Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:
ST
MarijkeZwollequote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
grep --binary-files=text -A 20 -b 'INSERT INTO `/mnt/sda3/FOKcore/accounts/wel.o.k`' /dev/sdb1quote:
Sodemieterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
grep --binary-files=text -A 20 -b 'INSERT INTO `/mnt/sda3/FOKcore/accounts/wel.o.k`' /dev/sdb1
Ik ookquote:
mysqladmin drop accounts where user = MPGquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SodemieterHoe eens op jullie 2
![]()
Dat schiet lekker op dan, wil je een vervangerquote:
Barreltjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:32 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zit offshore!
hoe, wanneer en of ik nog weg kom.. das het volgende
sattelietinternetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:32 schreef Barretje80 het volgende:
Woehoequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:32 schreef Barretje80 het volgende:
zo traag als het goede oude inbel; internetquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mysqladmin drop accounts where user = MPG
1 2 3 4 5 6 7 8 | 10 CLS 20 for a$="accountname" 30 if a$="wel.o.k." goto 50 else goto 40 40 goto 10 50 for b$="memberstatus" 60 b$="sysadmin" 70 if a$="wel.o.k." and b$="sysadmin"; b$="banned" 80 poke -1,170 |
ohh DAT lijkt me wel een plan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeDe helicopter vloog dus
En natuurlijk kom je nog weg
Anders komt friemel je halen met zijn boot
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh DAT lijkt me wel een plan!
* Barretje80 is er alwel achter dat ze op hoogte ( of is het nou breedte) graad 5 zit ongeveer
zal wel lengte graad zijn lieverdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is er alwel achter dat ze op hoogte ( of is het nou breedte) graad 5 zit ongeveer
Hoezoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SodemieterHoe eens op jullie 2
![]()
1 | cat /dev/Marijkecam/stream0 | /dev/screen0 |
Je weet niet waar je precies zit?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Met je moderne programmeertaal... ik gebruik tenminste nog old school MSX Basicquote:
Ze zit 'ergens in de Noordzee, op een boor- productie-eiland'quote:
quote:
1 | ./keyb_key_cap_x86 /dev/input/by-id/Keyboard | /dv0 |
I know, maar ik zou dan wel precies de coordinaten willen wetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zit 'ergens in de Noordzee, op een boor- productie-eiland'
quote:
Dat z'n toetsenbord het niet meer doet als ik me niet vergisquote:
Als ie op een MSX zit te werken, start zijn computer dankzij een regel uit mijn code ook telkens opnieuw op als het programma door hem wordt uitgevoerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat z'n toetsenbord het niet meer doet als ik me niet vergis![]()
Ja, dat zag ik, lolbroekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ie op een MSX zit te werken, start zijn computer dankzij een regel uit mijn code ook telkens opnieuw op als het programma door hem wordt uitgevoerd.
Muckaccinoquote:
Mijn ex had ooit ingesteld dat ik en niet meer p Fok! kon en dat mijn pc elke 5 minuten opnieuw opstarttequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ie op een MSX zit te werken, start zijn computer dankzij een regel uit mijn code ook telkens opnieuw op als het programma door hem wordt uitgevoerd.
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om te zoeken naar manieren om je vriend te dumpen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muckaccino![]()
[..]
Mijn ex had ooit ingesteld dat ik en niet meer p Fok! kon en dat mijn pc elke 5 minuten opnieuw opstartteDan leer je wel googelen
.bas is niet zo' n bezwaar.... zolang die s maar geen t wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Erg leuk als autoexec.bas met alleen die regel erin.
MSX Basic gebruikte .basquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
.bas is niet zo' n bezwaar.... zolang die s maar geen t wordt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om te zoeken naar manieren om je vriend te dumpen?
1 | mv /home/vriend /dev/null |
Nee ik heb gezocht naar hoe ik dat weer kan fixenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om te zoeken naar manieren om je vriend te dumpen?
en daarna lekker tegen jou aan slapen op de bank!quote:
Want dat sloopt hem van de computer af?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dan wordt ie vanzelf boos genoeg om er een punt achter te zetten.
ik zit op de seafox 2quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I know, maar ik zou dan wel precies de coordinaten willen weten
Boh....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
en daarna lekker tegen jou aan slapen op de bank!
Hielp nietsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dan wordt ie vanzelf boos genoeg om er een punt achter te zetten.
quote:
hij doet het nog wel maar alle aanslagen worden weg gegooitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hmmhmm, snel en efficiënt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Want dat sloopt hem van de computer af?
Hihihi, dat was hazelnootcappuccinoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
en daarna lekker tegen jou aan slapen op de bank!
Een collega die wegging en die moeite had met computers, kwam op een van haar laatste werkdagen op kantoor, zag Outlook open staan met allemaal rare mailtjes. Ze kon nergens op klikken en ze had toch echt kamasutra.doc niet geopend hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee ik heb gezocht naar hoe ik dat weer kan fixenDumpen hoef ik niet voor te googelen
Maar ik heb em geloof ik pas 2 jaar later "gedumpt", dit was zeg maar niet het grootste probleem
Dit vond ik wel grappig
![]()
Six weeks schmix weeksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
hij doet het nog wel maar alle aanslagen worden weg gegooit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een collega die wegging en die moeite had met computers, kwam op een van haar laatste werkdagen op kantoor, zag Outlook open staan met allemaal rare mailtjes. Ze kon nergens op klikken en ze had toch echt kamasutra.doc niet geopend hoor.
Kijk, daar hebben wat aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zit op de seafox 2
die ligt nu bij de L7H
die ligt op:
53 graden 37 minuten en 31 seconden noord
En
04 graden 08 minuten en 42 seconden oost
Het effect is hetzelfdequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
hij doet het nog wel maar alle aanslagen worden weg gegooit
Da's een aardig eindje zwemmenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zit op de seafox 2
die ligt nu bij de L7H
die ligt op:
53 graden 37 minuten en 31 seconden noord
En
04 graden 08 minuten en 42 seconden oost
Ik bel de landmacht welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben wat aan![]()
Heb je ff, dat duurt wel een dagje of 4 voor ik daar met m'n bootje ben
Dat was heel simpel hoor... screenshot van bureaublad maken met aantal programma's open... in Photoshop bewerken, als achtergrond instellen en de taakbalk en bureaubladpictogrammen verbergen.quote:
hmm.. ik ga straks naar de L4A hoor..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben wat aan![]()
Heb je ff, dat duurt wel een dagje of 4 voor ik daar met m'n bootje ben
37 mijl ten noorden van Texelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's een aardig eindje zwemmen
Hoe lang helicopter je daarover?
half uurtje vliegenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's een aardig eindje zwemmen
Hoe lang helicopter je daarover?
volgens Muck kan ik niet lief slapenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, dat was hazelnootcappuccinoDie foto was trouwens wel echt schattig
Je lag zo lief te slapen
![]()
Kachel ik toch gewoon een uurtje doorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. ik ga straks naar de L4A hoor..
dat is weer :
53 graden 43 minutesn 31 seconden Noord
en
4 graden 5 minuten en 56 seconden Oost
Hebben die Duitsers daar nog zo veel zooi laten slingeren jaquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zit 'ergens in de Noordzee, op een boor- productie-eiland'
Iets met baarden in jurken en bommetjes, gok ik zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom zie je die platformen niet op google maps
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hebben die Duitsers daar nog zo veel zooi laten slingeren ja?
omdat je op de jetski's gewoon recht toe recht aan kan varenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
omdat dat roadview autootje van de kade gedonderd is in Den Helderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
Vervelendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
omdat dat roadview autootje van de kade gedonderd is in Den Helder
en toen bleek dat ie niet kon drijven...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
omdat dat roadview autootje van de kade gedonderd is in Den Helder
en toen bleek dat ie niet kon drijven...
het is net een bus die enorm veel herrie maaktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens best dapper dat je durft te heli-enIk zou het niet durven denk ik
Maar tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is net een bus die enorm veel herrie maakt
en je zit in een survival pak en hebt allerlei oefeningen gehad hoe je je moet redden..
ik voel me veiliger in een hele dan in in een vliegtuig hoor![]()
allemaal mensen die niet weten wat ze moeten doen als er iets gebeurt.. plus het feit dat je echt helemaal niks hebt aan de reddingsvesten van een vliegtiug![]()
Statistisch gezien gebeuren er veel meer auto-ongelukken dan heli-ongelukken. EN je durft wel bij mij in de auto te stappen, maar niet in een heliquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar tochHet is hoog en een heli
En bedankt, nu durf ik echt niet meer te vliegen
![]()
sorry wist niet dat je dat eng vindquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar tochHet is hoog en een heli
En bedankt, nu durf ik echt niet meer te vliegen
![]()
Die testen zijn echtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is net een bus die enorm veel herrie maakt
en je zit in een survival pak en hebt allerlei oefeningen gehad hoe je je moet redden..
ik voel me veiliger in een hele dan in in een vliegtuig hoor![]()
allemaal mensen die niet weten wat ze moeten doen als er iets gebeurt.. plus het feit dat je echt helemaal niks hebt aan de reddingsvesten van een vliegtiug![]()
Dat weet ik allemaal wel, dat zeg ik ook tegen andere mensen als ze vliegen niet leuk vindenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Statistisch gezien gebeuren er veel meer auto-ongelukken dan heli-ongelukken. EN je durft wel bij mij in de auto te stappen, maar niet in een heli?
Ik doe het wel gewoon hoor, ik zoek spannende dingen ook wel op omdat ik vind dat dat goed voor me isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry wist niet dat je dat eng vind
en heli's vliegen "maar" 1000 m hoog.. das beduidend lager dan een vliegtuig
mja een vliegtuig is wel comfotabeler.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou veel liever in een vliegtuig zitten dan in een heli
Dat geloof ik best maar mij niet gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja een vliegtuig is wel comfotabeler.
maar een hele veiliger
controlfreakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
alles wat ik zelf niet kan besturen is eng
Daarom ben ik ook blij dat ik vrachtwagen, bus, etc. kan besturenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
wie zegt dat hij diet niet kan besturen??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus de gondels in Venetië vind je ook eng?
Daar wil ik altijd nog een keer heenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus de gondels in Venetië vind je ook eng?
Ja, en dan die lui op hun scootertjes in Romequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar wil ik altijd nog een keer heen
Maar ik snap Wok's angst dan wel, als je ziet hoe die Italianen autorijden![]()
Ah, lekker soppenquote:
Heb je die Fransen wel eens gezien op de champs elyseesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar wil ik altijd nog een keer heen
Maar ik snap Wok's angst dan wel, als je ziet hoe die Italianen autorijden![]()
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en dan die lui op hun scootertjes in Rome![]()
....
Das pas lef hebben...
Toch winnen de Italianenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die Fransen wel eens gezien op de champs elysees
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
Toch winnen de ItalianenZelfs met huurauto's weten ze dat
In Ierland staat het bouwjaar op het kentekenplaat, alle huurauto's waren nieuw behalve die voor Italianen
![]()
preciesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wie zegt dat hij diet niet kan besturen??
kunnen he.. niet mogen
ik kijk kalm toe hoe ze der werk doetquote:
nauwelijks, gewoon hand voor je ogen en gas geven, doen zij ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die Fransen wel eens gezien op de champs elysees![]()
Die rijden braaf vergeleken met de Italianenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die Fransen wel eens gezien op de champs elysees![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
precies![]()
ik heb bestuurd:
auto's, vrachtwagens(zandwagens en trekker met oplegger), bussen, sjovels, heftrucks, een walsfiets, bakfiets, brommer, motor, zeilboot, speedboot, gondel en afstandbedienbare helicopter
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nauwelijks, gewoon hand voor je ogen en gas geven, doen zij ook
Een trein is dus engquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
precies![]()
ik heb bestuurd:
auto's, vrachtwagens(zandwagens en trekker met oplegger), bussen, sjovels, heftrucks, een walsfiets, bakfiets, brommer, motor, zeilboot, speedboot, gondel en afstandbedienbare helicopter
Te laatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
Marijke, even niet verder lezen![]()
leuke discussie over veilig of makkelijk, ssh public key voor een file transfer, koppelen aan de usr of aan de machine?
Ik vind de trein niet meer engquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, een tram heb ik ook bestuurd![]()
trein is eng ja
ik vrijwel niets van dat rijtjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
precies![]()
ik heb bestuurd:
cool, wie helpt mij van mijn angst afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind de trein niet meer eng![]()
![]()
...
Rangeren is best tof![]()
...
Tja, zo'n reactie verwachtte ik al...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wie zegt dat hij diet niet kan besturen??
kunnen he.. niet mogen
Tof...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vrijwel niets van dat rijtje![]()
Maar WEL een diesellocomotief![]()
[ afbeelding ]
Zoneen. Een klein stukje(100 meter of zo)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o noes, het is voor een passwordless connection
Dat vond ik ook in het spoorwegmuseumquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind de trein niet meer eng![]()
![]()
...
Rangeren is best tof![]()
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaaf!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe heb je dat geregeld?
Ik wil nog wel een keer bij een machinist in de stuurhutding zitten
Lijkt me wel gaaf
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat vond ik ook in het spoorwegmuseumGewoon, vragen. Helpt wel mee als degene die dat ding weg moet rangeren op het station je buurman isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat gaaf!Hoe heb je dat geregeld?
Ik wil nog wel een keer bij een machinist in de stuurhutding zitten
Lijkt me wel gaaf
![]()
....
In de cabine zitten moet je gewoon eens vragen, met jouw charmes en pluspunten lukt dat vast wel...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Was toevallig op de juiste plaats bij een museumclubjequote:
Dan moet je naar België gaanquote:Ik wil nog wel een keer bij een machinist in de stuurhutding zittenLijkt me wel gaaf
![]()
Welneequote:
Ik heb wel eens een klein stukje een 1200 en een 1600 mogen bedienen toen die nog naar Zandvoort doorredenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, die goeie ouwe tijd, de IC van Mestreech naar Zandvoort.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee.
[..]
Ik heb wel eens een klein stukje een 1200 en een 1600 mogen bedienen toen die nog naar Zandvoort doorreden.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon, vragen. Helpt wel mee als degene die dat ding weg moet rangeren op het station je buurman is....
In de cabine zitten moet je gewoon eens vragen, met jouw charmes en pluspunten lukt dat vast wel...
Dat wil ik niet op m'n geweten hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
In Nederland riskeert een machinist gewoon zijn baan als hij iemand anders erbij laat in de cabine, ook al is dat de conducteur.
Ja, ik zeg: in ere herstellen... is er meteen weer een rechtstreekse verbinding Haarlem-Utrecht... Alkmaar heeft er toch al zatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, die goeie ouwe tijd, de IC van Mestreech naar Zandvoort.
Veolia deed dat anders nog wel eens toen ze met die klote wadlopers reden op de Maaslijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
In Nederland riskeert een machinist gewoon zijn baan als hij iemand anders erbij laat in de cabine, ook al is dat de conducteur.
Toen ik nog klein was, vonden die machinisten het vaak leuk om even een rondleiding te geven door de loc. En soms mocht je dan helpen bij de remmentest of even toeteren... en dus twee keer een stukje mogen helpen bij de bediening... vanaf het stootjuk tot halverwege langs het perron of zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Puik plan, ik doe mee. Wel weer met ICK graagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zeg: in ere herstellen... is er meteen weer een rechtstreekse verbinding Haarlem-Utrecht... Alkmaar heeft er toch al zat.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:46 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft een rode cliniclown neus op!
sponseren we die ook weer even
jup.. een hotel boot vol pikkenquote:
quote:
als ie dan nog heel isquote:
Niet meer opzetten tot de 12e danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als ie dan nog heel is
is zo'n spons neus :d en ik heb de scheuren er al in zitten
quote:
tsjaa. die intrepetatie ging nog verder in een combinate van dat neus dopje en de pikken.. maar die foto's zal ik jullie besparenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooie vrije interpretatie... maar ik zou er ook wel graag een foto van zien dat jij dat rooie ding op je neus draagt
ik heb geen medische resultaten van je gezien!quote:
leg eens uit... volgens mij begrijp ik je niet helemaal...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsjaa. die intrepetatie ging nog verder in een combinate van dat neus dopje en de pikken.. maar die foto's zal ik jullie besparen
Dat rode geval hoeft natuurlijk niet per se op de neus gedragen te worden hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
leg eens uit... volgens mij begrijp ik je niet helemaal...
Kom je m'n ketel al doen?quote:
Hij had de druk al van de ketel gehaald tochquote:
dat bouwt vanzelf weer op hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij had de druk al van de ketel gehaald toch?
Zijn ketel ja, niet mijn ketelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij had de druk al van de ketel gehaald toch?
quote:
ohw dat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn ketel ja, niet mijn ketel
[..]Ik bedoel bijvullen, met water
waar wilde je marijke d'r ketel anders mee vol pompen dan??quote:
Wat dacht jij dan?quote:
Ik heb m'n Lada niet meer hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?
Grote beurt en doorsmeren?
Goede vlucht Barquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat naar de L4A!
tot straks!
Tot straks Barbabequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat naar de L4A!
tot straks!
Zonde...quote:
gebeurt vaker dan je denkt mijn zusje heeft een keer zelf de trein mogen rijdenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Fleischmannquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
ik kom niet verder dan dit:
[ afbeelding ]
Ja, had ik em nu maar gehouden, dan kon Wok em maken voor mequote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, had ik em nu maar gehouden, dan kon Wok em maken voor me![]()
Nog leuke bloementreintjes gekocht?quote:
Ooit, als ik rijk ben, koop ik wel een nieuwequote:
Nope.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog leuke bloementreintjes gekocht?
Zijn die dan zo duur in de onderhoud?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooit, als ik rijk ben, koop ik wel een nieuwe![]()
Ik wil dan ook een mooie paarse, met bloemen op de motorkap en toffe roze of blauwe bekledingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn die dan zo duur in de onderhoud?
Dan valt ie uit elkaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil dan ook een mooie paarse, met bloemen op de motorkap en toffe roze of blauwe bekleding
Ehm, hoezo?quote:
gelukkig voor jou heb jem het over een ladaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil dan ook een mooie paarse, met bloemen op de motorkap en toffe roze of blauwe bekleding
Een paarse Japanner (bij voorkeur een Mazda) mag ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
gelukkig voor jou heb jem het over een lada
Zo lang die maar paars isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een paarse Japanner (bij voorkeur een Mazda) mag ookDaar doe ik niet moeilijk over
Pak je schilderspulletjes voor de bloemen er maar vast bij:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve Wok, jij was toch kleurenblind?quote:
WOAH!!!!! Die is GAAF!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Pak je schilderspulletjes voor de bloemen er maar vast bij:
[ afbeelding ]
google zegt dat ie paars isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve Wok, jij was toch kleurenblind?![]()
[..]
WOAH!!!!! Die is GAAF!!!Al wil ik ook wel een iets moderner typje
maar wauw wauw wauw, ik ben vlieft
![]()
Dat blijkt nu wel een beetje jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve Wok, jij was toch kleurenblind?![]()
quote:[..]
WOAH!!!!! Die is GAAF!!!Al wil ik ook wel een iets moderner typje
maar wauw wauw wauw, ik ben vlieft
![]()
Mijn hersens zeggen blauwquote:
Ik ga zo ondertussen al met een aantal mannen en een vrouw trouwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat blijkt nu wel een beetje ja![]()
...
[..]?
Dat is overduidelijk donkerblauw jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn hersens zeggen blauwDus Google heeft het mis
Sowieso, een Lada Niva is tof hoor, maar niet geschikt voor dagelijks gebruik
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat blijkt nu wel een beetje ja![]()
...
[..]?
nou, bewijs geleverdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, gezellig tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga zo ondertussen al met een aantal mannen en een vrouw trouwenIk doe geen beloftes meer
![]()
powned by Googlequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk donkerblauw ja.
Woah! Fuck google, ask mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk donkerblauw ja.
die heeft toch een beetje dorstquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar je bent er niet minder leuk om hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
nou, bewijs geleverdik ben kleurenblind
Heel gezelligquote:
quote:
Hij staat op STUPIDlookingcars.com he?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:25 schreef DaMart het volgende:
Marijke, wil je dan ook zo'n leuke spoiler?.
[ afbeelding ]
Maar het is wel een paarse Ladaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hij staat op STUPIDlookingcars.com he?Dus nee dankje
Heel flauwquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel gezelligMaar het mag niet
Flauw he?
Dat niet alleen, ook iets met onderhoud, officieel maar 4 versnellingen en een rammelbak op de snelwegquote:
Een verneukte paarse Lada, jaquote:
Weet ik niet, want dat weet je zelf ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, wat voor kleur overhemd heb ik aan?
Bless you!quote:
Nee, dit dus:quote:
Dan spaar ik nog wel even doorquote:
Jaquote:
quote:Lieve Bea,
Ik heb niet genoeg aan 1 partner. Graag zou ik met minimaal 3 mensen, waarvan 2 man en 1 vrouw, in het huwelijksbootje willen stappen. Mag dat? Alstublieft? Dan betaal ik uw pensioenDan mag u een rondje rijden in mijn paarse Lada. Please please, pretty please with sugar on top?
MZ
ehm... nee, lichtrose is ie nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik niet, want dat weet je zelf ook nietMaar ik gok op licht roze
Maar rijdt wat lastig op de snelwegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:29 schreef DaMart het volgende:
Deze heeft ook wel een vrolijk kleurtje.
[ afbeelding ]
Maar he, dat had google ook niet gewetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm... nee, lichtrose is ie niet(denk ik)
[ afbeelding ]
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dit dus:
[..]
Dan spaar ik nog wel even door
Jaoh! Dat kan ze niet weigerenquote:[..]
JaAls ik nou een brief schrijf aan de Koningin, zou ik dan alsnog mogen?
[..]
maar wat voor kleurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar rijdt wat lastig op de snelweg
[..]
Maar he, dat had google ook niet gewetenEn mooi blousje hoor
Bier.quote:
Bijna tegelijkquote:
De foto is wat wazig, maar bruin met beige en grijze strepen lijkt welquote:
Rijmt net nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:33 schreef TheFamousMan het volgende:
BEM!
Het is een TFM op je beeldscherm!
HoiHoi
Helleuquote:
Wo(l)k zequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Welthuis!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Jaaaa, eerst dacht ik, ik zeg BEM! Het is TFM!quote:
Nu is het wel krullig jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaa, eerst dacht ik, ik zeg BEM! Het is TFM!
maar dat was zo kaaltjes.
Dat is niet raar met krap 4 uur slaapquote:
Kan gelukkig ook wel even uitrusten nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
Even genieten van de rustHeerlijk rustig
Dat is inderdaad een doodzondequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hmm, Tears In Heaven hoor je niet elektrisch te spelen
Yes indeed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hmm, Tears In Heaven hoor je niet elektrisch te spelen
Maar dat speelt zoooooooooooooooooveel lekkerderquote:
die heb ik niet eens gehadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is niet raar met krap 4 uur slaap
Ow... het was maar een wilde gokquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik niet eens gehad![]()
2 uurtjes maar
Je was heel 2010 niet geweest toch?quote:
Ja eind november 2009 voor het laatstquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je was heel 2010 niet geweest toch?
Nee viel wel mee. Maar het zag er niet echt netjes meer uit neequote:
Ik heb de foto gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee viel wel mee. Maar het zag er niet echt netjes meer uit nee
wasda?quote:
Handigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik had me al langer voorgenomen om te gaan, maar vond het lastig om een nieuwe kapper te zoeken hier. Een begeleidster zei dat het jammer was dat er geen Brainwash hier in de buurt zit. Die vragen "slechts" 15 euro voor een knipbeurt. Maar in Geldrop zit er wel 1 in het centrum. en wat mocht het toeval zijn. Ik moest vanmorgen om 8.00 uur in het ziekenhuis zijn in Geldrop. Kon ik dat mooi combineren.
Ahh, okquote:
Ja klopt jaquote:
Vanwaar diequote:
friemelquote:
Ja. eigenlijk wel. Maar ik had geen camera bij me en weet niet hoe ik met mijn telefoon bestanden op de PC zet. Heb er iig geen kabeltje voor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat hadden mooie voor en na foto's geweest
quote:
Nietsquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vanwaar die, koene Ridster? <--
Daar moet ik dus zo naar toe , vandaar zenuwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
hoe is je gesprek geweest?
Wat voor gesprek?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Niets
[..]
[..]
Daar moet ik dus zo naar toe , vandaar zenuwen
Succes!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Niets
[..]
[..]
Hoi Friemquote:
ah, succesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Niets
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Friem![]()
![]()
Succes dan!!![]()
(je had / wilt een een baan naast je vaarschool??)
En nu ga je voor een nieuwe baan? Heel veel succesquote:
MisPoesquote:
HoiHOIquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer op weg naar huis. Was een productieve werkdag.
Hoi DMquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer op weg naar huis. Was een productieve werkdag.
succes friemelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:28 schreef friemelaar het volgende:
Dank jullie allemaal
Nu ga ik maar vast, 17:00 afspraak en kwartier voor de wedstrijd aanwezig zijn enzo.....![]()
Ik laat wel weten hoe het gegaan is
niet meer doen danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn computer loopts vast als ik op Hotmail zit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Allemaal scheerschuim op m'n mobiel, MSN-en en scheren is geen slim idee
Je wilt een compliment over dat je al een baard hebt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Holadio, het is nationale complimenten dag
Nope, maar het beeldscherm tript 'm nu zo ongeveer omdat het er echt in zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Je wilt een compliment over dat je al een baard hebt?
En hoe ga je dat aan je papa vertellen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, maar het beeldscherm tript 'm nu zo ongeveer omdat het er echt in zit.
Eerst even kijken of ik het gewoon kan laten drogen met de föhn, en kijken of ie het weer normaal doet als ik 'm opnieuw opstart.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En hoe ga je dat aan je papa vertellen?
Succesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eerst even kijken of ik het gewoon kan laten drogen met de föhn, en kijken of ie het weer normaal doet als ik 'm opnieuw opstart.
sorry, pap, al je scheerschuim zit in mijn mobielquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En hoe ga je dat aan je papa vertellen?
Wanneer mag ik dat eens proevenquote:
Oef, ik zou eigenlijk ook wel zo'n epic beard willen,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry, pap, al je scheerschuim zit in mijn mobiel![]()
maar een baard staat jou ook heel goed![]()
Zijn papa weet niet dat zijn scheerspullen door zijn zoon worden gebruiktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry, pap, al je scheerschuim zit in mijn mobiel![]()
maar een baard staat jou ook heel goed![]()
Daar vind ik jou best een type voorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oef, ik zou eigenlijk ook wel zo'n epic beard willen,
kan ik zo doen als ik nadenk:
[ afbeelding ]
Lijkt me best wel baas
Ondertussen neem ik aan van welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn papa weet niet dat zijn scheerspullen door zijn zoon worden gebruiktToch TFM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |