Een collega die wegging en die moeite had met computers, kwam op een van haar laatste werkdagen op kantoor, zag Outlook open staan met allemaal rare mailtjes. Ze kon nergens op klikken en ze had toch echt kamasutra.doc niet geopend hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee ik heb gezocht naar hoe ik dat weer kan fixenDumpen hoef ik niet voor te googelen
Maar ik heb em geloof ik pas 2 jaar later "gedumpt", dit was zeg maar niet het grootste probleem
Dit vond ik wel grappig
![]()
Six weeks schmix weeksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
hij doet het nog wel maar alle aanslagen worden weg gegooit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een collega die wegging en die moeite had met computers, kwam op een van haar laatste werkdagen op kantoor, zag Outlook open staan met allemaal rare mailtjes. Ze kon nergens op klikken en ze had toch echt kamasutra.doc niet geopend hoor.
Kijk, daar hebben wat aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zit op de seafox 2
die ligt nu bij de L7H
die ligt op:
53 graden 37 minuten en 31 seconden noord
En
04 graden 08 minuten en 42 seconden oost
Het effect is hetzelfdequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
hij doet het nog wel maar alle aanslagen worden weg gegooit
Da's een aardig eindje zwemmenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zit op de seafox 2
die ligt nu bij de L7H
die ligt op:
53 graden 37 minuten en 31 seconden noord
En
04 graden 08 minuten en 42 seconden oost
Ik bel de landmacht welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben wat aan![]()
Heb je ff, dat duurt wel een dagje of 4 voor ik daar met m'n bootje ben
Dat was heel simpel hoor... screenshot van bureaublad maken met aantal programma's open... in Photoshop bewerken, als achtergrond instellen en de taakbalk en bureaubladpictogrammen verbergen.quote:
hmm.. ik ga straks naar de L4A hoor..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben wat aan![]()
Heb je ff, dat duurt wel een dagje of 4 voor ik daar met m'n bootje ben
37 mijl ten noorden van Texelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's een aardig eindje zwemmen
Hoe lang helicopter je daarover?
half uurtje vliegenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's een aardig eindje zwemmen
Hoe lang helicopter je daarover?
volgens Muck kan ik niet lief slapenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, dat was hazelnootcappuccinoDie foto was trouwens wel echt schattig
Je lag zo lief te slapen
![]()
Kachel ik toch gewoon een uurtje doorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. ik ga straks naar de L4A hoor..
dat is weer :
53 graden 43 minutesn 31 seconden Noord
en
4 graden 5 minuten en 56 seconden Oost
Hebben die Duitsers daar nog zo veel zooi laten slingeren jaquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zit 'ergens in de Noordzee, op een boor- productie-eiland'
Iets met baarden in jurken en bommetjes, gok ik zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom zie je die platformen niet op google maps
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hebben die Duitsers daar nog zo veel zooi laten slingeren ja?
omdat je op de jetski's gewoon recht toe recht aan kan varenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
omdat dat roadview autootje van de kade gedonderd is in Den Helderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
Vervelendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
omdat dat roadview autootje van de kade gedonderd is in Den Helder
en toen bleek dat ie niet kon drijven...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
omdat dat roadview autootje van de kade gedonderd is in Den Helder
en toen bleek dat ie niet kon drijven...
het is net een bus die enorm veel herrie maaktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens best dapper dat je durft te heli-enIk zou het niet durven denk ik
Maar tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is net een bus die enorm veel herrie maakt
en je zit in een survival pak en hebt allerlei oefeningen gehad hoe je je moet redden..
ik voel me veiliger in een hele dan in in een vliegtuig hoor![]()
allemaal mensen die niet weten wat ze moeten doen als er iets gebeurt.. plus het feit dat je echt helemaal niks hebt aan de reddingsvesten van een vliegtiug![]()
Statistisch gezien gebeuren er veel meer auto-ongelukken dan heli-ongelukken. EN je durft wel bij mij in de auto te stappen, maar niet in een heliquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar tochHet is hoog en een heli
En bedankt, nu durf ik echt niet meer te vliegen
![]()
sorry wist niet dat je dat eng vindquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar tochHet is hoog en een heli
En bedankt, nu durf ik echt niet meer te vliegen
![]()
Die testen zijn echtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is net een bus die enorm veel herrie maakt
en je zit in een survival pak en hebt allerlei oefeningen gehad hoe je je moet redden..
ik voel me veiliger in een hele dan in in een vliegtuig hoor![]()
allemaal mensen die niet weten wat ze moeten doen als er iets gebeurt.. plus het feit dat je echt helemaal niks hebt aan de reddingsvesten van een vliegtiug![]()
Dat weet ik allemaal wel, dat zeg ik ook tegen andere mensen als ze vliegen niet leuk vindenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Statistisch gezien gebeuren er veel meer auto-ongelukken dan heli-ongelukken. EN je durft wel bij mij in de auto te stappen, maar niet in een heli?
Ik doe het wel gewoon hoor, ik zoek spannende dingen ook wel op omdat ik vind dat dat goed voor me isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry wist niet dat je dat eng vind
en heli's vliegen "maar" 1000 m hoog.. das beduidend lager dan een vliegtuig
mja een vliegtuig is wel comfotabeler.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou veel liever in een vliegtuig zitten dan in een heli
Dat geloof ik best maar mij niet gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja een vliegtuig is wel comfotabeler.
maar een hele veiliger
controlfreakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
alles wat ik zelf niet kan besturen is eng
Daarom ben ik ook blij dat ik vrachtwagen, bus, etc. kan besturenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
wie zegt dat hij diet niet kan besturen??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus de gondels in Venetië vind je ook eng?
Daar wil ik altijd nog een keer heenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus de gondels in Venetië vind je ook eng?
Ja, en dan die lui op hun scootertjes in Romequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar wil ik altijd nog een keer heen
Maar ik snap Wok's angst dan wel, als je ziet hoe die Italianen autorijden![]()
Ah, lekker soppenquote:
Heb je die Fransen wel eens gezien op de champs elyseesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar wil ik altijd nog een keer heen
Maar ik snap Wok's angst dan wel, als je ziet hoe die Italianen autorijden![]()
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en dan die lui op hun scootertjes in Rome![]()
....
Das pas lef hebben...
Toch winnen de Italianenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die Fransen wel eens gezien op de champs elysees
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
Toch winnen de ItalianenZelfs met huurauto's weten ze dat
In Ierland staat het bouwjaar op het kentekenplaat, alle huurauto's waren nieuw behalve die voor Italianen
![]()
preciesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wie zegt dat hij diet niet kan besturen??
kunnen he.. niet mogen
ik kijk kalm toe hoe ze der werk doetquote:
nauwelijks, gewoon hand voor je ogen en gas geven, doen zij ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die Fransen wel eens gezien op de champs elysees![]()
Die rijden braaf vergeleken met de Italianenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die Fransen wel eens gezien op de champs elysees![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |