Ik ben voor!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef Lienekien het volgende:
We kunnen democratisch beslissen of watvoornaam op date gaat
Met jou vast wel, maar met mij niet, ik ben te lelijk denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:52 schreef Devion het volgende:
[..]
Je vond me toch leuk, nou kom op date zeg ik je!![]()
Nu heb je de kans, zelf ik bied me aan, en dan wil je niet. Toch slap hoor.
Kortom TS is professioneel luchtverplaatser en mijn aandacht niet meer waard. Het had zo mooi kunnen zijn
Democratisch verdelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef formerjellybean het volgende:
Wat doe ik nu met al die popcorn ??? Zal ik die maar aan de politie geven ???
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Dates? Welke dates? Je moet er wel bijblijven, want ik heb hier geen dates en dat zou ik ook niet met niemand willen die hier komt.
Doe hier maar een bak naartoe. politie eet alleen donuts.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef formerjellybean het volgende:
Geef mijn portie maar aan Fikkie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef formerjellybean het volgende:
Prima. Wie meldt zich aan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bepalen we ook met wie ze op date gaat?
Devion natuurlijk. We hebben 2 stemmen voor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bepalen we ook met wie ze op date gaat?
Watvoornaam stemt toch tegen en die denkt veto te hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Devion natuurlijk. We hebben 2 stemmen voor.
Maak er maar 3 van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Devion natuurlijk. We hebben 2 stemmen voor.
Ik vind het niet echt lekker nee. Biertje is prima.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef formerjellybean het volgende:
Lust je geen popcorn ??? Een biertje dan ??
Dat is nou het goede van deze democratie, haar veto telt nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef Devion het volgende:
[..]
Watvoornaam stemt toch tegen en die denkt veto te hebben.
Hier heb je weer een bak . En verdorie nu heb ik ook trek in donutsquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe hier maar een bak naartoe. politie eet alleen donuts.
Nee, wat betekent dat? Gestoord, nog nooit van gehoord. Ik heb dit bericht ook even opgeslagen. Vind je niet erg, toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je lijkt wel gestoord. Gestoord, je weet toch wel wat dat betekent, of niet?
Zo hier een biertje voor jouquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt lekker nee. Biertje is prima.
Jij bent echt best raar, toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, wat betekent dat? Gestoord, nog nooit van gehoord. Ik heb dit bericht ook even opgeslagen. Vind je niet erg, toch?
Kijken we straks als jij op het politiebureau en daarna via belediging bij justitie terecht komt wie of wat gestoord is.
Maar wat jij bent is een huppelkutje. Ik heb hier nog geen een mooi meisje gezien en allemaal die een half woord kunnen uitkramen. Niveau van de BLO. Ik heb het hier wel zo n beetje gehad, hoor.
Dit is zeker geen forum. Ja, het forum voor de allerzieligsten in onze samenleving, want hoe kan een normaal mens hier dag en nacht zitten? Niet toch, maar dat begrijpen jullie toch niet. Niveau is hier niet laag, maar superlaag.
Sorryquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hier heb je weer een bak . En verdorie nu heb ik ook trek in donuts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |