quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Gezien je foto zal jij nog nooit aan iemands tepel hebben gezeten. Jij kan er alleen maar van dromen. Er zijn tegenwoordig wel leuke opblaaspoppen op de markt. Allerhande soorten, maten, van blank tot zwart. Is dat een ideetje voor je?
Je quote kunsten zijn weer eens geweldigquote:
Aaah, dus eigenlijk zijn we dom dat we dit topic in leven houden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
TS ziet Fok meer als een dagboek. In haar hoofd is het voor iedereen mateloos interessant allemaal, al die onnavolgbare hersenspinsels en wat ze zoal meemaakt met het manvolk. Vandaar dat wij mogen meegenieten.
En ik citeer:quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik mijn huis uit worden gezet? Waar haal je het vandaan? Je moet wel weten wat ik precies heb gepost he en mij niet verwarren met iemand anders
quote:Werkeloos en autoloos, was ik je nog even vergeten te vertellen, zometeen ook nog dakloos. Waar moet... vertellen, zometeen ook nog dakloos. Waar moet dat heen? Nou ja, dan neem ik toch maar een ouwe vent. Ja... opzetten wasMaar je bent toch zo slim? Toch werkeloos, autoloos en zometeen dakloos. etc. etc.
Nou ja, dóm... zolang het ons vermaakt niet natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef PeuRac het volgende:
Aaah, dus eigenlijk zijn we dom dat we dit topic in leven houden?
Een nietszeggend mannetje, die er niet uitziet, zegt dit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aaah, dus eigenlijk zijn we dom dat we dit topic in leven houden?
Ja, dat schreef ik als iemand rare dingen gaat spuien. Nee, als je het wil weten. Ik rijd nog steeds in een zwarte Audi A4. Ik zit nog steeds in mijn vrij nieuwe koopappartement, heb nog steeds een paard (maar die wordt nu wel te duur hoor en verleasen daar doe ik niet aan), nee joh, in het programma "UITSTEL VAN EXECUTIE" zal je mij niet zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daag je nu ons uit voor een meet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Een nietszeggend mannetje, die er niet uitziet, zegt dit.
Tja, weet je wat het met jullie (bijna) allemaal is
jullie hebben echt geen leven en dat meen ik.
jullie leven te veel in het onrealistische leven van internet en gaan dat
als "echt" beschouwen.
Internet kan leuk zijn, maar even kortgesloten:
Op geen 1 van jullie zal ik vallen. Zowel uiterlijk als innerlijk niet.
Verbaal zijn jullie vrij arm en wie is in deze nu een TROL.
Als jullie mij weg willen hebben, ga gerust je gaan. Velen hieronder
op dat FOK zijn mensen die zich gehard voelen door jullie medefokkers.
Jullie zitten al jaren tegenelkaar aan te lullen, terwijl jullie elkaar nog nooit
gezien hebben.
Simpele punten, die een normaal mens zo kan oplossen, daar wordt hier
"KUNDIG" over gediscussieerd.
Maar dit mannetje voelt zich nu door mij voor lul gezet, omdat ik over zijn
belabberde uiterlijk begin. De eerste vervelende opmerking kwam van hem.
Weet je wat het met jullie allemaal is, dus die rare mannetjes die hier op mij
reageren, jullie komen allemaal niet boven het MAAIVELD uit.
Ik ben ook alleen maar geinteresseerd in mensen die positief in het leven staan,
met negatievelingen krijg je gedonder.
En hier geloof ik ook al helemaal niks van. Waarom steek je dan überhaupt nog energie in het posten op dit forum?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:36 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar geinteresseerd in mensen die positief in het leven staan,
met negatievelingen krijg je gedonder.
Bij een GGZ heb ik niets te zoeken, want ik heb geen van die syndromen die daar op het lijstje staan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:39 schreef i_am_god het volgende:
Ts hoe oud ben jij?.. Mijn advies is ga lekker naar een GGZ, want zo te lezen heb je hulp nodig.
Zolang het te veel op internet zitten gecombineerd word met teveel werken, of in ieder geval het hebben van een baan, wat de meeste mensen in dit topic in tegenstelling tot TS wel hebben, denk ik dat wij nu niet zo direct hulp nodig hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
![]()
[..]
Bij een GGZ heb ik niets te zoeken, want ik heb geen van die syndromen die daar op het lijstje staan.
Jullie wel. Elke verslaving, en dat zijn dingen waar "TE" voorstaat, dus ook te veel voor internet leven, dat is een verslaving. Daar moet je voor waken, hoor.
Maar goed, dit was weer een reactie van een "ERVAREN THERAPEUTISCH MEDEWERKER", zal wel onderaan de ladder staan en nooit een trede omhoogkomen![]()
Nou ja, een ieder werkt op zijn of haar niveau.
Jouw positieve houding zit 'm in het naar beneden trappen van anderen, zodat je jezelf kunt wijsmaken dat je beter bent dan hen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
![]()
[..]
Bij een GGZ heb ik niets te zoeken, want ik heb geen van die syndromen die daar op het lijstje staan.
Jullie wel. Elke verslaving, en dat zijn dingen waar "TE" voorstaat, dus ook te veel voor internet leven, dat is een verslaving. Daar moet je voor waken, hoor.
Maar goed, dit was weer een reactie van een "ERVAREN THERAPEUTISCH MEDEWERKER", zal wel onderaan de ladder staan en nooit een trede omhoogkomen![]()
Nou ja, een ieder werkt op zijn of haar niveau.
Ik zal het toch maar geloven. En met bepaalde mensen is het wel leuk spreken, maar dat gebeurt "onder de tafel". Er zijn wel mensen die mij gelijkgeven, maar hier zit een kliekje die gewoon de hele dag niets te doen heeft, terwijl ze denken over van alles van de hoed en de rand te weten. Ze willen graag iemand afzeiken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hier geloof ik ook al helemaal niks van. Waarom steek je dan überhaupt nog energie in het posten op dit forum?
Nogmaals, waarom laat je je dan zo afzeiken? Je kans op die ene leuke normale vent raakt ook aardig verkeken want je zet echt voor niemand een leuk beeld neer van jezelf. Vooral omdat je zelf anderen net zo hard aan het afzeiken bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:55 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik zal het toch maar geloven. En met bepaalde mensen is het wel leuk spreken, maar dat gebeurt "onder de tafel". Er zijn wel mensen die mij gelijkgeven, maar hier zit een kliekje die gewoon de hele dag niets te doen heeft, terwijl ze denken over van alles van de hoed en de rand te weten. Ze willen graag iemand afzeiken.
Best zielig, vind je niet? Durf je natuurlijk niet te zeggen, want dan storten ze zich zo op jou.
Energie steken in? Er zal toch wel 1 iemand tussenzitten die wat meer intelligentie bezit, dan wat ik hier lees.
Het lijkt hier wel een soort samenscholing. Best zielig als je voortborduurt op wat een ander al heeft gezegd.
Zou jij nu vallen op een man die er geen eigen mening op nahoudt? Die wil je toch niet? Of wel soms.
Het zijn hier veelal van die mannetjes, van als er 1 schaap over de dam is, dan volgen er meer. Zo zie ik het hier voor het overgrote deel.
Nee, het is precies andersom. Iemand begint mij naar beneden te trappen en daar ben ik niet van gediend. Er is hier helemaal geen discussie mogelijk. Ja, wel bij die Adreamer, moet je daar voor de gein eens kijken. Er valt niet veel meer te zien, want de hele boel wordt continue opgeschoond. Het kind heeft me een belevingswereld. Ik dacht dat er veel in mijn leven gebeurde, maar in dat van haar ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jouw positieve houding zit 'm in het naar beneden trappen van anderen, zodat je jezelf kunt wijsmaken dat je beter bent dan hen?
Je praat continu over intelligentie, maar je bent zo dom en je blijft sociaal in gebreke.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:55 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik zal het toch maar geloven. En met bepaalde mensen is het wel leuk spreken, maar dat gebeurt "onder de tafel". Er zijn wel mensen die mij gelijkgeven, maar hier zit een kliekje die gewoon de hele dag niets te doen heeft, terwijl ze denken over van alles van de hoed en de rand te weten. Ze willen graag iemand afzeiken.
Best zielig, vind je niet? Durf je natuurlijk niet te zeggen, want dan storten ze zich zo op jou.
Energie steken in? Er zal toch wel 1 iemand tussenzitten die wat meer intelligentie bezit, dan wat ik hier lees.
Het lijkt hier wel een soort samenscholing. Best zielig als je voortborduurt op wat een ander al heeft gezegd.
Zou jij nu vallen op een man die er geen eigen mening op nahoudt? Die wil je toch niet? Of wel soms.
Het zijn hier veelal van die mannetjes, van als er 1 schaap over de dam is, dan volgen er meer. Zo zie ik het hier voor het overgrote deel.
Nou, vreemde reactie, hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, het is precies andersom. Iemand begint mij naar beneden te trappen en daar ben ik niet van gediend. Er is hier helemaal geen discussie mogelijk. Ja, wel bij die Adreamer, moet je daar voor de gein eens kijken. Er valt niet veel meer te zien, want de hele boel wordt continue opgeschoond. Het kind heeft me een belevingswereld. Ik dacht dat er veel in mijn leven gebeurde, maar in dat van haar ..
Even terug
Als je iets vindt van iemand dan doe je als iets op de persoon wordt gespeeld middels een PBtje, heet hier PM.
Dit klopt ook niet aan dat FOK. Er worden hier Nederlandse en Engelse termen doorelkaar gebruikt. Hoe komt dat?
Een gebruiksvriendelijk programma is het allerminst.
De gebruikers zelf op dit forum posten een mix van Engelse en Nederlande woorden, niet het forum.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dit klopt ook niet aan dat FOK. Er worden hier Nederlandse en Engelse termen doorelkaar gebruikt. Hoe komt dat?
Een gebruiksvriendelijk programma is het allerminst.
Dat is niet waar. Begin maar eens bij die menubalk. Het maakt mij niks uit, maar hoe het wel in 1 taal, maar dat bleek volgens mij te moeilijk. Tja, nou ja, ik pas me wel een paar dagjes aan. Ben momenteel hier met integratiecursus FOK bezig. Ik denk niet dat ik zal slagen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:04 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
De gebruikers zelf op dit forum posten een mix van Engelse en Nederlande woorden, niet het forum.
Jij neemt het leven een beetje te zwaar en jij kent heel mijn leven niet. Gelukkig maar, maar leuke trui heb je aan op die fotoquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef Devion het volgende:
[..]
Je praat continu over intelligentie, maar je bent zo dom en je blijft sociaal in gebreke.
Je durft op internet geen eens te posten wie je leuk vond, hoe sneu ben je dan?
Ja een man gaat echt op iemand vallen die labiel reageert en continu mensen afzeikt. Volgens mij heb je hier ook een naam voor, een bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |