Zegt ze fluisterend "die vent zit in de kelder"
Ofwel, die hoort alles
heus niet.quote:
Jij hebt 'm dan ook niet gezienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar zo was mijn eerste gedachte bij deze post ook dat de meneer in de kelder vast een stoere bouwvakker is die het helemaal geen probleem vindt om lezzer en de Mrs. de fijne kneepjes van de heteroseksualiteit/ MVV trio's bij te brengen..
hij is dus echt een schatje?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef lezzer het volgende:
hiHet ging vlak voor ik terug was wel even over sexlevens hiero... hahaha, ik heb me ook maar ingehouden toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik word ook balorig van jullie.
5 minuutjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VER
DO
RIE
GEMIST
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef skunkasaur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef skunkasaur het volgende:
[..]GMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Dat ik dat ook dacht? Ja. Nouja, ik dacht meer in termen van quintetten, maar dat komt op hetzelfde neer natuurlijk.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik denk dat we gewoon een ander onderwerp moeten aansnijden.
Ideetje?
Ik snap er geen zak meer van namelijk![]()
![]()
Oh er is niet zoveel te snappen hoor. Wij maken flauwe grappen over jou, Mrs. L en veel bouwvakkers. Hoef je niks mee.
Ik hoop dat ze beter stoepen leggen dan lesbische vrouwen converteren
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef Vanyel het volgende:
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏![]()
Nou voor dat eerste heb ik ze in ieder geval wel ingehuurd jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef Vanyel het volgende:
Wat voor een problemen je ook kunt hebben he... er moest koffie komen. En dan gaat dus alles mis. Mijn koffieapparaat doet vreemd. Ik krijg spijt dat ik een kan heb gezet en niet gewoon 4 senseo, er flikkert een kop over het dienblad heen (en dus weer alles afwassen)...
Pffff, ik heb het er maar zwaar mee....![]()
![]()
![]()
zieltjeOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Bouwmannen naar huis?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ja hoi, ik heb de foto gemist."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Wat moet je weten over die router dan (DM kwam niet aan, Vanyel)."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
is onderweg als t goed is, maar gaat niet zo snelOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Aww![]()
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Yayquote:
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will![]()
Oh lezzer, ik droomde dat ik een labradorpuppy aan het leren was op commando's als zit, blijf en kusje () te reageren, wat betekent dat?
Zuurvlees met rode kool![]()
![]()
En als toetje zo aardappelkroketten.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Das altijd fijn.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Weer een goeie beurt of hebben jullie weer veel geld verdiend?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Als je elke goeie beurt moet vieren zet ik vraagtekens bij je sexleven hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik het toch goed
Mijn eerste echte goeie postnatale beurt wordt reden voor een etentje bij Ron Blaauw hoor!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ja, maar jij staat ook al iets van 100 jaar droog ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Vanyel het volgende:
Had ik het toch goed
Mijn eerste echte goeie postnatale beurt wordt reden voor een etentje bij Ron Blaauw hoor!![]()
![]()
![]()
Hiihi. Ik speel met mn poesje. Tis zo een dotje.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Pics or....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hiihi. Ik speel met mn poesje. Tis zo een dotje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht eerst nog even dat het toch wat met die bouwvakkers te maken hadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Vanyel het volgende:
Weer een goeie beurt of hebben jullie weer veel geld verdiend?
![]()
Goedemorgen
Gisteren hebben de stoepmannen al het zand glad getrokken om tegels te gaan leggen. Vanochtend blijkt dat de buurtkatten hier een fuif gehouden hebben![]()
![]()
Dat is ook gewoon heel dom van die mannen
Of het komt weet ik hoe vaak voor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:09 schreef wonderer het volgende:
Dat is ook gewoon heel dom van die mannen
In principe hoeven ze er alleen nog maar een keer met die rei overheen.
Maar goed. Het zijn niet eens onze eigen katten geweest, want de sporen komen niet uit het kattenluik.![]()
Maar goed dat je al wakker bent dan."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Hij heeft 20 minuten voor het huis op straat op de rest staan wachten.quote:
De eerste tegel (1x1m beton), gaat nu (bijna) omhoog
Het is nogal een onderneming, want ze hebben zo'n groot tegelzuigapparaat aan een dikke liebherr kraan hangen.![]()
Doe es foto's maken of zo dan
Hoe komt dat?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Stenen niet goed?
* Vanyel heeft honger, maar moet wachten tot Dottir uitgegeten isOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ja wel, maar ik moest de lampjes gaan ophalen, want ze zijn dus vandaag met de oprit begonnen en die moeten daar in.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef Vanyel het volgende:
Stenen niet goed?
* Vanyel heeft honger, maar moet wachten tot Dottir uitgegeten is
Het terras komt dus morgen, want die stenen moeten toch anders getild worden![]()
![]()
* skunkasaur geeft lezzer en vanyel een kopje koffie
He lekker!
Zo zie je maar, je doet geen zak als je thuis zit met bouwvakkers over de vloer.
Direct naar de kapper, en dan is het al weer tijd om koffie te drinken zetten...![]()
Mjammie. Smaakt goed bij t gebakken ei.
Lezzer nu de senseo gebruiken he!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Hanenkam? Crewcut? Een Margriet(van der Linden)? Een Sinead? Stekeltjes? Je naam in je hoofd geschoren? Mijn naam in je hoofd geschoren?quote:
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
Damn, dat was ook een optie geweestquote:![]()
Nee, ik heb het boven/voor gewoon op dezelfde lengte gelaten en achter weer heel kort.
Ik denk dat mijn vrouw het te kakkerig vindt.![]()
*voorbeeld zoeken gaat![]()
Dat had ik willen zien, Bakfiets. in lezzers haar
Dat zou vet zijn he
Ik zou willen dat ik het kon photoshoppen en dan posten.
Dat jullie dachten "WTF".
![]()
Mijn eerste gedachte zou dan zijn "WTF, lezzers foto online"
Dat denk ik bij jouw koterfoto's ook altijdquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:44 schreef Vanyel het volgende:
Mijn eerste gedachte zou dan zijn "WTF, lezzers foto online"
![]()
![]()
Ja daarom zijn die ook snel weer weg. Soms kan ik me even niet beheersen
![]()
Moeilijk heOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Kan iemand even zeggen dat ik naar bed moet ?
Ik lig al in bedNou alleen nog slapen
Maatje komt zo terug van lunch en ik ben nog niet HEEL moet (ik val nog niet in slaap achter mijn laptop)."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Kinderfoto's?. Die heb ik steeds gemist dan
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja die werden op verzoek verstrekt, ws heb jij nooit verzocht..Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Dat kan kloppen. Is het te laat voor een verzoek? Anders, bij dezen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ga me nu te buiten aan prosecco bij de lunch met lief in de in de zon. Straks maar kolven, zo zonde van de melk maar ook wel genieten van de eerste keer zo onbezorgd. Straks nog een dessertwijntje
Lekker! De zon
. Die maakt echt alles beter.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Damn wat een sneaky nieuwe reclame zo net naast de resetknop
Ja, dat kun je wel zeggen, ja...
Ik zo bellen voor een afspraak bij de huisarts, "Ja hoor, kun je over een uurtje"Gelukkig is het maar een klein stukje want ik heb nog steeds niet geslapen.
Slechterd! Dat maatje moet je ook eens even loslaten en rust geven hoor.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will![]()
Ghi, ik ben wat in mijn mail aan het neuzen en kom een leuke mailwisseling tegen met de ZaZ.Wat ben ik toch een leukerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Beste mevrouwvandeZaZ,
enige interpunctie zou de communicatie met uw klanten mogelijk wat
verhelderen. Uw mail is zonder punten en komma's moeilijk leesbaar.
We zien uit naar het eerste exemplaar.
Groet VanyelOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Tering ik heb een kuthumeur en ik moet straks met mijn huisgenoten Kolonisten gaan spelen![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Vanyel het volgende:
Ghi, ik ben wat in mijn mail aan het neuzen en kom een leuke mailwisseling tegen met de ZaZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ben ik toch een leukerd.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Vanyel het volgende:
Ghi, ik ben wat in mijn mail aan het neuzen en kom een leuke mailwisseling tegen met de ZaZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ben ik toch een leukerd.O, jij taalpurist.
Het was zo leuk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:26 schreef Vanyel het volgende:
Slechterd! Dat maatje moet je ook eens even loslaten en rust geven hoor.
Maar ik ben helemaal niet zo moe dus dat is wel okee. Dinsdag mammogram en echo."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Wat vind je daarvan?quote:Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Nog steeds raar. M'n moe vroeg of ik nou een actieve pot wil zijn of gewoon zo door wil blijven leven.quote:![]()
Al maakte mijn pa wel grappen over dat ik maar timmervrouw moest worden, want dat was wel handig in huis. En of ik al een tuinbroek had gekocht.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
As in, ik word met mijn neus op de feiten gedrukt? Niet erg. Ik ben daar vrij laconiek in. En de receptioniste vroeg of ik met hij aangesproken wilde worden en heeft dat ook doorgegeven aan de borst-poli. Ik hoop vooral dat er niks aan de hand is (of wel, dan wordt mijn operatie tenminste vergoedquote:).
Wat voor koek?quote:"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Nou ja, kan erger, lijkt me, maar dat lijkt me ook wel weer een beetje vervelend, Van je ouders mag je toch verwachten dat ze weten dat je geen stereotype bent.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nog steeds raar. M'n moe vroeg of ik nou een actieve pot wil zijn of gewoon zo door wil blijven leven.![]()
Al maakte mijn pa wel grappen over dat ik maar timmervrouw moest worden, want dat was wel handig in huis. En of ik al een tuinbroek had gekocht."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
En wat vind jij daarvan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nog steeds raar. M'n moe vroeg of ik nou een actieve pot wil zijn of gewoon zo door wil blijven leven.![]()
Al maakte mijn pa wel grappen over dat ik maar timmervrouw moest worden, want dat was wel handig in huis. En of ik al een tuinbroek had gekocht.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Wat ben jij ineens op de softe psychologietoer?quote:
Ja ik zit te voeden, daar krijg ik lievige hormonen van
Interesting. *nipple tweak* werkt niet bij mij.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:22 schreef Vanyel het volgende:
Ja ik zit te voeden, daar krijg ik lievige hormonen van"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Nee dat hoort echt bij voeden, normaal reageer ik ook anders op nipple tweaks
Net op tv iemand die vertelt dat in korea vrouwen vroeger tijdens de bevalling aan de piemel van hun vent trokken om hem mee te laten lijden
![]()
Serves them right."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Ik snap het wel, want ze is een beetje in de war. Ze zag dit totaal niet aankomen, dus ze moet haar hele beeld aan passen.quote:
M'n pa heeft er minder moeite mee. Dat vind ik wel fijn.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
Criminal Minds met een kortharige Reid
[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 16-03-2011 21:21:11 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Zij hebben het er nooit over gehad? Vreemd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik snap het wel, want ze is een beetje in de war. Ze zag dit totaal niet aankomen, dus ze moet haar hele beeld aan passen.
M'n pa heeft er minder moeite mee. Dat vind ik wel fijn.
En je vindt zijn reactie dus fijner dan de hare?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Nee, blijkbaar niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zij hebben het er nooit over gehad? Vreemd.
En je vindt zijn reactie dus fijner dan de hare?Ze zijn totaal pro-homo etc, maar m'n moeder vind het wel moeilijk dat het dan opeens d'r dochter is.
Ja. Met hem is het een stuk minder..awkward.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
quote:Hij is ineens hip
Mijn moeder deed ook een beetje vreemd in het begin. Dat ontkent ze nu in alle toonaarden en ik ben ervan overtuigd dat ze echt denkt dat ze het vanaf het begin helemaal ok en normaal vond en daar ook naar handelde.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik vind 't niets.quote:Sinds wanneer weet hij iets van styling?
Ik vind t wel tof. Hij is opeens best sexy.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Wat een ranzige aflevering verder.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Welke was het?quote:
Ik hoop echt zo dat Reid homo is, maar dat zal wel nietSowieso die ene aflevering met dat zwembad...
Een geschifte (en zijn moeder) kidnapt vrouwen om een film na te spelen. Net heeft ie haar tenen afgesneden zodat ze in de schoenen paste...Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
oh ja, die. freaky asses.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:20 schreef Vanyel het volgende:
Een geschifte (en zijn moeder) kidnapt vrouwen om een film na te spelen. Net heeft ie haar tenen afgesneden zodat ze in de schoenen paste..."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Ik kijk gewoon "bouwval gezocht", met een wat vreemde vrouw in de hoofdrol...
@Wonderer, chocoladekoek. Maar het zijn Wokkels geworden.![]()
WOkkels
In bed. Dat gaat op een of andere manier steeds makkelijker zo vroeg.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Moe?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:00 schreef Vanyel het volgende:
In bed. Dat gaat op een of andere manier steeds makkelijker zo vroeg.
Of gewoon je ritme aan het verleggen?
* lezzer ook slapen gaat![]()
![]()
Dat einde was creeepy.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:20 schreef Vanyel het volgende:
Een geschifte (en zijn moeder) kidnapt vrouwen om een film na te spelen. Net heeft ie haar tenen afgesneden zodat ze in de schoenen paste...
Hoe gaat het met je kuthumeur?quote:"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Ik vrees allebei. Op zich goed voor als ik weer moet werken...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moe?
Of gewoon je ritme aan het verleggen?
* lezzer ook slapen gaatOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Maar wel leukquote:
Op tijd beginnen, is ook op tijd klaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vrees allebei. Op zich goed voor als ik weer moet werken...
Hoewel het bij ons meer uitdraait op werkdagen van 12 uur
goedemorgen![]()
![]()
Dat werd opgelost door de leuke avond, gelukkig.quote:
Met een baby werkt het ook niet zo hequote:Op donderdag 17 maart 2011 06:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op tijd beginnen, is ook op tijd klaar
Hoewel het bij ons meer uitdraait op werkdagen van 12 uur
goedemorgen
Wat niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met een baby werkt het ook niet zo he![]()
![]()
Whoeoeoehoeoe! Het kraantje werkt, de tegels gaan op hun plek
edit
Oh, damn...![]()
Hier verder: Lesbeau #332 - Ja, hoe werkt het eigenlijk bij jullie?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: