quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik word ook balorig van jullie.
5 minuutjesahhhhhhhhhhhhhhhhhhh CUTE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef lezzer het volgende:
Dus ik lees dit zo voor aan de Mrs.
Zegt ze fluisterend "die vent zit in de kelder"
Ofwel, die hoort alles
Wil je m uit de quote halen zodat ik m zometeen kan verwijderen?quote:
staat ie heul nie in..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wil je m uit de quote halen zodat ik m zometeen kan verwijderen?
Heel goed....... Ik weet hoe het werkt schatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wil je m uit de quote halen zodat ik m zometeen kan verwijderen?
edit: nevermind, kijken voor je typt...
Ja en ze is nu nog meerquote:
Weet ik ook wel, maar je moet er bovenop blijven zitten hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heel goed....... Ik weet hoe het werkt schat
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja en ze is nu nog meerwant ze ligt al voor de tweede keer vandaag ergens anders te slapen dan op mij.
Dit klinkt raar zo na elkaar...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar je moet er bovenop blijven zitten he
ben je net zo blij dat Dottir eindelijk eens niet boven op jou ligt ga je op mij zitten.. tss grrr pffffquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar je moet er bovenop blijven zitten he
die interpretatie had ik eerst ook.. heb ik maar gelatenquote:
Maar zo was mijn eerste gedachte bij deze post ook dat de meneer in de kelder vast een stoere bouwvakker is die het helemaal geen probleem vindt om lezzer en de Mrs. de fijne kneepjes van de heteroseksualiteit/ MVV trio's bij te brengen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef lezzer het volgende:
Dus ik lees dit zo voor aan de Mrs.
Zegt ze fluisterend "die vent zit in de kelder"
Ofwel, die hoort alles
heus niet.quote:
Jij hebt 'm dan ook niet gezienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar zo was mijn eerste gedachte bij deze post ook dat de meneer in de kelder vast een stoere bouwvakker is die het helemaal geen probleem vindt om lezzer en de Mrs. de fijne kneepjes van de heteroseksualiteit/ MVV trio's bij te brengen..
hij is dus echt een schatje?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef lezzer het volgende:
hiHet ging vlak voor ik terug was wel even over sexlevens hiero... hahaha, ik heb me ook maar ingehouden toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik word ook balorig van jullie.
5 minuutjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VER
DO
RIE
GEMIST
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef skunkasaur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef skunkasaur het volgende:
[..]GMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Dat ik dat ook dacht? Ja. Nouja, ik dacht meer in termen van quintetten, maar dat komt op hetzelfde neer natuurlijk.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik denk dat we gewoon een ander onderwerp moeten aansnijden.
Ideetje?
Ik snap er geen zak meer van namelijk![]()
![]()
Oh er is niet zoveel te snappen hoor. Wij maken flauwe grappen over jou, Mrs. L en veel bouwvakkers. Hoef je niks mee.
Ik hoop dat ze beter stoepen leggen dan lesbische vrouwen converteren
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef Vanyel het volgende:
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏![]()
Nou voor dat eerste heb ik ze in ieder geval wel ingehuurd jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef Vanyel het volgende:
Wat voor een problemen je ook kunt hebben he... er moest koffie komen. En dan gaat dus alles mis. Mijn koffieapparaat doet vreemd. Ik krijg spijt dat ik een kan heb gezet en niet gewoon 4 senseo, er flikkert een kop over het dienblad heen (en dus weer alles afwassen)...
Pffff, ik heb het er maar zwaar mee....![]()
![]()
![]()
zieltjeOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Bouwmannen naar huis?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ja hoi, ik heb de foto gemist."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Wat moet je weten over die router dan (DM kwam niet aan, Vanyel)."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
is onderweg als t goed is, maar gaat niet zo snelOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Aww![]()
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Yayquote:
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will![]()
Oh lezzer, ik droomde dat ik een labradorpuppy aan het leren was op commando's als zit, blijf en kusje () te reageren, wat betekent dat?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Zuurvlees met rode kool![]()
![]()
En als toetje zo aardappelkroketten.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Das altijd fijn.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Weer een goeie beurt of hebben jullie weer veel geld verdiend?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: