SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar jij staat ook al iets van 100 jaar droog ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Vanyel het volgende:
Had ik het toch goed
Mijn eerste echte goeie postnatale beurt wordt reden voor een etentje bij Ron Blaauw hoor!
Pics or....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hiihi. Ik speel met mn poesje. Tis zo een dotje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht eerst nog even dat het toch wat met die bouwvakkers te maken hadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Vanyel het volgende:
Weer een goeie beurt of hebben jullie weer veel geld verdiend?
Of het komt weet ik hoe vaak voor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:09 schreef wonderer het volgende:
Dat is ook gewoon heel dom van die mannen
Hij heeft 20 minuten voor het huis op straat op de rest staan wachten.quote:
Ja wel, maar ik moest de lampjes gaan ophalen, want ze zijn dus vandaag met de oprit begonnen en die moeten daar in.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:30 schreef Vanyel het volgende:
Stenen niet goed?
* Vanyel heeft honger, maar moet wachten tot Dottir uitgegeten is
Hanenkam? Crewcut? Een Margriet(van der Linden)? Een Sinead? Stekeltjes? Je naam in je hoofd geschoren? Mijn naam in je hoofd geschoren?quote:
Damn, dat was ook een optie geweestquote:
Dat denk ik bij jouw koterfoto's ook altijdquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:44 schreef Vanyel het volgende:
Mijn eerste gedachte zou dan zijn "WTF, lezzers foto online"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |