Lid van Verdienstequote:
"Verkocht" vind ik beter.quote:
quote:
Letterlijk enige twee woordenquote:Lucio wel.
Genee heeft ook gezegd dat hij hem expres negeerde en daarom ook geen enkele vraag aan hem heeft gesteldquote:
Oh lol, dat hoode ik idd "Lucio deed het goed bij Inter". Maar dat was dus ook gelijk alles in die uitzendingquote:
TVblik.nlquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:46 schreef pberends het volgende:
Ik heb niet het vermoeden dat de mp4 nog komt, ze weigeren het up te daten.
Toch nog op het nippertjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:46 schreef pberends het volgende:
Ik heb niet het vermoeden dat de mp4 nog komt, ze weigeren het up te daten.
Om wat te doen? Jupiler eruit te flikkeren en die kansloze jupiler-league dus ook niet meer laten zien. Zo is het goed joh.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:46 schreef Evertjan het volgende:
meer als 800.000 kijkers dat is gewoon top voor een programma op RTL7 hoop dat de nieuwe zenderbaas van RTL7 ook een fan is van het programma zodat ze misschien wat meer budget krijgen
Ik vraag me af hoeveel kijkers enkel online kijken (zoals ik) Misschien komen er dan een stuk of 20.000 bij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:46 schreef Evertjan het volgende:
meer als 800.000 kijkers dat is gewoon top voor een programma op RTL7 hoop dat de nieuwe zenderbaas van RTL7 ook een fan is van het programma zodat ze misschien wat meer budget krijgen
Twee al.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel kijkers enkel online kijken (zoals ik) Misschien komen er dan een stuk of 20.000 bij.
Dat zie je een week later op SKO. Dan worden de 'uitgestelde kijkers' toegevoegd en dan is het kijkcijfer ook pas officieel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel kijkers enkel online kijken (zoals ik) Misschien komen er dan een stuk of 20.000 bij.
Onzin.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gwn met IE kijken is er niks aan de hand.
Oke, weet je ook of dat veel scheelt? Denk dat er toch nog aardig wat bijkomen, ik kijk het ook bijna nooit op TV maar altijd op RTLGemist..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zie je een week later op SKO. Dan worden de 'uitgestelde kijkers' toegevoegd en dan is het kijkcijfer ook pas officieel.
Het gaat dan behalve om internet ook om videorecorders en interactieve tv
Nee, heb ik nooit bijgehouden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oke, weet je ook of dat veel scheelt? Denk dat er toch nog aardig wat bijkomen, ik kijk het ook bijna nooit op TV maar altijd op RTLGemist..
Hier staat de internet maand top 10 met VI op nr. 5quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef Symer het volgende:
Vorige week maandag had eerst 694.000 kijkers, met de uitgestelde kijkers erbij is dat 704.000 geworden.
Dat neemt ook een enorme vlucht dan, aangezien ze een half jaar terug nog niet over de 50.000 kwamen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:56 schreef tjoptjop het volgende:
86k dus, even afgezien van die MP4 fappers hier.
Gelukkig, saaie gast.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:28 schreef Evertjan het volgende:
valt me op dat Gerald Vaneburg al een poos niet meer aan de tafel heeft gezeten
Huhquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:52 schreef StefanKollaart het volgende:
Hans mag van sbs 1x per maand bij een voetbalprogramma aanschuifen. Dat zou zomaar VI kunnen zijn.
Bron: 538
Mis jij em?quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:28 schreef Evertjan het volgende:
Hansie terugquote:VIradionl
BREKEND NIEUWS om 13.15uur @viradionl over #VITV met nieuws Hansie Hansie Kraaij jr en over nieuwe directeur #RTL7 en#viradio #vi
quote:Hans Kraay jr. keert terug bij Voetbal International
02/03/2011 12:19
Hans Kraay junior keert terug in het RTL7-programma Voetbal International. De ex-voetballer zal eens per maand aanschuiven bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp.
Kraay was maandenlang onderdeel van een soap tussen zijn werkgever SBS6 en RTL7. In het verleden was Kraay vaste gast in Voetbal International tot SBS6 zijn optredens in het programma verbood. Dit tot teleurstelling van Kraay zelf.
Daarna ontstond een lange periode van gesteggel tussen beide zenders. Kraay, momenteel in onderhandeling met SBS6 over een nieuw contract, heeft nu bedongen dat hij een keer per maand mag verschijnen in een voetbalpraatprogramma.
Later vanmiddag zal Hans Kraay jr. samen met Johan Derksen een toelichting geven op VI Radio over zijn terugkeer in Voetbal International.
Van Hintum ook niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:28 schreef Evertjan het volgende:
Die werkt niet bij mij. Ik luister viaquote:
Maandag over een weekquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
HansieDe 1ste aflevering met Hans wordt geniaal
Derksen schuift niet zo vaak aan, Genee en Gijp heb ik er nog niet gehoord. Het is gewoon een radiostation met muziek en voetbalinterviews en -nieuws.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef msnk het volgende:
Hoe vaak komen die gasten eigenlijk op VI radio? Ik luisterde net eventjes en hoorde gewoon muziek, nieuws en zo... Wanneer is het 'echt' VI?
Thanks, dat is wel jammer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Derksen schuift niet zo vaak aan, Genee en Gijp heb ik er nog niet gehoord. Het is gewoon een radiostation met muziek en voetbalinterviews en -nieuws.
Derksen moet ook niet teveel doen, eigenlijk moet hij gewoon dat blaadje van hem runnen en 2 keer in de week in VI verschijnen, dat gedoe met doordekken en die onzin-radiostation kan ie beter schrappen of aan andere mensen overlaten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Derksen schuift niet zo vaak aan, Genee en Gijp heb ik er nog niet gehoord. Het is gewoon een radiostation met muziek en voetbalinterviews en -nieuws.
Eens, zou zonde zijn als er een Derksen moeheid optreedt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Derksen moet ook niet teveel doen, eigenlijk moet hij gewoon dat blaadje van hem runnen en 2 keer in de week in VI verschijnen, dat gedoe met doordekken en die onzin-radiostation kan ie beter schrappen of aan andere mensen overlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |