SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Nou, wat onschuldiger dan echtequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, wat onschuldiger dan echte-dromen
.
Jij gaat zo veel herkennen in deel 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij gaat zo veel herkennen in deel 3
Ja, dat welquote:
dat herken ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik herinner me mijn dromen niet. Ben ook te lui om 's nachts dingen op te schrijven (bovendien ben ik al genoeg wakker), dus dat zal voorlopig ook wel zo blijven.
..
weer zo'n belachelijke tijd.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij bent een droomvrouw?
Of heb je er eentje?
Vanavond trouwens L-Word op tv (half 12, net5).
En dan te bedenken dat ik soms al vind dat ik het allemaal wel wat eerder wat meer had mogen meemakenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat welEn wees blij dat je dit nu hebt en niet op Arthurs leeftijd
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij bent een droomvrouw?
Of heb je er eentje?
is het al beter nu dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:20 schreef Vanyel het volgende:
Dat vind ik nou ook. Als nu mijn strawberry cheesecake ijs niet zo bevroren was, was mijn leven de bom.
Ik moest echt drie keer lezenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:38 schreef lezzer het volgende:
Heb ik een draadloze router gekocht om een dongleverbinding te delen. Duurt eerst de verzending 2 weken, en dan zit er geen antenne bij. Wat een pauperbedrijf zeg...
Ik zuip al 12 jaar niet meer, dus dat zal wel meevallenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeg me al af wat je in hemelsnaam met je lever had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het ergste...quote:lezzer
wonderer
Claudia_x
Bakfiets.
skunkasaur
Tha_Erik
huuphuup
DancingPhoebe
Nizno
ieuw!quote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Er gebeurt te weinig in Lesbeau. Mijn beste forumvrinden van de afgelopen week zijn niet meer uitsluitend Lesbeauposters. Kijk maar
[..]
En het ergste...
Die andere twee zijn uit OUD
Het doet me deugd dat ik nog bovenaan sta in ieder geval.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Er gebeurt te weinig in Lesbeau. Mijn beste forumvrinden van de afgelopen week zijn niet meer uitsluitend Lesbeauposters. Kijk maar
[..]
En het ergste...
Die andere twee zijn uit OUD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt die ook buiten oud of ben jij een stiekeme burgerlurker?quote:
Ik ken 'r nog uit TTK, het slowchattopic daar (LPT). Ik voorspelde de geboortedatum van haar kind goedquote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Komt die ook buiten oud of ben jij een stiekeme burgerlurker?
Ik zou normaal altijd seks roepen, maar das ff niet zo handig..quote:Op maandag 14 maart 2011 14:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat ik nog bovenaan sta in ieder geval.![]()
Waar zullen we het eens over hebben?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet weggaan, dan wordt het nóg erger!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Van deze of de vorige?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken 'r nog uit TTK, het slowchattopic daar (LPT). Ik voorspelde de geboortedatum van haar kind goed.
De vorige. De eerste.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van deze of de vorige?
Ik vind haar ook wel fijn trouwens. Een van de prettigere OUDers.
Ze hebben daar vast ook wel free wifi.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:42 schreef Vanyel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Niet weggaan, dan wordt het nóg erger!
Niet in de kneuterige dorpjes waar ik altijd op wintersport ga...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast ook wel free wifi.
Al gaan we met een hoop gezellige mensen, dus wie weet ben ik jullie zo wel vergeten![]()
Ow kut. En het is nog Frankrijk ookquote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet in de kneuterige dorpjes waar ik altijd op wintersport ga...
Dat gebeurt ook niet hoor...quote:Ons vergeten is onaardig
Ja man, ik ben in mijn elementquote:Op maandag 14 maart 2011 15:28 schreef lezzer het volgende:
Ik hoop maar gewoon heel erg dat je het zelf ook leuk vindt
Je weet wel beter dan dat V...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat het weer heel is, heb nog niet in detail onderzocht.
Maar na zo'n bevalling krijg je ook issues waarover je geen details wil lezen..
Ik zie flink wat overeenkomstenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Intensief posten op een internetforum ook.
Ik niet eigenlijk.quote:
Ik speel geen rol hierquote:
Jij denkt dat lezzer wel details wil?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je weet wel beter dan dat V...
Ligt er aan waarover natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij denkt dat lezzer wel details wil?
Nee, niet alles is voor een boekquote:
Ik weet nog steeds niet waar het over gaat hoor...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef Vanyel het volgende:
Zie je (DP) nou dat lezzer t niet wilde weten....
Je mag een ander kanaal opzoeken hoor W als je niet bang bent voor TMI.
Dat wilde je ook juist niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar het over gaat hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens raar dat ik nu zelf helemaal van slag en huilerig ben, en ook totaal niet opgelucht of iets?Het voelt echt niet alsof er een 'last van mijn schouders af' is.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:24 schreef Bakfiets. het volgende:Ik weet niet of dat raar is, voor iedereen anders denk ik. Maar ik ben stiekem heus blij voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens raar dat ik nu zelf helemaal van slag en huilerig ben, en ook totaal niet opgelucht of iets?Het voelt echt niet alsof er een 'last van mijn schouders af' is.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Dankjulliewel.
Ben nog steeds misselijk.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef lezzer het volgende:
Lieve Fiets, ik ben waanzinnig trots op je!![]()
![]()
En echt, als het allemaal gezakt is wordt het echt leuk!
Oh echt geweldig
* lezzer denkt stiekem nog even aan de bus-droom van Fiets van gisteren en grijnst.
Zeg, ik ben Ellen niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef lezzer het volgende:
Waar kan ik trouwens mijn toaster oven ophalen?
Dankjewel lieve, lieve creeper.quote:
Nee, ik ben gewend dat ik mijn ontbijt niet bij de buren kan halenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:13 schreef Vanyel het volgende:
Want jij trekt 's ochtends ff een brood uit de grond in de tuin
Zo is het maar net.quote:Hoera voor Fietsjes eerste dag
Niet zo handig getimed, ik moet eerst voeden, dan drinken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:22 schreef lezzer het volgende:
Ja, zo word ik natuurlijk wel zat, als ik hier alleen met die fles zit....![]()
*plop*
Vertel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik was het vanochtend even vergeten, maar ik heb het nou wel nodig ja.Ik zit nog steeds met een raar gevoel.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou zo van Regina Spektor (ja, het is een Lennon-cover, en Lennonfans zullen het vast niet waarderen).
quote:
Nou, brul dan gewoon lekker effe.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:10 schreef Bakfiets. het volgende:
En nou moet ik huilen want ze stuurt me een heel zoetsappig mailtje met een mooie songtekst(m'n ma).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |