Dat wilde je ook juist niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar het over gaat hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens raar dat ik nu zelf helemaal van slag en huilerig ben, en ook totaal niet opgelucht of iets?Het voelt echt niet alsof er een 'last van mijn schouders af' is.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:24 schreef Bakfiets. het volgende:Ik weet niet of dat raar is, voor iedereen anders denk ik. Maar ik ben stiekem heus blij voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens raar dat ik nu zelf helemaal van slag en huilerig ben, en ook totaal niet opgelucht of iets?Het voelt echt niet alsof er een 'last van mijn schouders af' is.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Dankjulliewel.
Ben nog steeds misselijk.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef lezzer het volgende:
Lieve Fiets, ik ben waanzinnig trots op je!![]()
![]()
En echt, als het allemaal gezakt is wordt het echt leuk!
Oh echt geweldig
* lezzer denkt stiekem nog even aan de bus-droom van Fiets van gisteren en grijnst.
Zeg, ik ben Ellen niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef lezzer het volgende:
Waar kan ik trouwens mijn toaster oven ophalen?
Dankjewel lieve, lieve creeper.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |