abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93531553
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Begin maar eens bij die menubalk. Het maakt mij niks uit, maar hoe het wel in 1 taal, maar dat bleek volgens mij te moeilijk. Tja, nou ja, ik pas me wel een paar dagjes aan. Ben momenteel hier met integratiecursus FOK bezig. Ik denk niet dat ik zal slagen. :'(
:* Komt wel goed, als we allemaal randdebielen volgens jou zijn, pas je er perfect tussen :*
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jij neemt het leven een beetje te zwaar en jij kent heel mijn leven niet. Gelukkig maar, maar leuke trui heb je aan op die foto :P
Zie, iets aardig zeggen is niet moeilijk O+
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93531668
[..]

Zie, iets aardig zeggen is niet moeilijk O+
[/quote] Ga ik natuurlijk weer iets onaardigs zeggen, maar het is "Verbeter de wereld en begin bij jezelf"

Kussie voor je hoor, honneponnetje
pi_93531900
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Begin maar eens bij die menubalk. Het maakt mij niks uit, maar hoe het wel in 1 taal, maar dat bleek volgens mij te moeilijk. Tja, nou ja, ik pas me wel een paar dagjes aan. Ben momenteel hier met integratiecursus FOK bezig. Ik denk niet dat ik zal slagen. :'(
Ook de menubalk is te programmeren. Niet door gebruikers, maar wel degene die het forum hebben vorm gegeven.

Dat het vanwege een aantal engelse termen gelijk bestempeld wordt als gebruiksonvriendelijk vind ik dan weer onzin.

Van wat ik heb gezien in jou opmerkingen tegen anderen is dat je alles naar jou handen wil zetten. Bevalt de opmerking niet, gelijk happen en schoppen. Natuurlijk zijn er anderen die opmerkingen plaatsen, maar jij gaat daar op in, dus gaan ze vanzelfsprekend mee door. Dat is niet een eigenschap van Fok!, maar van zeer veel internetfora's.

Dus je kan kiezen of je er op ingaat zodat de strijd duurt zolang je hier bent, of je stopt met happen en negeert de opmerkingen tegen jou.

Ik hoop dat je stopt met happen en terugschoppen, want ik vind je tot zover echt als een waardeloos persoon overkomen.
pi_93531945
Ah, je had weer eens inspiratie nodig voor 1 van die kansloze kutboekjes van je?
Waarom doen we niet een wedstrijdje 6 liter water drinken? Jij begint.
Doe eens lief!
pi_93532075
Versieren werkt niet door kerels uit te gaan schelden hoor , het is maar een tip O-)
pi_93532098
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:29 schreef Prenzlauer het volgende:
Ah, je had weer eens inspiratie nodig voor 1 van die kansloze kutboekjes van je?
Heb ik een keer gedaan moest toen lekker projectielbraken.. Hatsaaaa
Tja, kindertijd he, was denk 11 of 12 en toen hadden we mexxen van de 'grote jongens' geleerd en vonden het daarom wel een cool spel :') Kon alleen beetje moeilijk aan bier komen he haha

Ik denk overigens dat TS een makkelijke prooi voor me zou zijn in de disco en ze zeker voor me zou vallen, ondanks hetgeen ze hier aangeeft.
pi_93532205
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

Ook de menubalk is te programmeren. Niet door gebruikers, maar wel degene die het forum hebben vorm gegeven.

Dat het vanwege een aantal engelse termen gelijk bestempeld wordt als gebruiksonvriendelijk vind ik dan weer onzin.

Van wat ik heb gezien in jou opmerkingen tegen anderen is dat je alles naar jou handen wil zetten. Bevalt de opmerking niet, gelijk happen en schoppen. Natuurlijk zijn er anderen die opmerkingen plaatsen, maar jij gaat daar op in, dus gaan ze vanzelfsprekend mee door. Dat is niet een eigenschap van Fok!, maar van zeer veel internetfora's.

Dus je kan kiezen of je er op ingaat zodat de strijd duurt zolang je hier bent, of je stopt met happen en negeert de opmerkingen tegen jou.

Ik hoop dat je stopt met happen en terugschoppen, want ik vind je tot zover echt als een waardeloos persoon overkomen.
Het gebruiksonvriendelijke zit hem niet in het gebruik van Engelse of Nederlandse terminologie doorelkaar heen, maar ook dat je iets zo moet kunnen vinden. Ik ben niet de enige. Nu moet ik zeggen dat ik me er niet echt in heb verdiept, heb ook nog wat anders te doen tussendoor, maar het is hier een beetje een rotzooi-opzetje.

Dat jij mij een waardeloos persoon vindt dat deert mij geenszins. Dat je het al uitspreekt wil meer over jou dan over mij zeggen.
pi_93532241
:'(
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef formerjellybean het volgende:
Versieren werkt niet door kerels uit te gaan schelden hoor , het is maar een tip O-)
Noem je dit hier kerels dan?
Ben er hier nog geen tegengekomen :'(
pi_93532281
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:29 schreef Prenzlauer het volgende:
6 liter water, mag het ook whiskey zijn? :@
pi_93532307
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Heb ik een keer gedaan moest toen lekker projectielbraken.. Hatsaaaa
Tja, kindertijd he, was denk 11 of 12 en toen hadden we mexxen van de 'grote jongens' geleerd en vonden het daarom wel een cool spel :') Kon alleen beetje moeilijk aan bier komen he haha

Ik denk overigens dat TS een makkelijke prooi voor me zou zijn in de disco en ze zeker voor me zou vallen, ondanks hetgeen ze hier aangeeft.
Ja, op jou wel :)
pi_93532509
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 05:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik zoek nog steeds die normale, lieve, knappe, zorgzame, begripvolle man.
Waarom hier?
pi_93532564
Ik blijf het humor vinden, ik kan er nog steeds om lachen :D TS, ik kan wel een podium voor je regelen, ik weet zeker dat je volle zalen gaat trekken. Ohja, niet gek op kijken als de zaal je elke paar minuten uit lacht _O-
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:46:41 #138
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_93532595
Joh TS, het moet toch niet zo moeilijk zijn om een kerel te vinden?
Zelfs hier lopen genoeg goede rond heb ik het idee.

Als je er zelf een beetje OK uitziet dan denk ik dat je wat minder moet jagen en wat meer afwachten.
De beste dingen vindt je als je er niet naar op zoek bent ;)
Dit had ik niet verwacht.
pi_93532664
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik blijf het humor vinden, ik kan er nog steeds om lachen :D TS, ik kan wel een podium voor je regelen, ik weet zeker dat je volle zalen gaat trekken. Ohja, niet gek op kijken als de zaal je elke paar minuten uit lacht _O-
Ach, weer zo n steek van een knappe jongen.Je zit er wel mee. Nee, jij kon er niet om lachen wat ik tegen je zei.

Nee joh, ik zal zeker volle zalen trekken als jij naast mij op dat podium komt staan, maar ik in mijn eentje "NO WAY"
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:49:02 #140
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93532700
oh noessss
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_93532759
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:48 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ach, weer zo n steek van een knappe jongen.Je zit er wel mee. Nee, jij kon er niet om lachen wat ik tegen je zei.

Nee joh, ik zal zeker volle zalen trekken als jij naast mij op dat podium komt staan, maar ik in mijn eentje "NO WAY"
:D Je bent schattig *;
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93532795
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef PlaceboEffect het volgende:
Joh TS, het moet toch niet zo moeilijk zijn om een kerel te vinden?
Zelfs hier lopen genoeg goede rond heb ik het idee.

Als je er zelf een beetje OK uitziet dan denk ik dat je wat minder moet jagen en wat meer afwachten.
De beste dingen vindt je als je er niet naar op zoek bent ;)
quote:
18s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Re het volgende:
oh noessss
He mister moderator,

Hoe zit het met de democratie hier? Die is best ver te zoeken vind je niet? Nou ja, ik hoop dat het zo op het stembureau beter gaat. Maar ben jij misschien vrijgezel en vrijgezellig? Gaan we lekker met zijn tweeen de volgende keer naar NY. Jij betaalt. Niks fifty-fifty, dat is uit de tijd.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:52:12 #143
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_93532811
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ik word er wel gruizig van anders. :@
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_93532859
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:

[..]

:') Ik weet niet wat erger is, dat ik na deze post nog steeds wel benieuwd ben hoe je er uit ziet, of dat je na een foto zoiets 'weet' :D
Ik vind je koppie wel leuk!
pi_93532913
Hoe het vragen om leuke vriendelijke kerel een scheldpartij werd :o

Ik ga even de popcorn pakken want dit is ergens wel grappig :Y)
pi_93532929
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:44 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Waarom hier?
Je kan je ook afvragen "waarom niet hier"

Het is geen contactadv, maar ik maak het toch voor velen wel makkelijker en aangenamer om hun leven hier op een goedkope manier wat op te fleuren. Ja, toch?

Wat maakt het nu uit of je dat hier of op Hyves doet? Ik ben toch geen relatiebemiddelingsbureau, dus zit hier gewoon een beetje voor mijn plezier.
pi_93532962
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik word er wel gruizig van anders. :@
Maar jij bent dan ook een geval apart ;)
pi_93533000
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind je koppie wel leuk!
Nou, dan zal ik zeggen. Pak hem, want op elk koppie past ook weer dat welbekende dekseltje. Ja, ik weet het, het is potje, maar gewoon beetje creatief denken meisjes en jongens
pi_93533042
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nou, dan zal ik zeggen. Pak hem, want op elk koppie past ook weer dat welbekende dekseltje. Ja, ik weet het, het is potje, maar gewoon beetje creatief denken meisjes en jongens
Ik heb al jaren een deksel, maar toch bedankt dat je me toestemming geeft. :')
pi_93533058
God, ben ff een voorraadtelling aan het doen en we zijn weer een hele bladzijde verder.

Maar watvoornaam, welke FOKker vond je nou leuk, ik blijf het vragen.

Het zal mij benieuwen of jij OOIT iemand via fok gaat strikken :P
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')