Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:55 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen "waarom niet hier"
Het is geen contactadv, maar ik maak het toch voor velen wel makkelijker en aangenamer om hun leven hier op een goedkope manier wat op te fleuren. Ja, toch?
Wat maakt het nu uit of je dat hier of op Hyves doet? Ik ben toch geen relatiebemiddelingsbureau, dus zit hier gewoon een beetje voor mijn plezier.
Ja, maar als je eenmaal uitgekeken bent op het ding, dan moet je toch Plan B in het verschiet hebben. Ik zeg het je maar even.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een deksel, maar toch bedankt dat je me toestemming geeft.
Ohjé, wat nuquote:
Of je hebt gewoon een prima relatie en blijft lekker bij elkaar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, maar als je eenmaal uitgekeken bent op het ding, dan moet je toch Plan B in het verschiet hebben. Ik zeg het je maar even.
Het kan zo overzijn, iig in mijn geval. Ben er gauw mee klaar.
Ach, je moet veel mannen gewoon zien als een boterham. Zo op.
Ik ben de rotste nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een engel is het ook, dat ze dat allemaal voor die sneue, eenzame Fok!kertjes overheeft.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, maar als je eenmaal uitgekeken bent op het ding, dan moet je toch Plan B in het verschiet hebben. Ik zeg het je maar even.
Het kan zo overzijn, iig in mijn geval. Ben er gauw mee klaar.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef Devion het volgende:
God, ben ff een voorraadtelling aan het doen en we zijn weer een hele bladzijde verder.
Maar watvoornaam, welke FOKker vond je nou leuk, ik blijf het vragen.
Het zal mij benieuwen of jij OOIT iemand via fok gaat strikken
Phoe, wat een opluchtingquote:
Hiermee maak je de mannen natuurlijk helemaal gek!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Er zijn genoeg kansloze rukkers die welke vrouw dan ook wel willen palenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef Devion het volgende:
God, ben ff een voorraadtelling aan het doen en we zijn weer een hele bladzijde verder.
Maar watvoornaam, welke FOKker vond je nou leuk, ik blijf het vragen.
Het zal mij benieuwen of jij OOIT iemand via fok gaat strikken
True, maar ben vooral benieuwd welke FOKker in haar ogen geschikt is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn genoeg kansloze rukkers die welke vrouw dan ook wel willen palen![]()
T verbaast me dat Tijnbrein hier nog niet gepost heeft
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, nu voel ik me weer beledigd!
Check, goed punt. Laat dr meteen wat meer over dr zelf vertellen (uit dr verhaal krijg ik t idee dat ze 50+ is oidquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef Devion het volgende:
[..]
True, maar ben vooral benieuwd welke FOKker in haar ogen geschikt is.
Weet je gelijk waar ze op valt, kunnen we haar helpen en gebruikt ze dit forum niet meer als haar dagboek.
Win-win situatie.
Dit dagboek wordt straks uitgegeven bij een uitgever. Uiteraard met jullie toestemming en in de originele vorm, dus voordat een beheerder er overheen is geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef Devion het volgende:
[..]
True, maar ben vooral benieuwd welke FOKker in haar ogen geschikt is.
Weet je gelijk waar ze op valt, kunnen we haar helpen en gebruikt ze dit forum niet meer als haar dagboek.
Win-win situatie.
Inderdaad. Jammer dat ik geen man ben...quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een engel is het ook, dat ze dat allemaal voor die sneue, eenzame Fok!kertjes overheeft.
Draai er nou niet steeds om heen, hier word ik moe van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dit dagboek wordt straks uitgegeven bij een uitgever. Uiteraard met jullie toestemming en in de originele vorm, dus voordat een beheerder er overheen is geweest.
Je kan dan precies zien hoe "democratisch" websites zijn of niet.
Hoe iemand op iemand inspeelt. Tja, er zit een hele gedachtengang achter, vergis je daar niet in.
Dit!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef Devion het volgende:
[..]
Draai er nou niet steeds om heen, hier word ik moe van.
Welke FOKker vond je vorig topic leuk?
FOK is geen democratie, het is een website....
Hoe iemand op iemand inspeelt, dat ligt er natuurlijk aan hoe iemand zich opstelt. Met jouw opstelling: totaal niet open voor kritiek, denigrerend, arrogant, kun je heftige reacties verwachten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dit dagboek wordt straks uitgegeven bij een uitgever. Uiteraard met jullie toestemming en in de originele vorm, dus voordat een beheerder er overheen is geweest.
Je kan dan precies zien hoe "democratisch" websites zijn of niet.
Hoe iemand op iemand inspeelt. Tja, er zit een hele gedachtengang achter, vergis je daar niet in.
quote:wendt
Ben 90 plus, maar kan nog lekker mee met de jonge garde, hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Check, goed punt. Laat dr meteen wat meer over dr zelf vertellen (uit dr verhaal krijg ik t idee dat ze 50+ is oid), kunnen we ff een profiel opstellen voor dr.
Dat zeg je goed. Bord voor d'r kop van hier tot Tokio.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe iemand op iemand inspeelt, dat ligt er natuurlijk aan hoe iemand zich opstelt. Met jouw opstelling: totaal niet open voor kritiek, denigrerend, arrogant, kun je heftige reacties verwachten.
Welke FOKker vond je vorig topic leuk?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:15 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ben 90 plus, maar kan nog lekker mee met de jonge garde, hoor.
Jij niet, jij was al oud toen je uit het poepgat van je moeder kwam.
Als ik jou zie op foto s ben je zo n type die elke dag zo n vies kutterig terriertje uitlaat, je lievelingshond, weet je wel die blafbeesten, door je moeder nog wordt gevoed en als je niet op internet zit ben je bezig om je spannende 3-D kaarten of een borduurwerkje inelkaar te zetten. Of ben je met de cursus kantklossen deel 1555 begonnen?
Ik hoor het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |