Wat vervelend, lieverd.quote:
Nou niet negeren, ben nieuwsgierig, is het Firefox of Boudibou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat vervelend, lieverd.
Als ik mezelf helemaal top voelde kwam ik ff bij je langs (lees: aan).
Maar heb je de griep of wat verkeerds gegeten?
Probeer slapie te doen, is beter. Kus van mij voor jou
Ik zie niet in waarom ik jou antwoord zou moeten geven ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:46 schreef Devion het volgende:
[..]
Nou niet negeren, ben nieuwsgierig, is het Firefox of Boudibou?
Als je nou gewoon open kaart speelt, weten we wat je zoekt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik jou antwoord zou moeten geven ..
Ach, je wilt het zo graag weten, geen van tweeen. Gerustgesteld?![]()
Maar blijf a.u.b. ON TOPIC, want ik zoek nog steeds die leuke kerel, he
Niet een te snuggere opmerking, want je bent toch SECRETARESSE? Die horen zich alleen bezig te houden met koffiezetten, want anders gaat het fout. Niet druk zeker op je werk? Ja, heb je in tijden van recessie, he.quote:
Denigrerend over mensen doen, terwijl jezelf werkloos bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Niet een te snuggere opmerking, want je bent toch SECRETARESSE? Die horen zich alleen bezig te houden met koffiezetten, want anders gaat het fout. Niet druk zeker op je werk? Ja, heb je in tijden van recessie, he.
Maar je zoekt dus een vent?Ik heb er wel een paar in de aanbieding voor je. Niet alleen hier, ook in het dagelijks leven.
We gaan niet meer OFF TOPIC, he, want daar houdt deze mevrouw niet van, want in principe ben jij die trol, maar ik vergeet het je omdat je je op je foto s zo goed AANBIEDT (lees: presenteert). Het zij je dus vergeven -x-
Die Boudibou die ziet wel wat in je. Heeft hij me zelf verteld.
Ik zou dus zeggen, take your chance, ben je ook weer van de straat af.
Wie doet een schatting over hoe lang het duurt voordat madame weer gebanned is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Houden van gaat nu wel meteen wat ver, maar verder
't Is wel.... ánders dan je normaal gewend bent hier op de Foks. Dat moet je toch toegeven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:11 schreef Royco1 het volgende:
Houden van gaat nu wel meteen wat ver, maar verder
Anders is ze zeker jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is wel.... ánders dan je normaal gewend bent hier op de Foks. Dat moet je toch toegeven.
Haha, meen je dat nou? Ach, ik hoopte hem toch echt hier tegen te komen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:53 schreef Lienekien het volgende:
Met jouw manier van posten kun je die leuke kerel wel op je buik schrijven.
quote:
Nou ik zou willen dat TS mij zag staan, maar ik heb het al vakkundig verknald bij d'r, denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:53 schreef Lienekien het volgende:
Ben helemaal niet werkloos. Vrijwillig, dus uit jezelf thuisblijven,quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:09 schreef Devion het volgende:
[..]
Denigrerend over mensen doen, terwijl jezelf werkloos bent.![]()
Sowieso is het laag om iemand aan te wijzen op zijn beroep.
Ach, als ze er niet onapetijtelijk uit ziet, wil ik dr wel eens aanduwen, kan ze weer een week schrijven over hoe ze me de deur heeft gewezen omdat ik 2sec te lang aan dr tepels zatquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:53 schreef Lienekien het volgende:
Wat is ontopic dan precies volgens jou. Want ik heb al je posts doorgelezen maar je "praat" om het praten, niet om wat te zeggen heb ik het idee. Omschrijf nu eens in 1 zin wat volgens jou on-topic is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ben helemaal niet werkloos. Vrijwillig, dus uit jezelf thuisblijven,
noem ik niet werkloos zijn. Als ik wil kan ik morgen aan de slag.
Niks denigrerend. Ze moet niet beledigend naar mij toe doen.
Dat was vorige keer ook al zo met diverse mensen en als jullie dat nu stoer vinden
en elkaar hier gevonden hebben, dan vind ik dat best, maar houd je op een positieve
manier met mij bezig en anders laat je het toch gewoon.
En nu ON TOPIC blijven, kinderen
Dus jij mag wel iedereen beledigen en als we de bal dan terugkaatsen kun je dat niet hebben?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat was vorige keer ook al zo met diverse mensen en als jullie dat nu stoer vinden
en elkaar hier gevonden hebben, dan vind ik dat best, maar houd je op een positieve
Waarom blijf je thuis?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Gezien je foto zal jij nog nooit aan iemands tepel hebben gezeten. Jij kan er alleen maar van dromen. Er zijn tegenwoordig wel leuke opblaaspoppen op de markt. Allerhande soorten, maten, van blank tot zwart. Is dat een ideetje voor je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, als ze er niet onapetijtelijk uit ziet, wil ik dr wel eens aanduwen, kan ze weer een week schrijven over hoe ze me de deur heeft gewezen omdat ik 2sec te lang aan dr tepels zat
TS ziet Fok meer als een dagboek. In haar hoofd is het voor iedereen mateloos interessant allemaal, al die onnavolgbare hersenspinsels en wat ze zoal meemaakt met het manvolk. Vandaar dat wij mogen meegenieten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef PeuRac het volgende:
Wat is ontopic dan precies volgens jou. Want ik heb al je posts doorgelezen maar je "praat" om het praten, niet om wat te zeggen heb ik het idee. Omschrijf nu eens in 1 zin wat volgens jou on-topic is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |