Ja man, ik ben in mijn elementquote:Op maandag 14 maart 2011 15:28 schreef lezzer het volgende:
Ik hoop maar gewoon heel erg dat je het zelf ook leuk vindt
Je weet wel beter dan dat V...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat het weer heel is, heb nog niet in detail onderzocht.
Maar na zo'n bevalling krijg je ook issues waarover je geen details wil lezen..
Ik zie flink wat overeenkomstenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Intensief posten op een internetforum ook.
Ik niet eigenlijk.quote:
Ik speel geen rol hierquote:
Jij denkt dat lezzer wel details wil?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je weet wel beter dan dat V...
Ligt er aan waarover natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij denkt dat lezzer wel details wil?
Nee, niet alles is voor een boekquote:
Ik weet nog steeds niet waar het over gaat hoor...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef Vanyel het volgende:
Zie je (DP) nou dat lezzer t niet wilde weten....
Je mag een ander kanaal opzoeken hoor W als je niet bang bent voor TMI.
Dat wilde je ook juist niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar het over gaat hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens raar dat ik nu zelf helemaal van slag en huilerig ben, en ook totaal niet opgelucht of iets?Het voelt echt niet alsof er een 'last van mijn schouders af' is.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:24 schreef Bakfiets. het volgende:Ik weet niet of dat raar is, voor iedereen anders denk ik. Maar ik ben stiekem heus blij voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens raar dat ik nu zelf helemaal van slag en huilerig ben, en ook totaal niet opgelucht of iets?Het voelt echt niet alsof er een 'last van mijn schouders af' is.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Dankjulliewel.
Ben nog steeds misselijk.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef lezzer het volgende:
Lieve Fiets, ik ben waanzinnig trots op je!![]()
![]()
En echt, als het allemaal gezakt is wordt het echt leuk!
Oh echt geweldig
* lezzer denkt stiekem nog even aan de bus-droom van Fiets van gisteren en grijnst.
Zeg, ik ben Ellen niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef lezzer het volgende:
Waar kan ik trouwens mijn toaster oven ophalen?
Dankjewel lieve, lieve creeper.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |