Dat is niet waar, was hem al na 6 dagen zat en dat stalken daar zat ik niet op te wachten, maar ik denk niet dat jullie weten wat voor impact dat op je leven kan hebben. Het legt je namelijk lam.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef HSG het volgende:
Weer zo'n sukkel die op de verkeerde kerels valt.
Hoe oud ben je dan wel niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
hij een miljard jaar jonger is
Ze is al 5 topics verder en ze heeft nog geen vent gevonden om te daten! Fok! stelt mij teleur.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hmmm... Ga eens daten met Schenkstroop. Kunnen jullie samen wanhopig zijn
Blijkt dat je nu ook tijd hebt en ik heb hongerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef picardmike het volgende:
TS als ik tijd heb stuur ik je een keer een mailtje om wat te gaan eten.
Ik ga straks slapenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Blijkt dat je nu ook tijd hebt en ik heb honger
Dit is pas mijn tweede topic. Er wel ffe bijblijven, hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ze is al 5 topics verder en ze heeft nog geen vent gevonden om te daten! Fok! stelt mij teleur.
Ik zei niet dat jij al 5 topics hebt aangemaakt, maar er lopen al 5 delen geloof ik over dat je een man zoekt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:48 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dit is pas mijn tweede topic. Er wel ffe bijblijven, he
Doen! Wereldwijf, de ts.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:54 schreef picardmike het volgende:
Ik werk nu bij jouw in de stad, daarna kom ik je ophalen om wat te drinken.
Dat ging helaas niet meer over mezelf, we raakten daar helemaal het spoor bijster en ik ben dus nog steeds op zoek naar die ENE SPECIALE. Als jij iemand weet?Q?Q? Ik hoef geen afdankertje van je hoor, moet wel een leuk iemand zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat jij al 5 topics hebt aangemaakt, maar er lopen al 5 delen geloof ik over dat je een man zoekt.
Jij werkt bij mij in de stad? Oh ja? Tell me more and give me morequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:54 schreef picardmike het volgende:
Ik werk nu bij jouw in de stad, daarna kom ik je ophalen om wat te drinken.
Ben jij dat op die foto of is het je broer?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef Romanov het volgende:
Ik ben leuk, maar wel een afdankertje. Niet van gewoonmezelf87, maar dat maakt nu toch niet meer uit
Zeker een ouwe lul of zo. Die naam zegt het al. Ik heb liever jou en wie niet. Lekker jong en mals. Sweet 21.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hmmm... Ga eens daten met Schenkstroop. Kunnen jullie samen wanhopig zijn
Juist ja. Doe ik ook altijd als ik van iemand af wil komen, dan neuk ik diegene helemaal suf, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik zoende hem puur om van hem af te komen.
Mail ze maar, zo lang het maar geen 4 poten heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat nu uit?
Kan je wel een paar geile plaatjes sturen van mijn poes
Lullo, jij bent een mannetje en die snappen vrouwtjes niet altijd en dat was in deze maar goed ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Juist ja. Doe ik ook altijd als ik van iemand af wil komen, dan neuk ik diegene helemaal suf, dat zal ze leren.
Ze komen eraan, sweety piequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:55 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Mail ze maar, zo lang het maar geen 4 poten heeft.
Ik kan mijn foto s er hier ook gewoon opzetten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef goofy_goober het volgende:
Aangezien ik jouw poes nog niet heb gezien zou ik er maar van uit gaan dat het op dit topic slaat.
Iemand die zo snel foto's verstuurd naar volslagen onbekenden is of een troll, of een aandachtshoer, of beide.
Ben helemaal geen trol; ik denk eerder dat jij dat bent gezien je postings. Volgens mij weet jij als je dat tegen mij hebt, niet eens wat een trol is. Zoiets als "je hebt de klok horen luiden, maar je weet niet waar de klepel hangt"quote:
Wat ligt er aan mezelf, maar als er hier de hele tijd OFF TOPIC wordt gegaan kom ik nooit aan een normale ventquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:32 schreef Godshand het volgende:
TS kan zich niet voorstellen dat het aan haarzelf ligt
In b4 the lock trouwens...
als iemand je inconsistent noemt, is dat natuurlijk niet voor niets..quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:39 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat ligt er aan mezelf, maar als er hier de hele tijd OFF TOPIC wordt gegaan kom ik nooit aan een normale vent
Ik zoek nog steeds die normale, lieve, knappe, zorgzame, begripvolle man. Dat was diegene in het verhaal niet. Het is geen verhaal, want het is mij echt overkomen. Niemand wist het bijna, ja, alleen op het politiebureau, maar die konden er niets mee. Ja, ik moest het hele proces opschrijven, hoe lang het aan de gang was, tijdstippen (ik woon vrij druk, dus overdag gebeurde het niet), wat er gebeurde etc etc.. Ik heb dat niet gedaan. Haalt toch niets uit, want iemand die stalkt zal toch echt op heterdaad betrapt moeten worden en wat is daarin dan precies stalken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:13 schreef Premium_Quality het volgende:
Ehh, TS, wat is je punt? Je schrijft een heel verhaal, maar zegt niet wat je ermee wilt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds die normale, lieve, knappe, zorgzame, begripvolle man. Dat was diegene in het verhaal niet. Het is geen verhaal, want het is mij echt overkomen. Niemand wist het bijna, ja, alleen op het politiebureau, maar die konden er niets mee. Ja, ik moest het hele proces opschrijven, hoe lang het aan de gang was, tijdstippen (ik woon vrij druk, dus overdag gebeurde het niet), wat er gebeurde etc etc.. Ik heb dat niet gedaan. Haalt toch niets uit, want iemand die stalkt zal toch echt op heterdaad betrapt moeten worden en wat is daarin dan precies stalken?
Zijn stalken was niet agressief, nee, het was precies het tegenovergestelde. Maar wel heel erg irritant. Ik zit niet te wachten op iemand die me midden in de nacht zijn liefde gaat bewijzen door 1,5 uur lang aan te bellen, letterlijk staat te janken voor mijn deur en zeggen dat hij zoveel van me houdt. Ik heb hem ook een keer verteld dat als hij zoveel van mij houdt dat houden van LOSLATEN betekent. Dat loslaten heb ik er niet bijgezegd, want dat had dan weer averechts voor mij uitgepakt.
Ik weet niet of je toevallig de aflevering van Pauw en Witteman hebt gezien, waarin een journaliste, Joanie de Rijke, vertelde over haar verkrachtingen in Afganisthan. Ze werd 6 dagen ontvoerd en werd keer op keer verkracht door een Talibanleider. Ze werkte gewoon mee, dus bood geen verweer. Dat heeft daar natuurlijk sowieso al weinig zin in de omstandigheden waarin ze zat, maar had ze het denk ik niet overleefd bij de Taliban als ze het niet zo had gespeeld.
Kijk, ik ben het slachtoffer geworden van stalken en niet zo n klein beetje ook. I.p.v. kwaad te worden, waarmee het nog tig keer erger werd, heb ik het precies over de andere boeg gegooid en begon juist aardiger tegen hem te doen. Hij trapte erin dat het leek of ik nog iets om hem gaf d.m.v. hem te zoenen. Ach, laten we het erop houden dat het een soort toneelspel was en ik voelde er niks bij. 3 weken was ik dan zo n beetje van hem verlost.
Met zieke lieden moet je je verplaatsen in de rol van de dader. Ik adviseer dat eigenlijk iedereen die in aanraking komt met aanranders, verkrachters, stalkers of zonodig erger. Je doet het alleen maar om je eigen vege lijf te redden.
Als ik soms op internet weleens zie schrijven "help, ik word gestalkt" en daarom heel hard moet lachen, dan begrijp ik dat ze niet weten waarover ze het hebben.
Ik heb het hier als het ware van me afgeschreven. Daarna kreeg ik wat met iemand, nou ja, je kan het niet eens iets noemen, maar daar dreigde het precies dezelfde kant mee op te gaan. Ik wilde daar ook geen relatie mee, dat hem ik hem velen malen verteld, maar die kwam ook op van die tijdstippen dat iemand op door-de-weekse dagen zeker geen visite meer over de vloer heeft. Enkele keer wel vroeg in de avond, maar die onverwachte bezoeken, dus die onaangekondigde, waren altijd laat. Die heeft dat ook ruim 8 maanden volgehouden. Zonder dat ik de deur nog opendeed. Ik zei tegen hem "als jij wilt komen, dan kom je maar overdag". Gelukkig ben ik door tussenkomst van iemand anders daar vanaf gekomen.
Waarom ik dit vertel? Omdat dit soort problemen door de buitenwacht zwaar onderschat worden. Ik vertel het ook niet omdat ik de aandacht op mezelf gevestigd wil hebben, maar ik doe het ook voor anderen die met dit probleem te maken hebben of gaan krijgen.
Ik heb heel veel haar op mijn tanden, maar tegen dat stalken.. toen wist ik het niet meer.
Maar wat ik wil zeggen is dat ik weleens een normaal iemand wil tegenkomen. Ik weet dat ik erg veeleisend ben en het is niet gauw goed, daarentegen ben ik ook vrij dominant in een relatie, heb ik het niet over seks, maar met sociale types, dus die vrij makkelijk zich in iemand kunnen verplaatsen, gaat het beter. Iemand die over mij wil domineren, dat botst al binnen een paar minuten.
Toch is het raar maar waar, maar vriendjes vinden mij, hoe ze ook zijn, wel altijd heel lief. Dominantie en lief zijn heeft weinig met elkaar te maken.
Pas schreef een vriendje mij nog, waar ik dus weer ff mot mee had, hij vond me heel erg leuk (zijn zijn woorden, niet de mijne), interessant, lief (?), toen kreeg ik echt het gevoel "hij heeft zeker wel erge jeuk".
goed begin van je morgen zo...quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
als iemand je inconsistent noemt, is dat natuurlijk niet voor niets..
overigens wordt straks ook dit topic gesloten, want er mag niet openlijk gedate worden...
Ik schrijf dit omdat ik hier blijkbaar door bepaalde mensen als een trol wordt gezien. Gelukkig ligt dit achter me en wens het ook niet meer mee te maken.quote:
Ja, maar jij ook. Hoe dat zo? De stembureau s zijn nog niet open hoor, haha.quote:
Ik heb al 4 keer overgegevenquote:Op woensdag 2 maart 2011 06:48 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat heb je dan?met je me, maar kussie op je bolletje en sterkte lieverd.
Ik hoor het wel
Zou ze jou bedoelenquote:
Donder opquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, het zaad heeft grip gekregen. Gefeliciteerd!
TS heeft 4 topics toegewijd op FOK om een mogelijke date te scoren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap de titel niet. En ik snap ook het begin van het verhaal niet.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:48 schreef Devion het volgende:
[..]
TS heeft 4 topics toegewijd op FOK om een mogelijke date te scoren.
Ze is een FOKker tegen gekomen die haar bevalt, maar denkt toch dat het hem niet word.
Enige wat we nu allemaal willen weten wie is die FOKker. Ik gok Boudibou of Firefox.
Ik zeg tegen TS ga er gewoon voor, niet geschoten altijd mis.
Heb ik het verkeerd samengevat of lach de TS uit/toe?quote:
Moet je dat nog vragen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:57 schreef Devion het volgende:
[..]
Heb ik het verkeerd samengevat of lach de TS uit/toe?![]()
Neequote:
Nee dank jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat nu uit?
Kan je wel een paar geile plaatjes sturen van mijn poes
Die vind je niet als je foto's van je poes aanbiedquote:Ik zoek nog steeds die normale, lieve, knappe, zorgzame, begripvolle man.
Wat vervelend, lieverd.quote:
Nou niet negeren, ben nieuwsgierig, is het Firefox of Boudibou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat vervelend, lieverd.
Als ik mezelf helemaal top voelde kwam ik ff bij je langs (lees: aan).
Maar heb je de griep of wat verkeerds gegeten?
Probeer slapie te doen, is beter. Kus van mij voor jou
Ik zie niet in waarom ik jou antwoord zou moeten geven ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:46 schreef Devion het volgende:
[..]
Nou niet negeren, ben nieuwsgierig, is het Firefox of Boudibou?
Als je nou gewoon open kaart speelt, weten we wat je zoekt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik jou antwoord zou moeten geven ..
Ach, je wilt het zo graag weten, geen van tweeen. Gerustgesteld?![]()
Maar blijf a.u.b. ON TOPIC, want ik zoek nog steeds die leuke kerel, he
Niet een te snuggere opmerking, want je bent toch SECRETARESSE? Die horen zich alleen bezig te houden met koffiezetten, want anders gaat het fout. Niet druk zeker op je werk? Ja, heb je in tijden van recessie, he.quote:
Denigrerend over mensen doen, terwijl jezelf werkloos bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Niet een te snuggere opmerking, want je bent toch SECRETARESSE? Die horen zich alleen bezig te houden met koffiezetten, want anders gaat het fout. Niet druk zeker op je werk? Ja, heb je in tijden van recessie, he.
Maar je zoekt dus een vent?Ik heb er wel een paar in de aanbieding voor je. Niet alleen hier, ook in het dagelijks leven.
We gaan niet meer OFF TOPIC, he, want daar houdt deze mevrouw niet van, want in principe ben jij die trol, maar ik vergeet het je omdat je je op je foto s zo goed AANBIEDT (lees: presenteert). Het zij je dus vergeven -x-
Die Boudibou die ziet wel wat in je. Heeft hij me zelf verteld.
Ik zou dus zeggen, take your chance, ben je ook weer van de straat af.
Wie doet een schatting over hoe lang het duurt voordat madame weer gebanned is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Houden van gaat nu wel meteen wat ver, maar verder
't Is wel.... ánders dan je normaal gewend bent hier op de Foks. Dat moet je toch toegeven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:11 schreef Royco1 het volgende:
Houden van gaat nu wel meteen wat ver, maar verder
Anders is ze zeker jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is wel.... ánders dan je normaal gewend bent hier op de Foks. Dat moet je toch toegeven.
Haha, meen je dat nou? Ach, ik hoopte hem toch echt hier tegen te komen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:53 schreef Lienekien het volgende:
Met jouw manier van posten kun je die leuke kerel wel op je buik schrijven.
quote:
Nou ik zou willen dat TS mij zag staan, maar ik heb het al vakkundig verknald bij d'r, denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:53 schreef Lienekien het volgende:
Ben helemaal niet werkloos. Vrijwillig, dus uit jezelf thuisblijven,quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:09 schreef Devion het volgende:
[..]
Denigrerend over mensen doen, terwijl jezelf werkloos bent.![]()
Sowieso is het laag om iemand aan te wijzen op zijn beroep.
Ach, als ze er niet onapetijtelijk uit ziet, wil ik dr wel eens aanduwen, kan ze weer een week schrijven over hoe ze me de deur heeft gewezen omdat ik 2sec te lang aan dr tepels zatquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:53 schreef Lienekien het volgende:
Wat is ontopic dan precies volgens jou. Want ik heb al je posts doorgelezen maar je "praat" om het praten, niet om wat te zeggen heb ik het idee. Omschrijf nu eens in 1 zin wat volgens jou on-topic is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ben helemaal niet werkloos. Vrijwillig, dus uit jezelf thuisblijven,
noem ik niet werkloos zijn. Als ik wil kan ik morgen aan de slag.
Niks denigrerend. Ze moet niet beledigend naar mij toe doen.
Dat was vorige keer ook al zo met diverse mensen en als jullie dat nu stoer vinden
en elkaar hier gevonden hebben, dan vind ik dat best, maar houd je op een positieve
manier met mij bezig en anders laat je het toch gewoon.
En nu ON TOPIC blijven, kinderen
Dus jij mag wel iedereen beledigen en als we de bal dan terugkaatsen kun je dat niet hebben?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat was vorige keer ook al zo met diverse mensen en als jullie dat nu stoer vinden
en elkaar hier gevonden hebben, dan vind ik dat best, maar houd je op een positieve
Waarom blijf je thuis?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Gezien je foto zal jij nog nooit aan iemands tepel hebben gezeten. Jij kan er alleen maar van dromen. Er zijn tegenwoordig wel leuke opblaaspoppen op de markt. Allerhande soorten, maten, van blank tot zwart. Is dat een ideetje voor je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, als ze er niet onapetijtelijk uit ziet, wil ik dr wel eens aanduwen, kan ze weer een week schrijven over hoe ze me de deur heeft gewezen omdat ik 2sec te lang aan dr tepels zat
TS ziet Fok meer als een dagboek. In haar hoofd is het voor iedereen mateloos interessant allemaal, al die onnavolgbare hersenspinsels en wat ze zoal meemaakt met het manvolk. Vandaar dat wij mogen meegenieten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef PeuRac het volgende:
Wat is ontopic dan precies volgens jou. Want ik heb al je posts doorgelezen maar je "praat" om het praten, niet om wat te zeggen heb ik het idee. Omschrijf nu eens in 1 zin wat volgens jou on-topic is.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Gezien je foto zal jij nog nooit aan iemands tepel hebben gezeten. Jij kan er alleen maar van dromen. Er zijn tegenwoordig wel leuke opblaaspoppen op de markt. Allerhande soorten, maten, van blank tot zwart. Is dat een ideetje voor je?
Je quote kunsten zijn weer eens geweldigquote:
Aaah, dus eigenlijk zijn we dom dat we dit topic in leven houden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
TS ziet Fok meer als een dagboek. In haar hoofd is het voor iedereen mateloos interessant allemaal, al die onnavolgbare hersenspinsels en wat ze zoal meemaakt met het manvolk. Vandaar dat wij mogen meegenieten.
En ik citeer:quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik mijn huis uit worden gezet? Waar haal je het vandaan? Je moet wel weten wat ik precies heb gepost he en mij niet verwarren met iemand anders
quote:Werkeloos en autoloos, was ik je nog even vergeten te vertellen, zometeen ook nog dakloos. Waar moet... vertellen, zometeen ook nog dakloos. Waar moet dat heen? Nou ja, dan neem ik toch maar een ouwe vent. Ja... opzetten wasMaar je bent toch zo slim? Toch werkeloos, autoloos en zometeen dakloos. etc. etc.
Nou ja, dóm... zolang het ons vermaakt niet natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef PeuRac het volgende:
Aaah, dus eigenlijk zijn we dom dat we dit topic in leven houden?
Een nietszeggend mannetje, die er niet uitziet, zegt dit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aaah, dus eigenlijk zijn we dom dat we dit topic in leven houden?
Ja, dat schreef ik als iemand rare dingen gaat spuien. Nee, als je het wil weten. Ik rijd nog steeds in een zwarte Audi A4. Ik zit nog steeds in mijn vrij nieuwe koopappartement, heb nog steeds een paard (maar die wordt nu wel te duur hoor en verleasen daar doe ik niet aan), nee joh, in het programma "UITSTEL VAN EXECUTIE" zal je mij niet zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daag je nu ons uit voor een meet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Een nietszeggend mannetje, die er niet uitziet, zegt dit.
Tja, weet je wat het met jullie (bijna) allemaal is
jullie hebben echt geen leven en dat meen ik.
jullie leven te veel in het onrealistische leven van internet en gaan dat
als "echt" beschouwen.
Internet kan leuk zijn, maar even kortgesloten:
Op geen 1 van jullie zal ik vallen. Zowel uiterlijk als innerlijk niet.
Verbaal zijn jullie vrij arm en wie is in deze nu een TROL.
Als jullie mij weg willen hebben, ga gerust je gaan. Velen hieronder
op dat FOK zijn mensen die zich gehard voelen door jullie medefokkers.
Jullie zitten al jaren tegenelkaar aan te lullen, terwijl jullie elkaar nog nooit
gezien hebben.
Simpele punten, die een normaal mens zo kan oplossen, daar wordt hier
"KUNDIG" over gediscussieerd.
Maar dit mannetje voelt zich nu door mij voor lul gezet, omdat ik over zijn
belabberde uiterlijk begin. De eerste vervelende opmerking kwam van hem.
Weet je wat het met jullie allemaal is, dus die rare mannetjes die hier op mij
reageren, jullie komen allemaal niet boven het MAAIVELD uit.
Ik ben ook alleen maar geinteresseerd in mensen die positief in het leven staan,
met negatievelingen krijg je gedonder.
En hier geloof ik ook al helemaal niks van. Waarom steek je dan überhaupt nog energie in het posten op dit forum?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar geinteresseerd in mensen die positief in het leven staan,
met negatievelingen krijg je gedonder.
Bij een GGZ heb ik niets te zoeken, want ik heb geen van die syndromen die daar op het lijstje staan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:39 schreef i_am_god het volgende:
Ts hoe oud ben jij?.. Mijn advies is ga lekker naar een GGZ, want zo te lezen heb je hulp nodig.
Zolang het te veel op internet zitten gecombineerd word met teveel werken, of in ieder geval het hebben van een baan, wat de meeste mensen in dit topic in tegenstelling tot TS wel hebben, denk ik dat wij nu niet zo direct hulp nodig hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
![]()
[..]
Bij een GGZ heb ik niets te zoeken, want ik heb geen van die syndromen die daar op het lijstje staan.
Jullie wel. Elke verslaving, en dat zijn dingen waar "TE" voorstaat, dus ook te veel voor internet leven, dat is een verslaving. Daar moet je voor waken, hoor.
Maar goed, dit was weer een reactie van een "ERVAREN THERAPEUTISCH MEDEWERKER", zal wel onderaan de ladder staan en nooit een trede omhoogkomen![]()
Nou ja, een ieder werkt op zijn of haar niveau.
Jouw positieve houding zit 'm in het naar beneden trappen van anderen, zodat je jezelf kunt wijsmaken dat je beter bent dan hen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
![]()
[..]
Bij een GGZ heb ik niets te zoeken, want ik heb geen van die syndromen die daar op het lijstje staan.
Jullie wel. Elke verslaving, en dat zijn dingen waar "TE" voorstaat, dus ook te veel voor internet leven, dat is een verslaving. Daar moet je voor waken, hoor.
Maar goed, dit was weer een reactie van een "ERVAREN THERAPEUTISCH MEDEWERKER", zal wel onderaan de ladder staan en nooit een trede omhoogkomen![]()
Ik zal het toch maar geloven. En met bepaalde mensen is het wel leuk spreken, maar dat gebeurt "onder de tafel". Er zijn wel mensen die mij gelijkgeven, maar hier zit een kliekje die gewoon de hele dag niets te doen heeft, terwijl ze denken over van alles van de hoed en de rand te weten. Ze willen graag iemand afzeiken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hier geloof ik ook al helemaal niks van. Waarom steek je dan überhaupt nog energie in het posten op dit forum?
Nogmaals, waarom laat je je dan zo afzeiken? Je kans op die ene leuke normale vent raakt ook aardig verkeken want je zet echt voor niemand een leuk beeld neer van jezelf. Vooral omdat je zelf anderen net zo hard aan het afzeiken bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:55 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik zal het toch maar geloven. En met bepaalde mensen is het wel leuk spreken, maar dat gebeurt "onder de tafel". Er zijn wel mensen die mij gelijkgeven, maar hier zit een kliekje die gewoon de hele dag niets te doen heeft, terwijl ze denken over van alles van de hoed en de rand te weten. Ze willen graag iemand afzeiken.
Best zielig, vind je niet? Durf je natuurlijk niet te zeggen, want dan storten ze zich zo op jou.
Energie steken in? Er zal toch wel 1 iemand tussenzitten die wat meer intelligentie bezit, dan wat ik hier lees.
Het lijkt hier wel een soort samenscholing. Best zielig als je voortborduurt op wat een ander al heeft gezegd.
Zou jij nu vallen op een man die er geen eigen mening op nahoudt? Die wil je toch niet? Of wel soms.
Het zijn hier veelal van die mannetjes, van als er 1 schaap over de dam is, dan volgen er meer. Zo zie ik het hier voor het overgrote deel.
Nee, het is precies andersom. Iemand begint mij naar beneden te trappen en daar ben ik niet van gediend. Er is hier helemaal geen discussie mogelijk. Ja, wel bij die Adreamer, moet je daar voor de gein eens kijken. Er valt niet veel meer te zien, want de hele boel wordt continue opgeschoond. Het kind heeft me een belevingswereld. Ik dacht dat er veel in mijn leven gebeurde, maar in dat van haar ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jouw positieve houding zit 'm in het naar beneden trappen van anderen, zodat je jezelf kunt wijsmaken dat je beter bent dan hen?
Je praat continu over intelligentie, maar je bent zo dom en je blijft sociaal in gebreke.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:55 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik zal het toch maar geloven. En met bepaalde mensen is het wel leuk spreken, maar dat gebeurt "onder de tafel". Er zijn wel mensen die mij gelijkgeven, maar hier zit een kliekje die gewoon de hele dag niets te doen heeft, terwijl ze denken over van alles van de hoed en de rand te weten. Ze willen graag iemand afzeiken.
Best zielig, vind je niet? Durf je natuurlijk niet te zeggen, want dan storten ze zich zo op jou.
Energie steken in? Er zal toch wel 1 iemand tussenzitten die wat meer intelligentie bezit, dan wat ik hier lees.
Het lijkt hier wel een soort samenscholing. Best zielig als je voortborduurt op wat een ander al heeft gezegd.
Zou jij nu vallen op een man die er geen eigen mening op nahoudt? Die wil je toch niet? Of wel soms.
Het zijn hier veelal van die mannetjes, van als er 1 schaap over de dam is, dan volgen er meer. Zo zie ik het hier voor het overgrote deel.
Nou, vreemde reactie, hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, het is precies andersom. Iemand begint mij naar beneden te trappen en daar ben ik niet van gediend. Er is hier helemaal geen discussie mogelijk. Ja, wel bij die Adreamer, moet je daar voor de gein eens kijken. Er valt niet veel meer te zien, want de hele boel wordt continue opgeschoond. Het kind heeft me een belevingswereld. Ik dacht dat er veel in mijn leven gebeurde, maar in dat van haar ..
Even terug
Als je iets vindt van iemand dan doe je als iets op de persoon wordt gespeeld middels een PBtje, heet hier PM.
Dit klopt ook niet aan dat FOK. Er worden hier Nederlandse en Engelse termen doorelkaar gebruikt. Hoe komt dat?
Een gebruiksvriendelijk programma is het allerminst.
De gebruikers zelf op dit forum posten een mix van Engelse en Nederlande woorden, niet het forum.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dit klopt ook niet aan dat FOK. Er worden hier Nederlandse en Engelse termen doorelkaar gebruikt. Hoe komt dat?
Een gebruiksvriendelijk programma is het allerminst.
Dat is niet waar. Begin maar eens bij die menubalk. Het maakt mij niks uit, maar hoe het wel in 1 taal, maar dat bleek volgens mij te moeilijk. Tja, nou ja, ik pas me wel een paar dagjes aan. Ben momenteel hier met integratiecursus FOK bezig. Ik denk niet dat ik zal slagen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:04 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
De gebruikers zelf op dit forum posten een mix van Engelse en Nederlande woorden, niet het forum.
Jij neemt het leven een beetje te zwaar en jij kent heel mijn leven niet. Gelukkig maar, maar leuke trui heb je aan op die fotoquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef Devion het volgende:
[..]
Je praat continu over intelligentie, maar je bent zo dom en je blijft sociaal in gebreke.
Je durft op internet geen eens te posten wie je leuk vond, hoe sneu ben je dan?
Ja een man gaat echt op iemand vallen die labiel reageert en continu mensen afzeikt. Volgens mij heb je hier ook een naam voor, een bitch.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Begin maar eens bij die menubalk. Het maakt mij niks uit, maar hoe het wel in 1 taal, maar dat bleek volgens mij te moeilijk. Tja, nou ja, ik pas me wel een paar dagjes aan. Ben momenteel hier met integratiecursus FOK bezig. Ik denk niet dat ik zal slagen.
Zie, iets aardig zeggen is niet moeilijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Jij neemt het leven een beetje te zwaar en jij kent heel mijn leven niet. Gelukkig maar, maar leuke trui heb je aan op die foto
Ook de menubalk is te programmeren. Niet door gebruikers, maar wel degene die het forum hebben vorm gegeven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Begin maar eens bij die menubalk. Het maakt mij niks uit, maar hoe het wel in 1 taal, maar dat bleek volgens mij te moeilijk. Tja, nou ja, ik pas me wel een paar dagjes aan. Ben momenteel hier met integratiecursus FOK bezig. Ik denk niet dat ik zal slagen.
Heb ik een keer gedaan moest toen lekker projectielbraken.. Hatsaaaaquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:29 schreef Prenzlauer het volgende:
Ah, je had weer eens inspiratie nodig voor 1 van die kansloze kutboekjes van je?
Waarom doen we niet een wedstrijdje 6 liter water drinken? Jij begint.
Het gebruiksonvriendelijke zit hem niet in het gebruik van Engelse of Nederlandse terminologie doorelkaar heen, maar ook dat je iets zo moet kunnen vinden. Ik ben niet de enige. Nu moet ik zeggen dat ik me er niet echt in heb verdiept, heb ook nog wat anders te doen tussendoor, maar het is hier een beetje een rotzooi-opzetje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Ook de menubalk is te programmeren. Niet door gebruikers, maar wel degene die het forum hebben vorm gegeven.
Dat het vanwege een aantal engelse termen gelijk bestempeld wordt als gebruiksonvriendelijk vind ik dan weer onzin.
Van wat ik heb gezien in jou opmerkingen tegen anderen is dat je alles naar jou handen wil zetten. Bevalt de opmerking niet, gelijk happen en schoppen. Natuurlijk zijn er anderen die opmerkingen plaatsen, maar jij gaat daar op in, dus gaan ze vanzelfsprekend mee door. Dat is niet een eigenschap van Fok!, maar van zeer veel internetfora's.
Dus je kan kiezen of je er op ingaat zodat de strijd duurt zolang je hier bent, of je stopt met happen en negeert de opmerkingen tegen jou.
Ik hoop dat je stopt met happen en terugschoppen, want ik vind je tot zover echt als een waardeloos persoon overkomen.
Noem je dit hier kerels dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef formerjellybean het volgende:
Versieren werkt niet door kerels uit te gaan schelden hoor , het is maar een tip
6 liter water, mag het ook whiskey zijn?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:29 schreef Prenzlauer het volgende:
Ah, je had weer eens inspiratie nodig voor 1 van die kansloze kutboekjes van je?
Waarom doen we niet een wedstrijdje 6 liter water drinken? Jij begint.
Ja, op jou welquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Heb ik een keer gedaan moest toen lekker projectielbraken.. Hatsaaaa
Tja, kindertijd he, was denk 11 of 12 en toen hadden we mexxen van de 'grote jongens' geleerd en vonden het daarom wel een cool spelKon alleen beetje moeilijk aan bier komen he haha
Ik denk overigens dat TS een makkelijke prooi voor me zou zijn in de disco en ze zeker voor me zou vallen, ondanks hetgeen ze hier aangeeft.
Waarom hier?quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik zoek nog steeds die normale, lieve, knappe, zorgzame, begripvolle man.
Ach, weer zo n steek van een knappe jongen.Je zit er wel mee. Nee, jij kon er niet om lachen wat ik tegen je zei.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik blijf het humor vinden, ik kan er nog steeds om lachenTS, ik kan wel een podium voor je regelen, ik weet zeker dat je volle zalen gaat trekken. Ohja, niet gek op kijken als de zaal je elke paar minuten uit lacht
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ach, weer zo n steek van een knappe jongen.Je zit er wel mee. Nee, jij kon er niet om lachen wat ik tegen je zei.
Nee joh, ik zal zeker volle zalen trekken als jij naast mij op dat podium komt staan, maar ik in mijn eentje "NO WAY"
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef PlaceboEffect het volgende:
Joh TS, het moet toch niet zo moeilijk zijn om een kerel te vinden?
Zelfs hier lopen genoeg goede rond heb ik het idee.
Als je er zelf een beetje OK uitziet dan denk ik dat je wat minder moet jagen en wat meer afwachten.
De beste dingen vindt je als je er niet naar op zoek bent
He mister moderator,quote:
Ik word er wel gruizig van anders.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef formerjellybean het volgende:
Versieren werkt niet door kerels uit te gaan schelden hoor , het is maar een tip
Ik vind je koppie wel leuk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, dat ik na deze post nog steeds wel benieuwd ben hoe je er uit ziet, of dat je na een foto zoiets 'weet'
Je kan je ook afvragen "waarom niet hier"quote:
Maar jij bent dan ook een geval apartquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik word er wel gruizig van anders.
Nou, dan zal ik zeggen. Pak hem, want op elk koppie past ook weer dat welbekende dekseltje. Ja, ik weet het, het is potje, maar gewoon beetje creatief denken meisjes en jongensquote:
Ik heb al jaren een deksel, maar toch bedankt dat je me toestemming geeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik zeggen. Pak hem, want op elk koppie past ook weer dat welbekende dekseltje. Ja, ik weet het, het is potje, maar gewoon beetje creatief denken meisjes en jongens
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:55 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen "waarom niet hier"
Het is geen contactadv, maar ik maak het toch voor velen wel makkelijker en aangenamer om hun leven hier op een goedkope manier wat op te fleuren. Ja, toch?
Wat maakt het nu uit of je dat hier of op Hyves doet? Ik ben toch geen relatiebemiddelingsbureau, dus zit hier gewoon een beetje voor mijn plezier.
Ja, maar als je eenmaal uitgekeken bent op het ding, dan moet je toch Plan B in het verschiet hebben. Ik zeg het je maar even.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een deksel, maar toch bedankt dat je me toestemming geeft.
Ohjé, wat nuquote:
Of je hebt gewoon een prima relatie en blijft lekker bij elkaar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, maar als je eenmaal uitgekeken bent op het ding, dan moet je toch Plan B in het verschiet hebben. Ik zeg het je maar even.
Het kan zo overzijn, iig in mijn geval. Ben er gauw mee klaar.
Ach, je moet veel mannen gewoon zien als een boterham. Zo op.
Ik ben de rotste nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een engel is het ook, dat ze dat allemaal voor die sneue, eenzame Fok!kertjes overheeft.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, maar als je eenmaal uitgekeken bent op het ding, dan moet je toch Plan B in het verschiet hebben. Ik zeg het je maar even.
Het kan zo overzijn, iig in mijn geval. Ben er gauw mee klaar.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef Devion het volgende:
God, ben ff een voorraadtelling aan het doen en we zijn weer een hele bladzijde verder.
Maar watvoornaam, welke FOKker vond je nou leuk, ik blijf het vragen.
Het zal mij benieuwen of jij OOIT iemand via fok gaat strikken
Phoe, wat een opluchtingquote:
Hiermee maak je de mannen natuurlijk helemaal gek!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Er zijn genoeg kansloze rukkers die welke vrouw dan ook wel willen palenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef Devion het volgende:
God, ben ff een voorraadtelling aan het doen en we zijn weer een hele bladzijde verder.
Maar watvoornaam, welke FOKker vond je nou leuk, ik blijf het vragen.
Het zal mij benieuwen of jij OOIT iemand via fok gaat strikken
True, maar ben vooral benieuwd welke FOKker in haar ogen geschikt is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn genoeg kansloze rukkers die welke vrouw dan ook wel willen palen![]()
T verbaast me dat Tijnbrein hier nog niet gepost heeft
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, nu voel ik me weer beledigd!
Check, goed punt. Laat dr meteen wat meer over dr zelf vertellen (uit dr verhaal krijg ik t idee dat ze 50+ is oidquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef Devion het volgende:
[..]
True, maar ben vooral benieuwd welke FOKker in haar ogen geschikt is.
Weet je gelijk waar ze op valt, kunnen we haar helpen en gebruikt ze dit forum niet meer als haar dagboek.
Win-win situatie.
Dit dagboek wordt straks uitgegeven bij een uitgever. Uiteraard met jullie toestemming en in de originele vorm, dus voordat een beheerder er overheen is geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef Devion het volgende:
[..]
True, maar ben vooral benieuwd welke FOKker in haar ogen geschikt is.
Weet je gelijk waar ze op valt, kunnen we haar helpen en gebruikt ze dit forum niet meer als haar dagboek.
Win-win situatie.
Inderdaad. Jammer dat ik geen man ben...quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een engel is het ook, dat ze dat allemaal voor die sneue, eenzame Fok!kertjes overheeft.
Draai er nou niet steeds om heen, hier word ik moe van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dit dagboek wordt straks uitgegeven bij een uitgever. Uiteraard met jullie toestemming en in de originele vorm, dus voordat een beheerder er overheen is geweest.
Je kan dan precies zien hoe "democratisch" websites zijn of niet.
Hoe iemand op iemand inspeelt. Tja, er zit een hele gedachtengang achter, vergis je daar niet in.
Dit!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef Devion het volgende:
[..]
Draai er nou niet steeds om heen, hier word ik moe van.
Welke FOKker vond je vorig topic leuk?
FOK is geen democratie, het is een website....
Hoe iemand op iemand inspeelt, dat ligt er natuurlijk aan hoe iemand zich opstelt. Met jouw opstelling: totaal niet open voor kritiek, denigrerend, arrogant, kun je heftige reacties verwachten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dit dagboek wordt straks uitgegeven bij een uitgever. Uiteraard met jullie toestemming en in de originele vorm, dus voordat een beheerder er overheen is geweest.
Je kan dan precies zien hoe "democratisch" websites zijn of niet.
Hoe iemand op iemand inspeelt. Tja, er zit een hele gedachtengang achter, vergis je daar niet in.
quote:wendt
Ben 90 plus, maar kan nog lekker mee met de jonge garde, hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Check, goed punt. Laat dr meteen wat meer over dr zelf vertellen (uit dr verhaal krijg ik t idee dat ze 50+ is oid), kunnen we ff een profiel opstellen voor dr.
Dat zeg je goed. Bord voor d'r kop van hier tot Tokio.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe iemand op iemand inspeelt, dat ligt er natuurlijk aan hoe iemand zich opstelt. Met jouw opstelling: totaal niet open voor kritiek, denigrerend, arrogant, kun je heftige reacties verwachten.
Welke FOKker vond je vorig topic leuk?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:15 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ben 90 plus, maar kan nog lekker mee met de jonge garde, hoor.
Jij niet, jij was al oud toen je uit het poepgat van je moeder kwam.
Als ik jou zie op foto s ben je zo n type die elke dag zo n vies kutterig terriertje uitlaat, je lievelingshond, weet je wel die blafbeesten, door je moeder nog wordt gevoed en als je niet op internet zit ben je bezig om je spannende 3-D kaarten of een borduurwerkje inelkaar te zetten. Of ben je met de cursus kantklossen deel 1555 begonnen?
Ik hoor het wel
Ga jij je nu eens in dat boekkie Bedrijfseconomie interesseren. Van mijn belastingcenten zit jij hier een beetje te kutten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef Devion het volgende:
[..]
Draai er nou niet steeds om heen, hier word ik moe van.
Welke FOKker vond je vorig topic leuk?
FOK is geen democratie, het is een website....
Kom er maar ns achter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:18 schreef mootie het volgende:
Ow enneuhhhh... welke user vond je leuk in het vorige topic?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ga jij je nu eens in dat boekkie Bedrijfseconomie interesseren. Van mijn belastingcenten zit jij hier een beetje te kutten.
Ik vind jou leuk, maar ik durfde het niet te zeggen![]()
Jij gaat echt van de hak op de tak, zeg. Ooit wel eens psychotisch geweest?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Kom er maar ns achter.
Was vroeger zo n memoryspelletje. Kon er geen genoeg van krijgen. Moest je 2 dezelfde kaartjes pakken. Begrijp niet dat ik dat ooit leuk heb gevonden, maar ja, dat ontwikkelingsproces, he?!?!?!
Psychotisch? Da s een te moeilijk wordt voor mij. Zo even mij vocabulaire pakkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij gaat echt van de hak op de tak, zeg. Ooit wel eens psychotisch geweest?
Zeg maar woordenboek, hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Psychotisch? Da s een te moeilijk wordt voor mij. Zo even mij vocabulaire pakken
Ja, nog steeds. Hoezo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
Ben je nog steeds op zoek naar een leuke jongen?
Wie goed doet, goed ontmoet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, nog steeds. Hoezo?
Doe maar in een PBtje, hoor.
Het valt gewoon niet mee om een leuk iemand te ontmoeten op internet.
Ik denk dat je ze wel ontmoet, maar dat ze hard bij je weg lopenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, nog steeds. Hoezo?
Je kunt ook gezellig gaan dm-en.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, nog steeds. Hoezo?
Nee, daar gaan we niet over uitweiden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:32 schreef mootie het volgende:
Maar goed, we hoeven niet bang te zijn voor moslims, en TS had al eeuwen geleden voorzien dat het mis zou gaan in het M-O (net als 99% van de wereldbevolking). En nu?
Haha, oke schat. Grappig dat jij meteen in de verdediging schiet terwijl ik alleen maar advies gaf. En nee ben geen GGZ medewerker noch een verslaafde aan het internet. Het ziet er meer naar uit dat jij niemand hebt om mee te kunnen praten, want anders zou je niet op fok zulke topics maken, maar in plaats daar van met een vriend/vriendin over praten. Geef maar toe dat je eenzaam bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:![]()
[..]
Ja, ben eenzaamquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:32 schreef i_am_god het volgende:
[..]
Haha, oke schat. Grappig dat jij meteen in de verdediging schiet terwijl ik alleen maar advies gaf. En nee ben geen GGZ medewerker noch een verslaafde aan het internet. Het ziet er meer naar uit dat jij niemand hebt om mee te kunnen praten, want anders zou je niet op fok zulke topics maken, maar in plaats daar van met een vriend/vriendin over praten. Geef maar toe dat je eenzaam bent.
Dat geloof ik graag. Mensen trekken zich graag op aan mensen waarvan ze denken dat die het minder hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik krijg bij deze user zo'n 'ha, ja'-gevoel.
Ik bedoel dat je me doet denken aan een andere user, die om de andere zin 'ha, ja' zegt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Mensen trekken zich graag op aan mensen waarvan ze denken dat die het minder hebben.
Dat heb ik ook, maar ik weet niet meer wie!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je me doet denken aan een andere user, die om de andere zin 'ha, ja' zegt.
wie heb jij op je radar danquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je me doet denken aan een andere user, die om de andere zin 'ha, ja' zegt.
Ben je wel aantrekkelijk genoeg voor TS?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Devion het volgende:
Nou wat voornaam, tijd voor een date zou ik zeggen!
Nee, en er gaat hier democratie heersen, Re. We gaan niet het baasje over mij spelen, zou wel heel kinderachtig zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:34 schreef Re het volgende:
het blijft deze keer wel bij dit topic alleen he
Wie had er ook alweer popcorn? Jellybean??quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:39 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, en er gaat hier democratie heersen, Re. We gaan niet het baasje over mij spelen, zou wel heel kinderachtig zijn.
Ik ga hier niet OFF TOPIC. Als mensen niet begrijpen wat ik bedoel, dan zullen ze nog even in de schoolbankjes plaats moeten nemen. Ik beledig niemand, maar ik word hier wel beledigt en daar moeten ze toch echt mee oppassen. Tja, het internet niet WWW, dat is niet wie wat waar zoals op dat Hyves, maar staat voor World Wide Web.
Als ik opdracht geef aan iemand wat hier op een rare manier naar mij geschreven is dan zitten er zo een paar IN VERZEKERING op een willekeurig politiebureau.
Ga je nou dreigen, joh?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:39 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, en er gaat hier democratie heersen, Re. We gaan niet het baasje over mij spelen, zou wel heel kinderachtig zijn.
Ik ga hier niet OFF TOPIC. Als mensen niet begrijpen wat ik bedoel, dan zullen ze nog even in de schoolbankjes plaats moeten nemen. Ik beledig niemand, maar ik word hier wel beledigt en daar moeten ze toch echt mee oppassen. Tja, het internet niet WWW, dat is niet wie wat waar zoals op dat Hyves, maar staat voor World Wide Web.
Als ik opdracht geef aan iemand wat hier op een rare manier naar mij geschreven is dan zitten er zo een paar IN VERZEKERING op een willekeurig politiebureau.
Wil je zeggen dat ik lelijk ben?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je wel aantrekkelijk genoeg voor TS?
Voor mij zoet graagquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie had er ook alweer popcorn? Jellybean??
Ja ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie had er ook alweer popcorn? Jellybean??
Je lijkt wel gestoord. Gestoord, je weet toch wel wat dat betekent, of niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Niemand, want ik kom hier pas vanaf afgelopen dinsdag 11.11, het lijkt wel CARNAVAL
nah, ik wens iedereen het beste toe, dus ik hoop voor je dat jij ook gelukkig wordt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:34 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, ben eenzaamen heb niemand. Kom nooit ergens en nooit ergens geweest. Nou, dat moet jou toch een stuk gelukkiger maken
Ik zit nu naar de speech van Ghadaffi te kijken, waarom ik nu die link leg, god only knows!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je lijkt wel gestoord. Gestoord, je weet toch wel wat dat betekent, of niet?
Ja, heb jij weleens van digitale politie gehoord?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:41 schreef formerjellybean het volgende:
huh op basis van dit topic mensen aangeven voor politiebureau![]()
Ik snap het niet meer, wil je dan je dates door de politie laten screenen ???
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar toch viel je mensen in dit topic op een lage, laffe, smerige manier aan. Maar ik neem aan dat het iets anders is als je het zelf doet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, heb jij weleens van digitale politie gehoord?
Nee, dacht ik al.
Dates? Welke dates? Je moet er wel bijblijven, want ik heb hier geen dates en dat zou ik ook niet met niemand willen die hier komt.
Heb jij weleens van laster/smaad/beledigingen gehoord.
Jij was toch diegene die last had van je buurman of buren. Misschien ligt dat toch wel een beetje aan jezelf.
Hoe kan het dat jouw buurman je fysiek aanvliegt? Verkeerde communicatie.
Ik heb daar geen last van. Maar mensen die voor internet leven blijkbaar wel.
uhmmm yeah sure...quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:39 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Jij zegt niet veel, maar dat is mooi, want wie zwijgt stemt toe en dat past precies in mijn straatjequote:
Haha, democratie op Fok!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:39 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
....
Ok, she's lost it. Case closed.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Jij zegt niet veel, maar dat is mooi, want wie zwijgt stemt toe en dat past precies in mijn straatje
Je vond me toch leuk, nou kom op date zeg ik je!quote:
Ik ben voor!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef Lienekien het volgende:
We kunnen democratisch beslissen of watvoornaam op date gaat
Met jou vast wel, maar met mij niet, ik ben te lelijk denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:52 schreef Devion het volgende:
[..]
Je vond me toch leuk, nou kom op date zeg ik je!![]()
Nu heb je de kans, zelf ik bied me aan, en dan wil je niet. Toch slap hoor.
Kortom TS is professioneel luchtverplaatser en mijn aandacht niet meer waard. Het had zo mooi kunnen zijn
Democratisch verdelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef formerjellybean het volgende:
Wat doe ik nu met al die popcorn ??? Zal ik die maar aan de politie geven ???
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Dates? Welke dates? Je moet er wel bijblijven, want ik heb hier geen dates en dat zou ik ook niet met niemand willen die hier komt.
Doe hier maar een bak naartoe. politie eet alleen donuts.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef formerjellybean het volgende:
Geef mijn portie maar aan Fikkie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef formerjellybean het volgende:
Prima. Wie meldt zich aan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bepalen we ook met wie ze op date gaat?
Devion natuurlijk. We hebben 2 stemmen voor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bepalen we ook met wie ze op date gaat?
Watvoornaam stemt toch tegen en die denkt veto te hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Devion natuurlijk. We hebben 2 stemmen voor.
Maak er maar 3 van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Devion natuurlijk. We hebben 2 stemmen voor.
Ik vind het niet echt lekker nee. Biertje is prima.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef formerjellybean het volgende:
Lust je geen popcorn ??? Een biertje dan ??
Dat is nou het goede van deze democratie, haar veto telt nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef Devion het volgende:
[..]
Watvoornaam stemt toch tegen en die denkt veto te hebben.
Hier heb je weer een bak . En verdorie nu heb ik ook trek in donutsquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe hier maar een bak naartoe. politie eet alleen donuts.
Nee, wat betekent dat? Gestoord, nog nooit van gehoord. Ik heb dit bericht ook even opgeslagen. Vind je niet erg, toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je lijkt wel gestoord. Gestoord, je weet toch wel wat dat betekent, of niet?
Zo hier een biertje voor jouquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt lekker nee. Biertje is prima.
Jij bent echt best raar, toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, wat betekent dat? Gestoord, nog nooit van gehoord. Ik heb dit bericht ook even opgeslagen. Vind je niet erg, toch?
Kijken we straks als jij op het politiebureau en daarna via belediging bij justitie terecht komt wie of wat gestoord is.
Maar wat jij bent is een huppelkutje. Ik heb hier nog geen een mooi meisje gezien en allemaal die een half woord kunnen uitkramen. Niveau van de BLO. Ik heb het hier wel zo n beetje gehad, hoor.
Dit is zeker geen forum. Ja, het forum voor de allerzieligsten in onze samenleving, want hoe kan een normaal mens hier dag en nacht zitten? Niet toch, maar dat begrijpen jullie toch niet. Niveau is hier niet laag, maar superlaag.
Sorryquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hier heb je weer een bak . En verdorie nu heb ik ook trek in donuts
Ha, ik ben een huppelkutje. Nou, we zien elkaar wel op het politiebureau, hè?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, wat betekent dat? Gestoord, nog nooit van gehoord. Ik heb dit bericht ook even opgeslagen. Vind je niet erg, toch?
Kijken we straks als jij op het politiebureau en daarna via belediging bij justitie terecht komt wie of wat gestoord is.
Maar wat jij bent is een huppelkutje. Ik heb hier nog geen een mooi meisje gezien en allemaal die een half woord kunnen uitkramen. Niveau van de BLO. Ik heb het hier wel zo n beetje gehad, hoor.
Dit is zeker geen forum. Ja, het forum voor de allerzieligsten in onze samenleving, want hoe kan een normaal mens hier dag en nacht zitten? Niet toch, maar dat begrijpen jullie toch niet. Niveau is hier niet laag, maar superlaag.
En toch kom je hier zelf steeds terugquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Iemand gestoord noemen zou inderdaad de doodstraf op moeten staan, zeker als dat via fok gebeurd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat een gestoorde opmerking is dat!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iemand gestoord noemen zou inderdaad de doodstraf op moeten staan, zeker als dat via fok gebeurd.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
quote:Maar wat jij bent is een huppelkutje. Ik heb hier nog geen een mooi meisje gezien en allemaal die een half woord kunnen uitkramen. Niveau van de BLO. Ik heb het hier wel zo n beetje gehad, hoor.
Wéér zo confronterend. Je trapt ons op ons hart.quote:Dit is zeker geen forum. Ja, het forum voor de allerzieligsten in onze samenleving, want hoe kan een normaal mens hier dag en nacht zitten? Niet toch, maar dat begrijpen jullie toch niet. Niveau is hier niet laag, maar superlaag.
Volgens mij raakt TS de draad ietwat kwijt, de zinnen worden elke post warriger en vreemder.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En toch kom je hier zelf steeds terug
Ik ben stiekum best gevleid dat ik meisje werd genoemd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk maar in een hoekje ga huilen ik voel me zo intens gekrenkt
Ik zie de politieagent al voor me waar je je beklag gaat doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
3 stemmen tot nu toe.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef Devion het volgende:
We dwalen weer af mensen!
Wie stemt nog meer voor dat ze(?) met mij op een date moet?
Noem je me nou gestoord!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wat een gestoorde opmerking is dat!
Kom maar, kom maar, kom maar...
BAM! Doodstraf!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Noem je me nou gestoord!!!
Schande, jij vlegel
Neem een donutquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
oh jee straks gaan er nog meer naar de politie, mijn arme hartje kan dit niet aan.
Misschien kan ze daten met die politieagentquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
oh jee straks gaan er nog meer naar de politie, mijn arme hartje kan dit niet aan.
Ja, dat dacht ik al. Ik snap die buurman nu wel. Jij hebt geen leven, en dat bedoel ik dus echt. Ik zou zo n wijf ook niet naast me willen hebben, zal ook niet gebeuren, want het is hier geen sociale woningbouw en zit bovendien in een duur koopappartement en gezien jouw kennis en vaardigheden blijf jij daar tot het lengte der dagen zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk maar in een hoekje ga huilen ik voel me zo intens gekrenkt
Niet voordat ze een date heeft gescoord.quote:
Tegen zichzelf bedoel je?quote:
Denk dat je niet genoeg gegeten hebt , niet eten maakt je nogal sjacherijnig als ik jou was zou ik maar wat gaan eten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Ik snap die buurman nu wel. Jij hebt geen leven, en dat bedoel ik dus echt. Ik zou zo n wijf ook niet naast me willen hebben, zal ook niet gebeuren, want het is hier geen sociale woningbouw en zit bovendien in een duur koopappartement en gezien jouw kennis en vaardigheden blijf jij daar tot het lengte der dagen zitten.
Ik zal het nog netjes uitdrukken. Soort hoort bij soort. Maar je komt dus uit de Zaanstad. Zo te achterhalen natuurlijk.
Misschien kan je toch nog wat met die buurman beginnen, kunnen jullie samen herriemaken of ben je soms tikkie jaloers op die buurman met zijn seksgeluiden
Nee, doe maar niet, maar zo n topicje is zo vol.quote:
Oh, come on! Please stop!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Ik snap die buurman nu wel. Jij hebt geen leven, en dat bedoel ik dus echt. Ik zou zo n wijf ook niet naast me willen hebben, zal ook niet gebeuren, want het is hier geen sociale woningbouw en zit bovendien in een duur koopappartement en gezien jouw kennis en vaardigheden blijf jij daar tot het lengte der dagen zitten.
Ik zal het nog netjes uitdrukken. Soort hoort bij soort. Maar je komt dus uit de Zaanstad. Zo te achterhalen natuurlijk.
Misschien kan je toch nog wat met die buurman beginnen, kunnen jullie samen herriemaken of ben je soms tikkie jaloers op die buurman met zijn seksgeluiden
He er is gestemd en je moet nu op een date met me.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet, maar zo n topicje is zo vol.
Maar het zijn schatjes hoor RE, die niet buiten horen, maar binnen. DAar kunnen ze geen schade aanrichten.
Ik heb best wel respect, na wat ik hier allemaal gelezen heb voor de GGD, GGZ, maatschappelijke diensten, psychologen en psychiaters.
Jammer Re dat jij populariteit wilt behalen via een verziekt zooitje. Best zielig
Ja, heel sneu.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Maar het zijn schatjes hoor RE, die niet buiten horen, maar binnen. DAar kunnen ze geen schade aanrichten.
Ik heb best wel respect, na wat ik hier allemaal gelezen heb voor de GGD, GGZ, maatschappelijke diensten, psychologen en psychiaters.
Jammer Re dat jij populariteit wilt behalen via een verziekt zooitje. Best zielig
Als je nu in mijn cafe de date doet, dan kan ik live verslag uitbrengen hier.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef Devion het volgende:
[..]
He er is gestemd en je moet nu op een date met me.
Hou je van een kroeg/cafe of poolen/bowlen?
Prima!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je nu in mijn cafe de date doet, dan kan ik live verslag uitbrengen hier.
Ik hou van mijn R&P-ers hoor, en dat betekent dat ik ze soms wel eens loslaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oke, maar is de drank gratis dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je nu in mijn cafe de date doet, dan kan ik live verslag uitbrengen hier.
Vertel....quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oke, maar is de drank gratis dan?
Met Devion dat wordt het hem niet, hoor.
Ik vind alleen zijn trui mooi, kan hij misschien zijn pikkie tonen, wie weet ga ik dan overstag.
En hij zal nu een grote mond hebben, maar als hij onder de auspicien is van BiG Mamma, dan kan hij het wel vergeten.
Ik heb wel zin in pokeren, begin van de avond, daarna komt het op het ECHTE WERK aan
Drank en poker kan geregeld wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik vind alleen zijn trui mooi, kan hij misschien zijn pikkie tonen, wie weet ga ik dan overstag.
En hij zal nu een grote mond hebben, maar als hij onder de auspicien is van BiG Mamma, dan kan hij het wel vergeten.
Ik heb wel zin in pokeren, begin van de avond, daarna komt het op het ECHTE WERK aan
WAt dacht jij dan? Jullie zullen me anders nog gaan missen. Maar het zal in de toekomst wel iets minder worden, want tja ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
Er komt toch zeker wel een deel 2 hè?
Wat word ik hier afgewezen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik dacht het wel. Heb er nu zin inquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:22 schreef Devion het volgende:
[..]
Wat word ik hier afgewezen?
Kan pokeren, dus kom maar op. Date houdt in wat drinken, niet gelijk de ander bespringen
Uiteraard!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
Er komt toch zeker wel een deel 2 hè?
Zeg maar tijd en plekquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik dacht het wel. Heb er nu zin in
... jij hebt natuurlijk een mateloos interessant leven met échte mensen die jouw onnavolgbare geraaskal, doorspekt met bijzondere inzichten en doortastende kwalificaties, prima kunnen volgen en nog mateloos interessant vinden ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:22 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
WAt dacht jij dan? Jullie zullen me anders nog gaan missen. Maar het zal in de toekomst wel iets minder worden, want tja ..
xDquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja , echt een feel good topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |