Oh, come on! Please stop!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Ik snap die buurman nu wel. Jij hebt geen leven, en dat bedoel ik dus echt. Ik zou zo n wijf ook niet naast me willen hebben, zal ook niet gebeuren, want het is hier geen sociale woningbouw en zit bovendien in een duur koopappartement en gezien jouw kennis en vaardigheden blijf jij daar tot het lengte der dagen zitten.
Ik zal het nog netjes uitdrukken. Soort hoort bij soort. Maar je komt dus uit de Zaanstad. Zo te achterhalen natuurlijk.
Misschien kan je toch nog wat met die buurman beginnen, kunnen jullie samen herriemaken of ben je soms tikkie jaloers op die buurman met zijn seksgeluiden
He er is gestemd en je moet nu op een date met me.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet, maar zo n topicje is zo vol.
Maar het zijn schatjes hoor RE, die niet buiten horen, maar binnen. DAar kunnen ze geen schade aanrichten.
Ik heb best wel respect, na wat ik hier allemaal gelezen heb voor de GGD, GGZ, maatschappelijke diensten, psychologen en psychiaters.
Jammer Re dat jij populariteit wilt behalen via een verziekt zooitje. Best zielig
Ja, heel sneu.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Maar het zijn schatjes hoor RE, die niet buiten horen, maar binnen. DAar kunnen ze geen schade aanrichten.
Ik heb best wel respect, na wat ik hier allemaal gelezen heb voor de GGD, GGZ, maatschappelijke diensten, psychologen en psychiaters.
Jammer Re dat jij populariteit wilt behalen via een verziekt zooitje. Best zielig
Als je nu in mijn cafe de date doet, dan kan ik live verslag uitbrengen hier.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef Devion het volgende:
[..]
He er is gestemd en je moet nu op een date met me.
Hou je van een kroeg/cafe of poolen/bowlen?
Prima!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je nu in mijn cafe de date doet, dan kan ik live verslag uitbrengen hier.
Ik hou van mijn R&P-ers hoor, en dat betekent dat ik ze soms wel eens loslaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oke, maar is de drank gratis dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je nu in mijn cafe de date doet, dan kan ik live verslag uitbrengen hier.
Vertel....quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oke, maar is de drank gratis dan?
Met Devion dat wordt het hem niet, hoor.
Ik vind alleen zijn trui mooi, kan hij misschien zijn pikkie tonen, wie weet ga ik dan overstag.
En hij zal nu een grote mond hebben, maar als hij onder de auspicien is van BiG Mamma, dan kan hij het wel vergeten.
Ik heb wel zin in pokeren, begin van de avond, daarna komt het op het ECHTE WERK aan
Drank en poker kan geregeld wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik vind alleen zijn trui mooi, kan hij misschien zijn pikkie tonen, wie weet ga ik dan overstag.
En hij zal nu een grote mond hebben, maar als hij onder de auspicien is van BiG Mamma, dan kan hij het wel vergeten.
Ik heb wel zin in pokeren, begin van de avond, daarna komt het op het ECHTE WERK aan
WAt dacht jij dan? Jullie zullen me anders nog gaan missen. Maar het zal in de toekomst wel iets minder worden, want tja ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
Er komt toch zeker wel een deel 2 hè?
Wat word ik hier afgewezen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik dacht het wel. Heb er nu zin inquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:22 schreef Devion het volgende:
[..]
Wat word ik hier afgewezen?
Kan pokeren, dus kom maar op. Date houdt in wat drinken, niet gelijk de ander bespringen
Uiteraard!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
Er komt toch zeker wel een deel 2 hè?
Zeg maar tijd en plekquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik dacht het wel. Heb er nu zin in
... jij hebt natuurlijk een mateloos interessant leven met échte mensen die jouw onnavolgbare geraaskal, doorspekt met bijzondere inzichten en doortastende kwalificaties, prima kunnen volgen en nog mateloos interessant vinden ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:22 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
WAt dacht jij dan? Jullie zullen me anders nog gaan missen. Maar het zal in de toekomst wel iets minder worden, want tja ..
xDquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja , echt een feel good topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |