Nee, ik ben gewend dat ik mijn ontbijt niet bij de buren kan halenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:13 schreef Vanyel het volgende:
Want jij trekt 's ochtends ff een brood uit de grond in de tuin
Zo is het maar net.quote:Hoera voor Fietsjes eerste dag
Niet zo handig getimed, ik moet eerst voeden, dan drinken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:22 schreef lezzer het volgende:
Ja, zo word ik natuurlijk wel zat, als ik hier alleen met die fles zit....![]()
*plop*
Vertel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik was het vanochtend even vergeten, maar ik heb het nou wel nodig ja.Ik zit nog steeds met een raar gevoel.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou zo van Regina Spektor (ja, het is een Lennon-cover, en Lennonfans zullen het vast niet waarderen).
quote:
Nou, brul dan gewoon lekker effe.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:10 schreef Bakfiets. het volgende:
En nou moet ik huilen want ze stuurt me een heel zoetsappig mailtje met een mooie songtekst(m'n ma).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aggossssssquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:10 schreef Bakfiets. het volgende:
En nou moet ik huilen want ze stuurt me een heel zoetsappig mailtje met een mooie songtekst(m'n ma).
Dat ik nou heel mijn levensstijl thuis moet gaan veranderen en dat ik anders moet gaan doen tegen mijn ouders en andersom. Dat 'onomkeerbare'.quote:
Ben je gek, dat hoeft helemaal niet. En dat verwacht je ma toch ook niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat ik nou heel mijn levensstijl thuis moet gaan veranderen en dat ik anders moet gaan doen tegen mijn ouders en andersom. Dat 'onomkeerbare'.
Erg herkenbaar. Maar zo veel anders is het toch niet? Ik neem niet aan dat je helemaal een ander persona aangenomen hebt voordat je het verteldequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat ik nou heel mijn levensstijl thuis moet gaan veranderen en dat ik anders moet gaan doen tegen mijn ouders en andersom. Dat 'onomkeerbare'.
Daar nam mijn moeder me mee heen om te lunchen na mijn coming-outquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilook! Nieuwe matras scoren.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef lezzer het volgende:
hiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:D:D
En dan toch doen he...Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef lezzer het volgende:
Ik neem aan dat je van te voren ook je tiet nog ingepakt had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
ohquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik was niet duidelijk. Ze hing er niet aan, dus kon ik open doen.
Ik ben gewoon van mezelf heel gezelligquote:Ben je ook net uit de kast ofzo, je bent zo uitgelaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Mijn ooms en tantes hebben het zelf aan hun kinderen verteld. En op een gegeven moment bij een verjaardag was mijn vriendin er ook dus was het ook heel normaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het wel ingewikkeld hoe dat dan moest met de rest van de familie. Ooms en tantes en opa en oma enzo. Gelukkig (
) heeft mijn moeder een groepse-mail (
) verstuurd naar iedereen omdat ze niet langer haar mond wilde houden.
En nu merk ik zelf dat ik het wel ongemakkelijk vind als mijn nichtje (van een jaar of 9?) vraagt of ik een vriendinnetje heb. Dan weet ik nooit of ik het moet uitleggen, of er maar omheen moet praten.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef Vanyel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Vanyel op 15-03-2011 13:30:34 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |