quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
precies![]()
ik heb bestuurd:
auto's, vrachtwagens(zandwagens en trekker met oplegger), bussen, sjovels, heftrucks, een walsfiets, bakfiets, brommer, motor, zeilboot, speedboot, gondel en afstandbedienbare helicopter
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nauwelijks, gewoon hand voor je ogen en gas geven, doen zij ook
Een trein is dus engquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
precies![]()
ik heb bestuurd:
auto's, vrachtwagens(zandwagens en trekker met oplegger), bussen, sjovels, heftrucks, een walsfiets, bakfiets, brommer, motor, zeilboot, speedboot, gondel en afstandbedienbare helicopter
Te laatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
Marijke, even niet verder lezen![]()
leuke discussie over veilig of makkelijk, ssh public key voor een file transfer, koppelen aan de usr of aan de machine?
Ik vind de trein niet meer engquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, een tram heb ik ook bestuurd![]()
trein is eng ja
ik vrijwel niets van dat rijtjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
precies![]()
ik heb bestuurd:
cool, wie helpt mij van mijn angst afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind de trein niet meer eng![]()
![]()
...
Rangeren is best tof![]()
...
Tja, zo'n reactie verwachtte ik al...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wie zegt dat hij diet niet kan besturen??
kunnen he.. niet mogen
Tof...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vrijwel niets van dat rijtje![]()
Maar WEL een diesellocomotief![]()
[ afbeelding ]
Zoneen. Een klein stukje(100 meter of zo)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o noes, het is voor een passwordless connection
Dat vond ik ook in het spoorwegmuseumquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind de trein niet meer eng![]()
![]()
...
Rangeren is best tof![]()
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaaf!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe heb je dat geregeld?
Ik wil nog wel een keer bij een machinist in de stuurhutding zitten
Lijkt me wel gaaf
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat vond ik ook in het spoorwegmuseumGewoon, vragen. Helpt wel mee als degene die dat ding weg moet rangeren op het station je buurman isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat gaaf!Hoe heb je dat geregeld?
Ik wil nog wel een keer bij een machinist in de stuurhutding zitten
Lijkt me wel gaaf
![]()
....
In de cabine zitten moet je gewoon eens vragen, met jouw charmes en pluspunten lukt dat vast wel...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Was toevallig op de juiste plaats bij een museumclubjequote:
Dan moet je naar België gaanquote:Ik wil nog wel een keer bij een machinist in de stuurhutding zittenLijkt me wel gaaf
![]()
Welneequote:
Ik heb wel eens een klein stukje een 1200 en een 1600 mogen bedienen toen die nog naar Zandvoort doorredenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, die goeie ouwe tijd, de IC van Mestreech naar Zandvoort.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee.
[..]
Ik heb wel eens een klein stukje een 1200 en een 1600 mogen bedienen toen die nog naar Zandvoort doorreden.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon, vragen. Helpt wel mee als degene die dat ding weg moet rangeren op het station je buurman is....
In de cabine zitten moet je gewoon eens vragen, met jouw charmes en pluspunten lukt dat vast wel...
Dat wil ik niet op m'n geweten hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
In Nederland riskeert een machinist gewoon zijn baan als hij iemand anders erbij laat in de cabine, ook al is dat de conducteur.
Ja, ik zeg: in ere herstellen... is er meteen weer een rechtstreekse verbinding Haarlem-Utrecht... Alkmaar heeft er toch al zatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, die goeie ouwe tijd, de IC van Mestreech naar Zandvoort.
Veolia deed dat anders nog wel eens toen ze met die klote wadlopers reden op de Maaslijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
In Nederland riskeert een machinist gewoon zijn baan als hij iemand anders erbij laat in de cabine, ook al is dat de conducteur.
Toen ik nog klein was, vonden die machinisten het vaak leuk om even een rondleiding te geven door de loc. En soms mocht je dan helpen bij de remmentest of even toeteren... en dus twee keer een stukje mogen helpen bij de bediening... vanaf het stootjuk tot halverwege langs het perron of zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Puik plan, ik doe mee. Wel weer met ICK graagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zeg: in ere herstellen... is er meteen weer een rechtstreekse verbinding Haarlem-Utrecht... Alkmaar heeft er toch al zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |