Maandag over een weekquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
HansieDe 1ste aflevering met Hans wordt geniaal
Derksen schuift niet zo vaak aan, Genee en Gijp heb ik er nog niet gehoord. Het is gewoon een radiostation met muziek en voetbalinterviews en -nieuws.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef msnk het volgende:
Hoe vaak komen die gasten eigenlijk op VI radio? Ik luisterde net eventjes en hoorde gewoon muziek, nieuws en zo... Wanneer is het 'echt' VI?
Thanks, dat is wel jammer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Derksen schuift niet zo vaak aan, Genee en Gijp heb ik er nog niet gehoord. Het is gewoon een radiostation met muziek en voetbalinterviews en -nieuws.
Derksen moet ook niet teveel doen, eigenlijk moet hij gewoon dat blaadje van hem runnen en 2 keer in de week in VI verschijnen, dat gedoe met doordekken en die onzin-radiostation kan ie beter schrappen of aan andere mensen overlaten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Derksen schuift niet zo vaak aan, Genee en Gijp heb ik er nog niet gehoord. Het is gewoon een radiostation met muziek en voetbalinterviews en -nieuws.
Eens, zou zonde zijn als er een Derksen moeheid optreedt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Derksen moet ook niet teveel doen, eigenlijk moet hij gewoon dat blaadje van hem runnen en 2 keer in de week in VI verschijnen, dat gedoe met doordekken en die onzin-radiostation kan ie beter schrappen of aan andere mensen overlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |