WTF??quote:Op zondag 13 maart 2011 09:21 schreef Vanyel het volgende:
Goeiemorgen zeg. Net wakker, kind aan t buffet, tv aan.
2 vrouwen aan de wandel: "mijn eerste herinnering is dat mijn moeder me 's middags thuis hield van de kleuterschool met als reden dat ik een middagdutje moest doen. Ik moest dan mijn moeder bevredigen. Later ging ook mijn vader meedoen, vaak deden ze het samen voor ze gingen slapen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik droomde nog van Lezzer.leuke dromen heb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik droomde nog van Lezzer.Een busSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, jij hoorde gewoon bij het groepje, dus sleurde ik je mee de bus in. Ik was boos omdat ik niets te drinken kreeg.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat vond je daar van?
-dit is serieus hoor-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannetje van de garage, kende hem verder niet. ik ging mijn auto ophalen en hij gaf me de sleutels van de andere auto met zo'n grote grijns van "kijk eens hoe aardig wij zijn dat we dit doen".quote:
Jumjum?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dromen uitleggen. Mijn dromen zijn de laatste tijd erg dorzichtig qua betekenis
.
Een automonteur heeft namelijk nog een hele mooie (maar wel zweverige) betekenis. Daarom.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mannetje van de garage, kende hem verder niet. ik ging mijn auto ophalen en hij gaf me de sleutels van de andere auto met zo'n grote grijns van "kijk eens hoe aardig wij zijn dat we dit doen".
Nee, het was meer de salesperson, niet de monteur.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Een automonteur heeft namelijk nog een hele mooie (maar wel zweverige) betekenis. Daarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |