Ha, ik ben een huppelkutje. Nou, we zien elkaar wel op het politiebureau, hè?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, wat betekent dat? Gestoord, nog nooit van gehoord. Ik heb dit bericht ook even opgeslagen. Vind je niet erg, toch?
Kijken we straks als jij op het politiebureau en daarna via belediging bij justitie terecht komt wie of wat gestoord is.
Maar wat jij bent is een huppelkutje. Ik heb hier nog geen een mooi meisje gezien en allemaal die een half woord kunnen uitkramen. Niveau van de BLO. Ik heb het hier wel zo n beetje gehad, hoor.
Dit is zeker geen forum. Ja, het forum voor de allerzieligsten in onze samenleving, want hoe kan een normaal mens hier dag en nacht zitten? Niet toch, maar dat begrijpen jullie toch niet. Niveau is hier niet laag, maar superlaag.
En toch kom je hier zelf steeds terugquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, wat betekent dat? Gestoord, nog nooit van gehoord. Ik heb dit bericht ook even opgeslagen. Vind je niet erg, toch?
Kijken we straks als jij op het politiebureau en daarna via belediging bij justitie terecht komt wie of wat gestoord is.
Maar wat jij bent is een huppelkutje. Ik heb hier nog geen een mooi meisje gezien en allemaal die een half woord kunnen uitkramen. Niveau van de BLO. Ik heb het hier wel zo n beetje gehad, hoor.
Dit is zeker geen forum. Ja, het forum voor de allerzieligsten in onze samenleving, want hoe kan een normaal mens hier dag en nacht zitten? Niet toch, maar dat begrijpen jullie toch niet. Niveau is hier niet laag, maar superlaag.
Iemand gestoord noemen zou inderdaad de doodstraf op moeten staan, zeker als dat via fok gebeurd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Wat een gestoorde opmerking is dat!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iemand gestoord noemen zou inderdaad de doodstraf op moeten staan, zeker als dat via fok gebeurd.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
quote:Maar wat jij bent is een huppelkutje. Ik heb hier nog geen een mooi meisje gezien en allemaal die een half woord kunnen uitkramen. Niveau van de BLO. Ik heb het hier wel zo n beetje gehad, hoor.
Wéér zo confronterend. Je trapt ons op ons hart.quote:Dit is zeker geen forum. Ja, het forum voor de allerzieligsten in onze samenleving, want hoe kan een normaal mens hier dag en nacht zitten? Niet toch, maar dat begrijpen jullie toch niet. Niveau is hier niet laag, maar superlaag.
Volgens mij raakt TS de draad ietwat kwijt, de zinnen worden elke post warriger en vreemder.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En toch kom je hier zelf steeds terug
Ik ben stiekum best gevleid dat ik meisje werd genoemd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk maar in een hoekje ga huilen ik voel me zo intens gekrenkt
Ik zie de politieagent al voor me waar je je beklag gaat doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
3 stemmen tot nu toe.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef Devion het volgende:
We dwalen weer af mensen!
Wie stemt nog meer voor dat ze(?) met mij op een date moet?
Noem je me nou gestoord!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wat een gestoorde opmerking is dat!
Kom maar, kom maar, kom maar...
BAM! Doodstraf!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Noem je me nou gestoord!!!
Schande, jij vlegel
Neem een donutquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
oh jee straks gaan er nog meer naar de politie, mijn arme hartje kan dit niet aan.
Misschien kan ze daten met die politieagentquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
oh jee straks gaan er nog meer naar de politie, mijn arme hartje kan dit niet aan.
Ja, dat dacht ik al. Ik snap die buurman nu wel. Jij hebt geen leven, en dat bedoel ik dus echt. Ik zou zo n wijf ook niet naast me willen hebben, zal ook niet gebeuren, want het is hier geen sociale woningbouw en zit bovendien in een duur koopappartement en gezien jouw kennis en vaardigheden blijf jij daar tot het lengte der dagen zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk maar in een hoekje ga huilen ik voel me zo intens gekrenkt
Niet voordat ze een date heeft gescoord.quote:
Tegen zichzelf bedoel je?quote:
Denk dat je niet genoeg gegeten hebt , niet eten maakt je nogal sjacherijnig als ik jou was zou ik maar wat gaan eten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Ik snap die buurman nu wel. Jij hebt geen leven, en dat bedoel ik dus echt. Ik zou zo n wijf ook niet naast me willen hebben, zal ook niet gebeuren, want het is hier geen sociale woningbouw en zit bovendien in een duur koopappartement en gezien jouw kennis en vaardigheden blijf jij daar tot het lengte der dagen zitten.
Ik zal het nog netjes uitdrukken. Soort hoort bij soort. Maar je komt dus uit de Zaanstad. Zo te achterhalen natuurlijk.
Misschien kan je toch nog wat met die buurman beginnen, kunnen jullie samen herriemaken of ben je soms tikkie jaloers op die buurman met zijn seksgeluiden
Nee, doe maar niet, maar zo n topicje is zo vol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |