Ga jij je nu eens in dat boekkie Bedrijfseconomie interesseren. Van mijn belastingcenten zit jij hier een beetje te kutten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef Devion het volgende:
[..]
Draai er nou niet steeds om heen, hier word ik moe van.
Welke FOKker vond je vorig topic leuk?
FOK is geen democratie, het is een website....
Kom er maar ns achter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:18 schreef mootie het volgende:
Ow enneuhhhh... welke user vond je leuk in het vorige topic?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ga jij je nu eens in dat boekkie Bedrijfseconomie interesseren. Van mijn belastingcenten zit jij hier een beetje te kutten.
Ik vind jou leuk, maar ik durfde het niet te zeggen![]()
Jij gaat echt van de hak op de tak, zeg. Ooit wel eens psychotisch geweest?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Kom er maar ns achter.
Was vroeger zo n memoryspelletje. Kon er geen genoeg van krijgen. Moest je 2 dezelfde kaartjes pakken. Begrijp niet dat ik dat ooit leuk heb gevonden, maar ja, dat ontwikkelingsproces, he?!?!?!
Psychotisch? Da s een te moeilijk wordt voor mij. Zo even mij vocabulaire pakkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij gaat echt van de hak op de tak, zeg. Ooit wel eens psychotisch geweest?
Zeg maar woordenboek, hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Psychotisch? Da s een te moeilijk wordt voor mij. Zo even mij vocabulaire pakken
Ja, nog steeds. Hoezo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
Ben je nog steeds op zoek naar een leuke jongen?
Wie goed doet, goed ontmoet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, nog steeds. Hoezo?
Doe maar in een PBtje, hoor.
Het valt gewoon niet mee om een leuk iemand te ontmoeten op internet.
Ik denk dat je ze wel ontmoet, maar dat ze hard bij je weg lopenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, nog steeds. Hoezo?
Je kunt ook gezellig gaan dm-en.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, nog steeds. Hoezo?
Nee, daar gaan we niet over uitweiden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:32 schreef mootie het volgende:
Maar goed, we hoeven niet bang te zijn voor moslims, en TS had al eeuwen geleden voorzien dat het mis zou gaan in het M-O (net als 99% van de wereldbevolking). En nu?
Haha, oke schat. Grappig dat jij meteen in de verdediging schiet terwijl ik alleen maar advies gaf. En nee ben geen GGZ medewerker noch een verslaafde aan het internet. Het ziet er meer naar uit dat jij niemand hebt om mee te kunnen praten, want anders zou je niet op fok zulke topics maken, maar in plaats daar van met een vriend/vriendin over praten. Geef maar toe dat je eenzaam bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:![]()
[..]
Bij een GGZ heb ik niets te zoeken, want ik heb geen van die syndromen die daar op het lijstje staan.
Jullie wel. Elke verslaving, en dat zijn dingen waar "TE" voorstaat, dus ook te veel voor internet leven, dat is een verslaving. Daar moet je voor waken, hoor.
Maar goed, dit was weer een reactie van een "ERVAREN THERAPEUTISCH MEDEWERKER", zal wel onderaan de ladder staan en nooit een trede omhoogkomen![]()
Nou ja, een ieder werkt op zijn of haar niveau.
Ja, ben eenzaamquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:32 schreef i_am_god het volgende:
[..]
Haha, oke schat. Grappig dat jij meteen in de verdediging schiet terwijl ik alleen maar advies gaf. En nee ben geen GGZ medewerker noch een verslaafde aan het internet. Het ziet er meer naar uit dat jij niemand hebt om mee te kunnen praten, want anders zou je niet op fok zulke topics maken, maar in plaats daar van met een vriend/vriendin over praten. Geef maar toe dat je eenzaam bent.
Dat geloof ik graag. Mensen trekken zich graag op aan mensen waarvan ze denken dat die het minder hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik krijg bij deze user zo'n 'ha, ja'-gevoel.
Ik bedoel dat je me doet denken aan een andere user, die om de andere zin 'ha, ja' zegt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Mensen trekken zich graag op aan mensen waarvan ze denken dat die het minder hebben.
Dat heb ik ook, maar ik weet niet meer wie!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je me doet denken aan een andere user, die om de andere zin 'ha, ja' zegt.
wie heb jij op je radar danquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je me doet denken aan een andere user, die om de andere zin 'ha, ja' zegt.
Ben je wel aantrekkelijk genoeg voor TS?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Devion het volgende:
Nou wat voornaam, tijd voor een date zou ik zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |